45.

253 6 2
                                    

Hrozně se mi třásli ruce, na chvíli jsem odložila hřeben. Nemůžu mu dovolit aby mě zlomil, musím zůstat silná. Nemůžu o tom nikomu říct ale můžu se snažit dostat se z toho sama. Musí existovat způsob jak ho zastavit. Zkusím se oblékat tak aby jsem byla co nejvíce zakrytá a aby bylo těžké mě svléknout.

Pod dlouhou sukni jsem si vzala džínové kraťasy, džíny obecně není snadné někomu sundat bez jeho pomoci

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pod dlouhou sukni jsem si vzala džínové kraťasy, džíny obecně není snadné někomu sundat bez jeho pomoci. K tomu jsem se rozhodla pro velmi neatraktivní siluetu ve které pas a jakékoliv křivky mého tělo nejsou vůbec vidět. Vlasy jsem si stáhla do vysokého neupraveného drdolu, vypadám v tom hrozně ale to je záměr. Při snídani jsem toho moc nesnědla, vůbec jsem neměla chuť. Dnes naštěstí nemáme lektvary takže jsem profesora Snapea viděla jen párkrát ve velké síni a na chodbě ale jinak to bylo dobré. Stačilo aby jsem se k němu obrátila zády a myslím že si mě dokonce ani nevšiml, nedošlo mu že to jsem já protože mu nejspíš došlo že já by jsem s takhle neupraveným a rozcuchaným drdolem nikdy mezi lidi nešla a k tomu i takhle hrozně oblečená. Akorát se obávám jestli mě neprozradí ty Chanel boty. Musím sehnat nějaké laciné, ideálně i zničené. Při hodinách sice nebudu moct předstírat že neexistuju ale snad ho můžu odpudit.

Dream Girl-Severus Snape FanficKde žijí příběhy. Začni objevovat