Bacaklarım...

658 21 5
                                    

Erik, takımıyla birlikte sahilden Emma Frost û almaya gider böylece emma frost da onlara katılır.
Bu sırada sahilde Havok, Beast ve Banshee hemen Charles A yardım etmeye çalışırlar. Charles acı içinde yerde yatıyordur. Çocukluk arkadaşını kardeşini kaybettiğine mi en yakın dostunun onu terk etmesine mi yoksa sırtındaki kurşun yarasına mı hangisine ağlayacağını bilmemektedir. Henk dur Charles dur hareket etme yardım çağırdık yolda dır der. Charles acı içinde:
-Şey aslında ben aslında ben bacaklarımı bacaklarımı hissetmiyorum. Ve tekrarlar. Bacaklarımı hissetmiyorum. Der.
Birkaç saat sonra Küba daki plaja bir ambulans helikopter gelir ve Charles ı hastaneye götürür . Charles ameliyat A alınır doktorlar çok uğraşsalar da Charles ın bacaklarını geri getiremezler. Charles artık felçtir. Bacaklarını hissetmemektedir.
Birkaç aydan sonra Charles Maria ile nişanlanır. Charles bu arada her zaman hayalini kurduğu okulu açar 10-15 öğrencisi bile vardır. Ancak Maria hala CIA de çalışmaktadır ve aldığı izin yarın sabah bitecektir. Sorguya çekilip o plajda ne olduğunu anlatması için onu alıkoyacaklardır.
Charles ve Maria bahçede dolaşırlarken Maria konuşmaya başlar
- Charles, bir gün hükümet arkasında profesör x olduğu için ne kadar şanslı olduğunu anlayacak.
- Maria hükümetin arkasında dursak dahi kimliğimiz hep gizli kalmalı.
- Charles sana söz veriyorum kimliğiniz hep gizli kalacak. Beni esir alsalar dahi bunu sana asla yapmam der ve öpüşmeye başlarlar.
Profesör ona güveniyordur ancak Maria ya yapılacaklardan korktuğu için öpüşürken iki parmağını kafasına götürür ve plajda olan herşeyi, kendisini, son iki aydır yaşadığı şeyleri aklından siler ve onu uykuya daldırır. Havok A arabayla onu kaldığı eve götürüp bahçesindeki hamağa yatırıp gelmesini ister. Yetiştirdiği çocukları da güçlerini kontrol etmeyi öğrenip mezun olunca profesör boşta kalır ve depresyona girer. Yanında sadece Henk kalır. Artık tekerlekli sandalye de oturmak ona ağır gelmektedir. Güçlerini kullanmak istemez. Duyduğu tüm sesler ona acı verir ona Raven ı, Maria yı, Erik i hatırlatır.
Bu sırada Maria CIA de verdiği sorguda hiçbişey hatırlamadığını , sadece ağaçları, kuşları ve bir öpücüğün aklında kaldığını söyler.
Maria yı CIA den kovarlar ve çiçekçilik yapmaya başlar. Bu arada Erik i Amerika başkanını öldürmekten Pentagon un büyük hapsine atarlar. Birçok mutant ise yakalanır Birkaç tanesi kaçıp kurtulurken birkaç tanesi öldürülüp deney faresi olarak kullanılır. Bir kısmı da askeri birlikte görev almakta orada alıkoyulmuş halde savaşlara götürülüp getirilmektedir. Eğer kurallara uyulmassa işkenceler görüp birkaç gün aç bırakılmaktadırlar.

Mutant Ve GururluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin