Bir akşam Asena arkadaşlarıyla yolda takılıyormuş Asena'nın telefonununa bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmiş Asena artık sinirlenmeye başlamış çünkü hep bu bilinmeyen numaradan mesajlar geliyormuş Asena ve arkadaşları evlere dağılmışlar Asena o gelen mesajlardan sonra uyuyamamış gece kalkıp bir sürü numara denemiş bir numara sallamış ve bir adamın numarasına denk gelmiş.
Adam:Ateş Çelik
Ateş o aranan numarayı araştırmaya başlamış ajanlarına bu kızı araştırmalarını söylemiş.
Yarın Sabah
Asena markete gitmek için yola koyulmuş Ateş Asena'yı bulmuş ve takip ediyormuş Ateş Asena'yı kaçıracakken.
Geçmiş
Asena'ya bilinmeyen numaradan yazan adam Asena'yı kaçırmış Asena'ya yazan adam Asena'nın eski sevgilisiymiş Asena'yla evlenmek istemiş Asena evlenmeyi istememiş ve Asena'nın babası'da kızını vermemiş çünkü Asena şiddet görüyormuş babası Asena'yı vermemiş diye Asena'yı tehdit etmiş Asena inanmayınca adam gitmiş Asena'nın babasını öldürmüş Asena bir daha eski sevgilisini bulamamış.
Asena'yı eski sevgilisi kaçırmış bir ormana getirmiş Ateş'te Asena'yı takip ediyormuş eski sevgilisi Asena'yı tam öldürecekken Ateş arkasından gelip adama tekme atıp dövmüş ve Asena'yı kurtarmış.
Ateş:Sen beni arayan kızsın dimi adın Asena galiba?
Asena:Aa evet bana mesajlar geliyordu da numaralar sallayıp aradım.!Sizin adınız neydi?
Ateş:Adım Ateş
Asena:Memnun oldum.
Ateş:Bende memnun oldum artık bana bir borcunuz var Asena hanım.
Asena:Aa evet size bir borcum var Ateş bey o borcu nasıl ödeyebilirim acaba?
Ateş:Düşünmem lazım ama düşünene kadar benim yanımda kalıcaksın.
Asena:Peki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhabalar ben defne hasırcı İyi okumalarr
FantasiaHikayedeki kişiler:Asena Yılmaz ve Ateş Çelik.