Devamı

14 2 2
                                    

Asena 3 gün Ateş'in evinde kalacaktır 1 gün Asena ile Ateş kaynaşmıştır hep sohbet ediyorlardır 2 gün Ateş Asena'nın odasını hazırlatır 3 gün Ateş Asena'ya ne istediğini söyleyecektir.

Ateş:Can borcunu ödemek için benimle evlenmelisin der.

Asena:Seninle mi hayatta evlenmem ölürüm daha iyi diyip evden çıkıp gider.

Ateş:Korumalara Asena'yı takip etmelerini söyler korumalar takip etmeye başlar.

Asena kimle görüşüyor kimle görüşmüyor Ateş biliyordur Asena korktuğu için üvey erkek kuzeninin evine gider kuzeninde kalmaya başlar çünkü diğer kuzenleri Asena'ya iyi davranmıyordur.

Üvey erkek kuzeninin adı:Kuzey Kılıç

Kuzey Asena'ya çok samimi davranıyor ve çok önemsiyordur çünkü Kuzey Asena'ya kaç aydır aşıktır ama Asena bilmiyordur Ateş Asena'yı bir erkekle görünce sinirlenir.

Ateş:Bu kim lan Asena'nın yanında

Ateş 5 gündür Asena'yı gözetler en son dayanamaz gidip Kuzey'i kaçırıp bir depoya getirir ve Kuzey'e Asena'yla olan arasındaki ilişki'yi sorar.

Ateş:Senin Asena'yla olan ilişkin ne bağın ne lan?

Kuzey:Seni ilgilendirmez hem sen kimsin ki bana hesap soruyorsun?

Ateş:Benim kim olduğumdan sanane sana bir soru sordum cevap ver?

Kuzey:Asena'yla biz kuzeniz ama üvey olarak kuzeniz annesi terk etti babası da vefat etti annesi Asena'yı bana emanet etti ve Asena'yla benim sevgili olmamı istedi Asena'yla sevgili olamazsam iyi biriyle sevgili ve evlenmesini diliyorum dedi annesi bana.

Ateş:Anladım bak sen Asena'ya aşık falan değilsin o iyi biri de benim zaten anladın mı lan eğer Asena'yla bir daha seni görürsem öldürürüm seni anladın mı beni.

Kuzey:Bi an sessizleşir çünkü korkar.

Ateş:Cevap ver lan?

Kuzey:Titreyerek tamam der.

Ateş:Aferin adam ol böyle.

Ateş o günden sonra Asena'yla hiç görüşmemiştir Ateş Asena'ya aşık olmuştur ve onun için herkesi yok saymıştır ve öldürmüştür Asena'yla tanıştıktan sonra hiç bir kızla konuşmamıştır.

Yarın Gece

Ateş gece Asena'yı merak eder ve Asena'ya yazar.

Ateş:Selam Asena nasılsın?

Asena:İyiyim sen?

Ateş:İyiyim bende napıyorsun?

Asena:İyi oturmuşum da ben seninle konuşmak istemiyorum çünkü ben evlenmek istemiyorum.

Ateş:Tamam sorun değil Asena ama ben sana aşık oldum ve elimden gelen herşeyi yapacağım.

Asena:Şuan kötü şeyler yaşıyorum kafam allak bullak bunları atlatmam lazım atlatınca düşünürüm Ateş.

Ateş:Sorun değil beklerim Asena.

Ateş uzun zamandır kimseye aşık olmamıştır ilk defa aşık olmuştur Asena Ateş için çok önemli ve değerli olmaya başlamış hep Asena'yı takip etmiş ve korumuş ve takip etmeye ve korumaya devam ediyormuş.

4 ay sonra

Asena:Çok düşünmüş içinden Ateş benim için herşeyi yapıyor ona karşı haksızlık mı ediyorum acaba diye düşünmüş ve dayanamamış Ateş'e yazmış.

Asena:Ateş nasılsın?

Ateş:İyiyim Asena sen nasılsın?

Asena'nın yüzünde gülümseme oluşmuş Ateş'e bir şeyler hissetmeye başlamış.

Asena:Ateş galiba ben sana bir şeyler hissediyorum sana karşı boş değilim.

Ateş:Sen ciddi misin?

Asena:Ciddiyim Ateş.

Ateş mutluluktan havalara uçmuş ve 1 ay sonra Asena ve Ateş sevgili olmuşlardır bir sabah Asena ve Ateş hazırlanıp bir kafeye gitmişlerdir kafe özel ve sadece Asena ve Ateş vardır.

Yıllardır Ateş'e aşık olan bir kız vardır adı Esin Gültekin ama Ateş bu kızı hiç sevmiyordur ve kız Ateş'i takip ediyordur kız Asena'yla Ateş'i görünce sinirlenip eline silah alıp Asena ve Ateş'in karşısına çıkmış Ateş Esin'i durduramamış Esin Asena'yı vurmuş 3 kere Ateş Asena'yı kucağına alıp en yakın hastaneye götürmüşlerdir Ateş perişan olmuştur ve Esin Asena'nın ölmesi için dua ediyordur Ateş kafasını hep duvara vurmuştur ve Esin'in yaptığı bardağı taşıran son damlaymış doktor gelmiştir.

Doktor:Asena hanım'ın yakınları kimler?

Ateş:B-benim Asena iyi mi?

Doktor:Asena hanım 3 kurşun yemiş iki tanesi karnına bir tanesi de kalbine doğru geliyormuş neredeyse Asena hanım şuan yoğun bakımda ameliyatı atlattı ama daha uyanmadı uyanınca size haber vereceğiz.

Ateş:Peki ölme riski var mı?

Doktor:Ölme riski çok yüksek ama bekleyerek göreceğiz.

Ateş dizlerini çöker ve ağlamaya başlar Ateş çok fazla ağladığı için gözleri tahriş olmuş ve uyumuştur.

Sabah

Ateş uyanır ve beklemeye başlar beklerken de dua eder Asena yaşasın diye Asena onun için çok değerlidir.

Doktor:Günaydın Ateş bey Asena hanım'ın durumu şuan gayet iyi ölme riski kalktı.

Ateş:Allah'ım şükürler olsun çok teşekkürler doktor hanım.

Doktor:Elimizden geleni yapıyoruz merak etmeyin.

2 Saat Sonra

Asena uyanmıştır hemşireler serum yapmıştır toparlansın diye Ateş kaç saattir uyuyamamıştır düşünceden aklına kötü kötü şeyler geliyordur doktor gelir.

Doktor:Asena hanım uyandı ve sizi görmek istiyor Ateş bey.

Ateş:Gerçekten mi?

Doktor:Evet gerçekten ama Asena hanım'ı çok fazla yormayın.

Ateş:Tamam doktor hanım teşekkürler

Doktor:Rica ederiz görevimiz sonuçta.

Ateş içeri girer ve Asena'nın elini tutar ve Asena'yı öyle görünce ağlamaya başlar.

Ateş:Seni koruyamadım çok özür dilerim benim hatam çok özür dilerim nolur affet Asenam.

Asena:Senin suçun değil Ateş sen beni yeterince korudun zaten senin gibi bir sevgilim olduğu için çok şanslıyım Ateş.

Ateş'in yüzünde bir tebessüm oluşur ama hala kendini suçluyordur Asena 3 gün hastanede kalmıştır.

3 gün

Ateş Asena'nın çıkış işlemlerini yapmıştır.

Doktor:Asena hanım'ı yormayalım ve üzmeyelim ve verdiğim ilaçları düzenli olarak içmesi lazım.

Ateş:Siz hiç merak etmeyin doktor hanım o iş bende.

Ateş ve Asena eve giderler Ateş Asena'yı evden dışarı çıkartmıyordur ve her gün Asena'ya yemekler hazırlıyordur Ateş evin salonuna iner ve bütün hizmetçileri korumaları hepsini çağrır.

Ateş:Bundan sonra bu evin sahibi hem ben hemde Asena hanım'dır Asena hanım ne derse o olur Asena hanım'ın bir dediğini iki etmek yok ve Asena hanım nereye giderse gitsin bana haber veriliyor korumalar anlaşıldı mı?

Korumalar ve Hizmetçiler:Anlaşıldı efendim yeni evinize hoş geldiniz Asena hanım bundan sonra siz ne derse o yapılacaktır.

Ateş:Aferin!

Asena:Hepinizle iyi anlaşacağıma eminim ama bu aralar herkes çok çalışıyor benden size 3 gün tatil gidin yatın dinlenin olur mu?

Korumalar ve Hizmetçiler:Olur efendim çok teşekkürler.

Asena:Ne demek.

Herkes uyumuştur Asena eve alışmıştır ve korumalar hizmetçiler Asena hanım'dan çok memnundur.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Merhabalar ben defne hasırcı İyi okumalarrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin