Balázs
Már csak 10 perc van vissza a kezdésig és a vendégem még mindig sehol.
-Nem hiszem el! Szerinted ide talál Ogli?- néztem a kamerásra aggódva.
-Mindig az utolsó pár percbe szokott megérkezni.- nyugtatott le.
-Hát jól van, akkor addig ránézek a rendelésekre.- ültem le a gép elé, majd nézegetni kezdtem a kijelzőt.
Nem sokkal késöbb nyitódott is az üzlet ajtaja, majd Ogli lépett be.
-Na Csumi! Bocsi a késésért.- vette le napszemüvegét, miközben elhadarta mondandóját.
Felálltam, üdvözöltem és talán egy kicsit még meg is néztem.
-Lényeg, hogy ide értél. Kezdhetjük?- néztem kettejükre, miután kikászálódtam a pult mögül.
-Nyomjuk!- ezzel meg is kezdtük a felvételt.
///
Viszonylag hamar felvettük az anyagot és szerencsére mára csak ennyi volt a munka.
Sokat beszélgettem Oglival és azt kell, hogy mondjam nagyon jól kijövünk, sőt talán még barátok is lettünk. Sajnos csak barátok, egyenlőre...
-Köszi Balázs a mait, jó volt veled, viszont megyek, mert a csajom már vár!- megölelt köszönés képpen és elment.
Hogy tessék? Csaja van?!- tettem fel magamban a kérdést és ekkor realizáltam, hogy elkell engedjem ezt az egészet.
A kamerásom is elment nem sokkal Ogli után így egyedül maradtam a gondolataimmal.
Jó hülye vagyok, hogy mindenkibe beleesek aki csak egy kicsit is kedves, de baszki, pont az esetem a srác.
Na hadjuk is, nincs időm ilyeneken agyalni!- ráztam meg a fejem, feleszmélve a gondolataimból.
Lekapcsoltam a gépet, majd hátra mentem a cuccomért, lekapcsoltam a világítást és bezártam az üzletet, majd hazaindultam.
Már csak 1 utcányira voltam az otthonomtól, mikor is megláttam Oglit az egyik étterembe, vele szembe pedig a barátnőjét az asztalnál. Egymás kezét fogták, Ogli közelebb hajolt hozzá, majd egymásra szájára tapadtak.
Mikor megláttam, hogy csokolóznak valami fura érzés fogott el. -Lehetséges, hogy féltékeny lennék?- indultam el, gondolkodva, de inkább hagytam az egészet, nem akarom tönkretenni a boldogságát.
Mikor haza értem, gyors lezuhanyoztam, majd vacsoráztam és úgy gondoltam mára nekem ennyi elég volt, így lefeküdtem aludni, azzal a gondolattal, mi lenne ha még is lenne nála esélyem...
///
Hajnali kettő körül lehetett, mikor is arra keltem, hogy valaki csönget. Felemeltem a fejemet kómásan, majd kikeltem az ágyból és nagy nehezen az ajtóhoz vonszoltam magam, kinyitva az ajtót Oglit pillantottam meg magam előtt egy ajándéktasakkal a kezében. Ekkor megfogalmazódott bennem egy kérdés...
Még is mit keres itt hajnali 2-kor az én házamnál, de ami még furább, honnan tudja, hogy hol lakom?!
Halika mindenkinek!
Remélem ez a story is ugyan úgy tetszeni fog nektek, mint a 2okos storym. Jó olvasást mindenkinek! Nemsokára érkezünk a kövi résszel. Ja és mellesleg tudom, hogy a sneaker toruba azt mondta Ogli, hogy nincs barátnője, de itt most lesz😅
YOU ARE READING
Nem érted? Szeretlek! // Balázs x Ogli // Szünetel
Fanfiction!! FIRST BALÁZS X OGLI GAY STORY !! Emlékesztek arra, amikor Ogli ellátogatott Balázs boltjába? Ha ti nem is, Balázsban bizony nyomot hagyott az a nap. Hiszen mikor megpillantotta az idősebbet, egyből tudta, hogy bizony nagyon jóba lesznek és talán...