Meglepetés!

140 9 1
                                    

Ogli

A barátnőmmel való randit viszonylag hamar letudtam. Mivel elég sietősen váltam el Balázstól így úgy gondoltam kárpótlás és köszönett képp veszek neki valamit, csak tudnám mióta törődök valakivel ennyit a barátnőmön kívül.

Na mindegy is.

Foggalmam se volt mit szeret a fiú, így csak vettem valami drága és jófajta piát, mivel jelenleg nem vagyok valami beszámítható állapotba. Felhívtam valakit akitől megtudakoltam Balázs címét és egy 10 percen belül már az ajtónál álltam és csöngettem. Kinyitotta az ajtót és csak zavarodottan nézett rám. Pizsamában volt és láttam is hogy álmos, lehet most kelt fel.

-Szia, hát te? Mit szeretnél?- kérdezi ásítva és szemét törölgetve.

-Csá! Bocs a zavarásért, gondoltam megleplek, hoztam piát szóval iszogathatnánk egy keveset- húzom ki az ajandéktasakból a 3 üveg marha drága piát.

-Huu figyu...- gondolkodott el.
-Tudod mit? Fáradj be!- mosolygott.

Beléptem, majd az erkélyre vezetett és leültünk. Tök jól éreztük magunkat. Nevettünk, beszélgettünk és iszogattunk. Minnél több időt töltök Balázsal annál jobban kezdek feloldódni vele és úgy érzem mellette önmagam lehetek és részeg vagyok.

-Na tesike én megyek, mert... kurva fáradt vagyok. Délután, okés?

-Jó, jó! Ahogy akarod.
-Szevasz!

-Csumi csumi!- léptem ki a házból.

Beültem az autóba és haza vezettem miközben reménykedtem, hogy nem állít meg egy rendőr se. Hazaérve bedöltem az ágyba és rögtön elnyomott az álom.

///

A napfény erősen sütött be az ablakomon ami felkeltett. Az ágya melletti órára néztem, ami 13:17-et mutatott. Na megint jól sikerült ez is...
Olyan érzés volt mintha nem fürödtem volna tegnap este és ahogy próbálok visszaemlékezni...nem maradt meg semmi. Utolsó emlékem, hogy a randi után haza jöttem és leültem piálni. Na fasza, akkor valoszínű nem pakoltam el magam után.

A szekrenyből kivettem pár ruhát, aztán mentem fürdeni, majd beállítottam a hajam és fogatmostam.

Lementem a nappaliba ahol is egy óriási kupi fogadott, csak tudnám mit csináltam én itt... Minden esetre kidobtam az üvegeket és rendetraktam sőt még egy kicsit takarítottam is.

Pont az üvegasztalt töröltem mikor is a telefonom csörgését hallottam a hálóból. Letettem a rongyot, felmentem a szobába és a hang alapján megkerestem a telefonom. Miutan meglett a képernyőre néztem ami ezt mutatta: Balázskick hív. Kicsit meglep, de felvettem.

-Csá Bazsi! Mit szeretnél?- szóltam bele.

-Szia Ogli! Kipihented magad a tegnapi után?- szolt bele a másik oldalról.

-Fogjuk rá, de te figyu már, mi volt tegnap? Ugye nem csináltam hülyeséget?

-Figyu most kicsit nagy a forgalom és nem érek rá, de ha bejösz kb. 1 óra múlva, akkor beszélhetünk.

-Jól van, 1 óra múlva tali. Csá, jó legyél!- bontottam a vonalat.

Befejeztem a takaritást, felvettem valami kényelmes ruhát, majd beültem a kocsiba és 20 perc alatt már oda is értem Balázshoz.

-Csá gyerekek!- léptem be az üzletbe.

-Szia haver!- jött ki a raktárból Balázs mosolyogva.


Sziasztok!

Szóval ezt a részt petraxhgy írta! Előreláthatólag minden Szombati napon fog új rész jönni. Viszont lehet elöbb is kijön rész, minden esetre Szombatig bezárólag biztosan kerül fel, majd új rész mindig. Na ennyi lett volna a rész mára, remélem élvezted, pápá!

Nem érted? Szeretlek! // Balázs x Ogli // SzünetelWhere stories live. Discover now