Balázs
Őszintén szólva mikor Ogli megcsókolt vagy ezernyi érzés kavargott bennem. Annyira vártam már ezt a pillanatot, viszont mikor eljött az ideje valahogy nem tudtam mit lépjek. Olyan puha és édes ajkai vannak. Megörjít...
Miután haza értünk egyből rámvetette magát, amit nem is bántam, csak úgy érzem kicsit elsietjük ezt az egészet, így két csók között el is toltam magamtól egy kicsit, hogy szemeibe tudjak nézni.
-Várj, nem gondolod, hogy talán visszavehetnénk a tempoból?-néztem szemeibe kicsit aggódva.
-Igazad van, csak tudod annyira dögös vagy, hogy képtelen vagyok ellenállni a csillogó szemeidnek és a gyönyörű mosolyodnak. Viszont ez esetben lenne valami más ötletem.- kacsintott és elkezdett húzni maga után.
-Ohh jaj, félnem kéne?- viccelődtem.
-Ugyan már, biztosan tetszeni fog, legalább is remélem.
Felértünk az emeletre, majd bementünk a fürdőbe ahol egy gyönyörű és illatos habfürdő várt gyertyákkal meg hangulatos világítással. Na meg az elmaradhatatlan vörösbor. Beültünk egymás mögé, beszélgettünk, ittunk és persze csókolóztunk, na jó talán még kicsit tovább is mentünk, mert azért még is csak nehéz ellenállni a kéztetésnek.
-Szóval, mik is vagyunk pontosan?- tettem fel a kérdést miközben ölébe ültem és átkaroltam a nyakát ő pedig a derekamon pihentette kezeit.
-Hát mikor azt mondtam, hogy szeretlek én komolyan gondoltam, szóval lennél a barátom, úgy mint egy pár?-nézett szemeimbe.
-Igen, leszek a párod!- összemosolyogtunk és megcsókoltam örömömben.
Mióta ismerem ezt az embert, ki se tudom verni a fejemből, egész végig erről a percről álmodtam, olyan felszabadító és úgy érzem vele önmagam lehetek, nem kell félnem attól, hogy valaha is magamra hagy.
///
Mikor reggel kinyitottam szemeimet, Ogli már nem volt ott. Megdörzsöltem szemeimet, kikeltem az ágyból, felvettem egy pólót és lementem a konyhába ahol szerelmem már várt egy kávéval és persze reggeli palacsintával.
-Jó reggelt! Hogy aludtál?- karolta át derkamat, a hajamba puszilt és átadott egy bögre kávét.
-Jól köszönöm!- mosolyogtam és belekortyoltam a kávéba.
Ekkor meghallottuk, hogy valaki csönget. Letettem a bögrét, az ajtóhoz mentem és kinyitottam.
Amint meglátott Ogli volt barátnője a pólójában egy jól irányzott pofont kaptam az arcomra. Párom egyből mellém szaladt míg én a vérző arcomra tettem kezemet. Nos a hülye libán vagy ezernyi gyűrű volt aztán szépen nekem bazta őket.
Ogli leüvöltötte a lányt és elküldte, majd rám fokuszált.
-Gyere! Lerendezem a sebedet.- fogta meg csuklómat és felvitt az eneleti fürdőbe. Leültetett a kád szélére, előpakolta a szülséges dolgokat, majd leült elém.
-Szólj ha fáj, rendben?- fogta meg egyik kezemet, rábolíntottam és leápolta a sebet. Néha felszisszentem, de jól bírtam.
-Köszönöm, de mit akart a lány?- kérdeztem meg miután készlettünk.
-A kurva csak veszekedni jött, na meg persze leakart rendezni téged is, de szerencsére még időben közbeléptem.
Nem mondtam semmit, csak szorosan átöleltem és nem tudom mitől vagy, hogy miért de elkezdtem sírni.
-Sajnálom...
Sziasztok!
Na jó ez a rész nem éppen úgy alakult ahogy terveztem, de hát na. Remélem tetszett és hamarosan jövünk a kövi részel.
YOU ARE READING
Nem érted? Szeretlek! // Balázs x Ogli // Szünetel
Fanfiction!! FIRST BALÁZS X OGLI GAY STORY !! Emlékesztek arra, amikor Ogli ellátogatott Balázs boltjába? Ha ti nem is, Balázsban bizony nyomot hagyott az a nap. Hiszen mikor megpillantotta az idősebbet, egyből tudta, hogy bizony nagyon jóba lesznek és talán...