☆⁶

33 6 4
                                    


𝙔𝙚𝙣𝙞𝙙𝙚𝙣 𝙢𝙚𝙧𝙝𝙖𝙗𝙖, 🪷

𝘽𝙞𝙧 𝙪𝙢𝙪𝙩 𝙮𝙖𝙯ı𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙘̧𝙪̈𝙣𝙠𝙪̈ 𝙗𝙚𝙡𝙠𝙞 𝙗𝙞𝙩𝙞𝙧𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙪̈𝙣𝙡𝙚𝙣𝙞𝙧 🩵

𝘽𝙚𝙜̆𝙚𝙣𝙢𝙚𝙣𝙞𝙯 𝙪𝙢𝙪𝙙𝙪𝙮𝙡𝙖 🌟

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭𝙞𝙣 𝙜𝙤̈𝙯𝙪̈𝙮𝙡𝙚:

Ben hâla düştüğümüzü sanarken gözümü oturma odamda açtım. Belliki hyunjin güçlerini kullanıp ışınlamıştı.

Katil bizi ittiği sırada kapıdan çıkıp kaçmıştı. Biz hyunjinle otururken birden kapı çaldı. 2 saniyelik göz göze gelmemizin ardından ayağa kalkıp kapıyı açtım. Karşımda joon vardı.

𝘑𝘰𝘰𝘯:ah merhaba felix, evime giderken binanın önünden geçiyordum. Uğrayayım dedim. İyi misin yüzünden endişe akıyor.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:ah merhaba joon. Gel içeri. İyiyim birşeyim yok.

Tabiki ona hyunjinin güçlerinden bahsetmiyecektim.

𝘑𝘰𝘰𝘯:ah hyunjinde mi buradaydı.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:evet, koruması olduğum için burada kalıyorum.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:tamam susun.

Olaylar yaşandıktan 1 saat sonra hava almak için terasta çıktım. Neredeyse hayatım bu tellerin arasındaydı.bunları düşünürken aklıma evlilik geldi. Ben ne zaman evlenecektim. Madamın hisseleri yavaş yavaş Woo ya gidiyordu. Buna göz yumamazdım.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:napacağım ben ya. Nasıl ve kimle evleneceğim? Yine kör randevuyamı çıksam acaba. İlk gördüğüm kişiyle evlenir zamanla aşık olurum belki.

Derken terasa joon geldi.

𝘑𝘰𝘰𝘯:ne düşünüyorsun felix?

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:Vasiyeti ve evliliği düşünüyorum ya. Biliyorsun Woo ya gıcık olıyorum. Belki bunu sana söylemek bir hata ama hisseleri madamın hatrı için Woo ya bırakamam.

𝘑𝘰𝘰𝘯:sorun değil felix. Bende abime gıcık olıyorum. Aslında bakarsan benimle evlenebilir sinir. Sana bakarım. Hem annemin hisselerini kurtarırız hemde mutlu bir şekilde yaşarı ha ne dersin? Zaten birbirimizi tanıyoruz. Yabancı birisiyle evlenmektense tanıdığın birisiyle evlenmek daha mantıklı olur.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:joon aslın-

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:ya da benimle evlen. İkimiz için de kolay olur.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:ben ne diyeceğimi bilemiyorum ama sanırım........

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:Gyu bugünki toplantıları ayarladınmı?

𝘎𝘺𝘶:Evet ayarladım. Bir saat sonra işbirliği için bir şirket gelecek. 2 saat sonra ise işbirliği yaptığımız bir şirket ile yeniden toplantınız olacak. Akşam ise bay Woo bir aile yemeği düzenlemiş ve sizide davet etmiş.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:Woo mu?

𝘎𝘺𝘶:evet Felix bey. Bu arada Felix bey size birşey sormak istiyorum.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:evet?

𝘎𝘺𝘶:Vasiyet ve evlenme işine karar verdiniz mi?

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:Hayır gyu. Onları biraz daha tanıyıp zamana ihtiyacım var.

𝘎𝘺𝘶:tamam Felix bey.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:ahh! Çok yoruldum bunlar nasıl toplantılar! Birde başımda aile yemeği var. Neyse hyunjin sende benimle gelsene.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:ne? Benmi?

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:evet hyunjin.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:tamam gelirim de ben ne yapacağım.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹: önemli bir konuya açıklık getireceğim.

Sonunda yemeğin yeneceği yere geldik. Acaba Woo neler karıstırıyordu. Herneyse bu akşam buna son vereceğim.

İçeriye girdiğimde, masada oturan jae, joon, ju ve woo yu gördüm. Ekstra olarak

𝘞𝘰𝘰:hoşgeldin felix. Sende annemin en sevdiği kişi olarak ailemizden biri sayılırsın. Seni davet etmemek olmaz diye senide çağırdım. Gel otur.

Birşey demeden oturdum.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:direkt söze başlamak istiyorum. Ben vasiyetten vazgeçtim.

𝘑𝘶:NE? ne karıstırıyorsun felix?

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:hiçbirşey sadece vazgeçtim. Hisseleri size bırakıyorum.

Diyip oradan ayrıldım. Bunu yapmamın mantıklı bir sebebi vardı. Ben oradan ayrılırken sadece hepsinin arkamdan aval aval baktığını jaenin ise telefondan birine yazdığını gördüm.



Hyunjin arkamdan gelirken. Sordu bana;

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:hey neden vazgeçt- DİKKAT ET!

ne dediğini anlamadan arabama doğru gidiyordum ki motorlu birinin üstüme yakıcı bir madde attığını gördüm. O an şuan net öldüm diye geçirdim.....

𝙐𝙢𝙖𝙧ı𝙢 𝙗𝙚𝙜̆𝙚𝙣𝙢𝙞𝙨𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯𝙙𝙞𝙧🌟

𝘿𝙪̈𝙨̧𝙪̈𝙣𝙘𝙚𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞𝙯𝙞 𝙗𝙪 𝙨𝙖𝙩ı𝙧𝙖 𝙮𝙖𝙯𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯. 🌸

𝙔𝙖𝙯𝙖𝙘𝙖𝙠 𝙗𝙞𝙧𝙨̧𝙚𝙮 𝙮𝙤𝙠 𝙤 𝙮𝙪̈𝙯𝙙𝙚𝙣 𝙜𝙤̈𝙧𝙪̈𝙨̧𝙪̈𝙧𝙪̈𝙯🤍

DEMON '𝘩𝘺𝘶𝘯𝘭𝘪𝘹 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin