☆¹⁰

29 5 21
                                    


𝙔𝙚𝙣𝙞𝙙𝙚𝙣 𝙢𝙚𝙧𝙝𝙖𝙗𝙖 🌸

𝙐𝙢𝙖𝙧ı𝙢 𝙗𝙚𝙜̆𝙚𝙣𝙞𝙧𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯 ⭐

....

X:efendim şuan çiçek koklamaya gidemezsiniz! Babanız çok kızıyor.

𝘚𝘢𝘮:merak etme, birşey olursa sorumluluğu ben alırım.

𝘟:ama, ama efendim!!

.....

𝘚𝘢𝘮:neden toplumlar böylesine mükemmel bir şeyi istemezler ki?
Ha oradaki de kimdir?

Dans eden kişiyi izlerken merak eder Sam. Acaba böyle güzel dans eden kişi kimdi? Kendi toplumundan olmadığı kesindi. Kimse bu kadar güzel dans edemezdi.

𝘚𝘢𝘮:merhaba, adınız nedir acaba?

𝘠𝘰𝘯𝘨𝘣𝘰𝘬:merhaba, adım 𝑌𝑜𝑛𝑔𝑏𝑜𝑘. Lütfen gidiniz babam sizinle konuşurken görmesin beni. Ben kraliyet ülkesinden geliyorum. Sizinle konuşmam yasak!

𝘚𝘢𝘮:pekâla sizinle konuşmasam bile dansınızı izleyebilirmiyim.

𝘠𝘰𝘯𝘨𝘣𝘰𝘬:peki, ama asla konuşmayacağız.

𝘚𝘢𝘮:tamam.

....

Sam hergün yongbok'un dansını izlemeye gelir. Bu süre içinde birbirinden hoşlanan iki genç hafif hafif konuşmaya başlarlar. Ama bilmiyorlardır ki asıl yasak bir aşka başlamışlardır.

......

𝘠𝘰𝘯𝘨𝘣𝘰𝘬:Sam!!  Babam bizim konuştuğumuzu öğrendi. Bize ceza verecekmiş!

𝘚𝘢𝘮:Ne! ne cezası?

𝘠𝘰𝘯𝘨𝘣𝘰𝘬:korkarımki , sanırım birimizi 𝑖𝑑𝑎𝑚 edecek.

.....

𝘊𝘦𝘭𝘭𝘢𝘵:karar verildi. Ceza olarak yongbok'un sam'ın kellesini alacaktır!

𝘚𝘢𝘮:HAYIR! YONGBOKUMUN KATİL OLUP CEHENNEME GİTMESİNE İZİN VEREMEM. VERİN KILIÇ'I!

sam kılıcı celladın elinden alıp, yongbok oraya gelmeden herkesi öldürür. Sinirini etrafında kimse kalmayıncaya kadar herkesi öldürünce atar. Sonunda ne yaptığının farkına varınca tanrıya , ona bu kaderi yaşattığı için lanet okur. Sonunda oraya gelen yongbok olanları görünce sam'ın onu kullandığını, tüm kraliyet ailesine olan nefretini öldürerek kustuğunu sanar.

Sevgilisinin , ondanda nefret ettiğini sanan yongbok kahrolmuş bir şekilde yalvarır tanrıya. Fakat sevgilisinin tek derdi aslında sevgilisinin değilde kendisinin cehenneme gitmek istemesidir. Bu yüzden sam , yongboku öldürür. Ardındanda kendisi boynunu keserek intihar eder.

Yongbokun  son sözü
"𝑻𝒂𝒏𝒓ı𝒎 𝒔𝒂𝒎'ı 𝒂𝒇𝒇𝒆𝒕𝒎𝒊𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎. 𝑵𝒆'𝒐𝒍𝒖𝒓 𝒐𝒏𝒖 𝒊𝒃𝒍𝒊𝒔 𝒚𝒂𝒑" iken.

Sam'ın son sözü
"𝑺𝒆𝒗𝒈𝒊𝒍𝒊𝒎, 𝒔𝒆𝒏 𝒊𝒃𝒍𝒊𝒔 𝒐𝒍𝒎𝒂 𝒅𝒊𝒚𝒆 𝒃𝒆𝒏 𝒐𝒍𝒅𝒖𝒎 𝒏𝒆'𝒐𝒍𝒖𝒓 𝒂𝒇𝒇𝒆𝒕 𝒃𝒆𝒏𝒊" dır.

Tanrıda ikisinin dileğini gerçekleştirir.
Sam'ı, hyunjin adında dünyaya şeytan olarak gönderir. Yongboku ise, felix adında sam'ı affetmiş şekilde gönderir...

𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣 𝙜𝙤̈𝙯𝙪̈𝙮𝙡𝙚:

Gördüğüm rüya'dan çığlık çığlığa uyandım. Ben ne görmüştüm. Bunu hemen lilis'e anlatmalıyıdım. Felixe metroya gideceğimi haber vererek koşarak çıktım.

....

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:LİLİS! NERDESİN?

𝘓𝘪𝘭𝘪𝘴:hyunjin delirdin mi? Ne bu ses?

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:lilis gördüğüm rüyayı biliyorsundur değilmi?

𝘓𝘪𝘭𝘪𝘴:evet biliyorum. Merak etme dövmeni geri alırsan bu rüyalar gidecektir.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:tamam.Görüşürüz.

.....

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:FELİXX! DÖVMEMİ ALMAMA SON 1 GÜN!!

𝘍𝘦𝘭𝘪x: SONUNDA, BIKTIM HA BU DÖVMEDEN.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:sus çok değerli bu!


𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:abi aynısı olmuş haa. Hemen bulunur.

𝘬𝘰𝘮𝘪𝘴𝘦𝘳:Evet şimdi sistemde çıkar. Valla bu robot yüz çizim makinelerini iyiki icad etmişler.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:Aynen.

𝘒𝘰𝘮𝘪𝘴𝘦𝘳:hyunjin bu arada bu gösterdiğin kişi kim jo-ho fakat 2 gün önce ölmüş.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:NE!


𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:felix aç şu telefonu ya!

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:hyunjin ne' old-

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:Felix! Seni öldürmek isteyen kişi vardı ya. O kişi benide bıçaklayan kişiyle aynı. Ama asıl olay şu ki bu işte birden fazla kişi var! Bizi oynatıyorlar.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:hyunjin ciddi misin? Tamam eve gel konuşalım.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:tamam geliyorum.

𝑨𝒓𝒂𝒎𝒂 𝒔𝒐𝒏𝒍𝒂𝒏𝒅ı𝒓ı𝒍𝒅ı...

.....

𝘞𝘰𝘰:JAE SANA BİR GÖREV VERDİM VE ONU BİLE BECEREMEDİN.

𝘑𝘢𝘦:b-baba.Ho ya yapmasını söyledim ama yapamadı.

𝘞𝘰𝘰:SANA VERDİM O GÖREVİ, HO'YA DEĞİL! neyse en azından biraz beynini çalıştırıp ho'yu 𝑜̈𝑙𝑑𝑢̈𝑟𝑚𝑢̈𝑠̧𝑠𝑢̈𝑛.
Şimdi git sana verdiğim görevi kendin yap!

𝘚𝘦𝘳𝘢:Woo ne'oluyor?

𝘞𝘰𝘰:birşey yok Sera. Sen susarsan birşey olmayacak.

𝘑𝘢𝘦:tamam Baba. Ben gidiyorum.

𝘚𝘦𝘳𝘢:görüşürüz oğlum... (Katlanamıyorum artık..)

......

𝘑𝘢𝘦:KAHRETSİN, Bİ ÖLMEDİLER. Ama yakında hem babamın 𝑠ı𝑟𝑟ı hemde felixin 𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚𝑢̈ ortaya çıkacak! Bu akşam halletmeliyim.

......

(𝘼𝙠𝙨̧𝙖𝙢 23:30)

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭 𝙜𝙤̈𝙯𝙪̈𝙮𝙡𝙚:

Hyunjinle , dövmesini geri verebilmek için dışarı çıktık. Sonunda dövmesini geri alabilcekti.Arabayla deniz kenarına geldik.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:hyunjin şurdaki benzinliğe girebilir miyiz. Birşey almak istiyorum.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:tamam hadi koş al gel.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:tamamm.

Saate baktığımda 23:55 idi. Hızlı olmam gerekiyordu. Hızlıca markete girdim. Garipti çünkü kimse yoktu. Kasiyer bile robottandı. Umursamadım çünkü saat geçti. İstediklerimi alırken marketin dışından gelen arabayı görmedim. Bana hızlıca çarpan birşey olduğunu hissettiğimde marketin en uç köşesine doğru savruldum. Ne olduğunu anlamadan gözümün önünde büyük alevler gördüm ve bilincim gitti....


𝙐𝙢𝙖𝙧ı𝙢 𝙗𝙚𝙜̆𝙚𝙣𝙢𝙞𝙨̧𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯𝙙𝙞𝙧 🌸

𝘿𝙪̈𝙨̧𝙪̈𝙣𝙘𝙚𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞𝙯𝙞 𝙗𝙪 𝙨𝙖𝙩ı𝙧𝙖 𝙮𝙖𝙯𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯💍💍

𝙔ı𝙡𝙙ı𝙯𝙖 𝙗𝙖𝙨̧𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧𝙢𝙞𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯 ⭐

DEMON '𝘩𝘺𝘶𝘯𝘭𝘪𝘹 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin