☆⁴

43 6 4
                                    


𝙮𝙚𝙣𝙞𝙙𝙚𝙣 𝙢𝙚𝙧𝙝𝙖𝙗𝙖🤭

𝙐𝙢𝙖𝙧ı𝙢 𝙤𝙠𝙪𝙣𝙪𝙧 𝙘̧𝙪̈𝙣𝙠𝙪̈ 𝙜𝙚𝙧𝙘̧𝙚𝙠𝙩𝙚𝙣 𝙗𝙪̈𝙮𝙪̈𝙠 𝙗𝙞𝙧 𝙝𝙚𝙫𝙚𝙨𝙡𝙚 𝙮𝙖𝙯ı𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 💍

𝘽𝙚𝙜̆𝙚𝙣𝙢𝙚𝙣𝙞𝙯 𝙙𝙞𝙡𝙚𝙜̆𝙞𝙮𝙡𝙚🤍

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:NE YAPTIĞINI SANIYORSUN? HA!
zaten hayatım başlı başına kararmış daha da karartmak için mi geldin?! Beni reddedip birde üstüne dövmem, dövmem diye beni denize atıyorsun. Delirdin mi!! (𝘼𝙜̆𝙡𝙖𝙢𝙖 𝙨𝙚𝙨𝙡𝙚𝙧𝙞)

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:Felix, ben çok üzgünüm. Eğer işe yarasaydı zaten seni bırakıcaktım.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:Hâla dövmem diyorsun ya delireceğim!

Felix orayı koşarak terk etti. Herşey üstüne geliyordu. Rahatlaması lazımdı. Üstüne birde hyunjin onu travmasından vurunca çılgına dönmüştü. Telefonunu çantasının içinden zorla çıkartıp kırılmamış olduğuna şükretti. Ardından gyu'yu aradı. Onu gelip almısını rica etti.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:kahretsin ya! Nasıl alacağım bu dövmeyi!? Neyse Alex birşey buldun mu?

𝘈𝘭𝘦𝘹:hyunjin bey biraz araştırdım ve şunları buldum. Aslinda şeytanların böyle bir şey yaşaması imkansız çünkü demon kitabında öyle yazıyor. Ama bazı nedenlerden dolayı buna %10 ihtimal verebiliriz. Mesela ayın dolunay olması buna avantaj sağlıyor.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:ne yani dövmem ayın dolunay olmasından mı kaynaklı?

𝘈𝘭𝘦𝘹:evet, ayrıca dövmenizin geçtiği gibi dolunaymış. Bu sebeble bir sonraki dolunaya kadar dövmenizi geri alamayacağınız anlamına geliyor.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:ah! Neyse sonraki dolunay ne zaman?

𝘈𝘭𝘦𝘹:28 gün sonra. Yani bu demek oluyor ki felix bey'i 28 gün korumanız gerekir.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:pekâla Alex ben yatıyotum. Dohe'ye söylersin. Gece gece yatağıma gelmesin sonra. Zaten anlamıyorum ki bir şeytana nasıl aşık oluyor.

𝘈𝘭𝘦𝘹:HYUNJİN BEY YANIYORSUNUZ!!!

𝘩𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:ne diyosun alex ya?

𝘈𝘭𝘦𝘹:PARMAĞINIZ DİYORUM YANIYORSUNUZ!

𝘩𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:ne- AAAAAA YANIYORUM. BUZ GETİR BUZZ.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:Alex şimdi ben neden yandım. Yani parmağımın uçları alev alev yanıyordu. Bi sebebi olmalı.

𝘈𝘭𝘦𝘹:hyunjin bey şimdi benim fikrimce, şeytanlık görevinizi uzun zaman yapmadığınız için yanıyor olabilirsiniz.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:mantıklı, herneyse ben bu buzları alıp felixin yanına gidiyorum görüşürüz.

Hyunjin felixin yanına giderken onu garajda arabasına binerken görür.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:FELİXX! bak bi.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:Ne var hyunjin?

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:Felix nolur şu dövmemi alana kadar seninle kalayım. Artık görevimi yapamadığım için yanıyorumm. Bak. (𝘽𝙪𝙯 𝙠𝙤𝙫𝙖𝙨ı𝙣ı 𝙜𝙤̈𝙨𝙩𝙚𝙧𝙞𝙧)

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:peki hyunjin ama artık beni denize atma!

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:söz atmıcam birdaha. Ayrıca benimle görev yapmaya gelmen lazım. Bileğini ver.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:Ha? Ne göre-

Hyunjin, Felix daha sözünü bitirmeden bileğini tutar ve dönmesinden etkileşim sağlar. Dövmesi hâla sağlam olduğu için işe yarıyordu. Parmağını şıklattı ve mekanına geldi.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:ne görevi hyunj- AAAAA ÇOK YÜKSEK.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:Korkma Felix. Dilek bulmamız lazım. Aha! Buldum birtane gidiyoruz.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:Ne dileği ya? Ayrıca niye hastaneye geldik?

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:Sen sor diye. Tanrım ya! Dilek gerçekleştireceğiz Felix.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹: tamam be.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:gel şu odaya gireceğiz.

Odaya girdiklerinde , yatağın başında ağlayan bir adam ve yatakta küçük bir kız görürler.

𝘈𝘥𝘢𝘮:ah küçük kızım. Keşke bir mucize olsa da seni kurtarabilsek. Tek dileğim bu. Sen hayata tutun lütfen.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:hey, istersen dileğini gerçekleştirebilirim.

𝘈𝘥𝘢𝘮:ha? Gerçekten mi? Siz kimsiniz?

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:Ben demon sizin dilinizde şeytan. Evet dileğini gerçekleştirebilirim. Ama karşılığında bana 10 yıl sonra ruhunu satacaksın ve edebiyyen cehennemde kalacaksın kabul mü?

𝘈𝘥𝘢𝘮:tamam kabül lia'm hayata tutunsun da ben cehenneme bile giderim!

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:şurayı imzala

Adam anlaşmayı imzaladığında küçük kız nefes almaya başlar. Hayata dönen küçük kızın arkasından hyunjin ve Felix hastaneden çıkıyordu.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:Gördünmü bak ne kadar kolay.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:Hiçte bile. İçin sızlamıyormu senin. Kendin için başkalarının ruhlarını alıyorsun?

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯: yoo sızlamıyor sonuçta bu onların tercihi.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:Felix bu arada senin evine taşınacağım. Yaşamam için senden şarj olmam lazım. Dövmem bu şekilde hayatta kalıyor. Ve şarj olmak içinse sana temas etmem gerektiği için yanımda olmalısın.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹: iyi gel.

(𝙕𝙖𝙢𝙖𝙣 𝙖𝙩𝙡𝙖𝙢𝙖𝙨ı)

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:haydi hyunjin yatalım uykum var.

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯: tamam Felix.

Hyunjin yatağa uzanır ve felixin gelmesini bekler.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:hyunjin napıyorsun?

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:yatıyorum görmüyor musun?

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:yanyanamı yatacağız?

𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯:evet, hani sana temas edip şarj olmam gerekiyor ya.

𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹:aman neyse tamam.

Der ve yanına yatar. Hyunjin felixin elini tutar ve uykuya dalar....

𝙐𝙢𝙖𝙧ı𝙢 𝙗𝙚𝙜̆𝙚𝙣𝙢𝙞𝙨𝙨ı𝙣ı𝙯𝙙ı𝙧 ⭐

𝘿𝙪̈𝙨̧𝙪̈𝙣𝙘𝙚𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞𝙯𝙞 𝙗𝙪 𝙨𝙖𝙩ı𝙧𝙖 𝙮𝙖𝙯𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯🤍

𝙆ı𝙨𝙖 𝙠𝙚𝙨𝙩𝙞𝙢 𝙤̈𝙯𝙪̈𝙧 𝙙𝙞𝙡𝙚𝙧𝙞𝙢 😕

DEMON '𝘩𝘺𝘶𝘯𝘭𝘪𝘹 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin