Tanıtım

17 0 0
                                    

Kendimden bahsetmeliyim öncelikle.Ben Üsteğmen Ayla Gökmen 30 yaşındayım.Yıllardır bu meslek için çalıştım,çabaladım.Karşılığını da en güzel şekilde aldım.Şimdi ailem olan bir timdeydim.Mavi kurtlar timimizin ismi.Sırasıyla Astsubay kıdemli başçavuş Gökay Akal,Asteğmen Kutay Alpman,Asteğmen Maya Belgin,Teğmen Aybars Çevikel,ve komutanım Yüzbaşı Barlas Erbay.Benim için timden de öteler.Kardeşler,abiler,aileler...
Gerçek ailemde göremediğim sıcaklığı bu timde görmüş,yaşamıştım.
Gökay en küçüğümüz.26 yaşında.Adının anlamı gibi mavi gözlü sarı saçlı yaşına göre oldukça uzun boyluydu.Kutay ailemizin komedyeni.29 yaşında kumral,yeşil gözlere
sahipti.Maya,kız kardeşim gibidir.O da 29 yaşında uzun kıvırcık saçlara sahip sarışın ela gözlü çok güzel bir kızdı.Aybars,abim gibi gördüğüm bana abi olan kişi.32 yaşında uzun ve bir o kadar yapılı esmer kahve gözlü biri.Ben Ayla kısa kahverengi saçlarım var.Mayanın aksine uzun saçı tercih etmezdim.Uzun saç geçmişi hatırlatırdı bana.Geçmişin kirli anılarını unutmak adına uzamadan hep kestirirdim...Kahverengi gözlerim vardı.Diğerlerine nazaran kısa boyluydum.Ve komutanım...O benim neyimdi hiçbir fikrim yoktu.Hiç düşünmemiştim onunla aramda ne olduğunu...32 yaşında.Kısa kahve saçlara uzun ve iri yapıya yeşil gözlere beyaz tene sahipti.Genellikle çok konuşmaz,az ve öz konuşurdu.Timin babasıydı...

Timin babasıydı

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


🎀

Evettt.İlk bölüm tanıtımdı.Sizce yeni shipler kim olurrr

İNTİKAM ATEŞİWhere stories live. Discover now