⁷[f]

53 7 2
                                    

Chaeryeong'un ağzından:
----------------------------------------------------------

Felaket. Yeji'de artık dayanamadı, Ryujin'in peşinden gitti. Ryujin gittiğinden beri Yeji büyük bir depresyondaydı asla yemek yemiyordu zorlasak bile hergün Ryujin'in mezarına giderdi bazen eve gelmezdi bile Ryujin ilk gittiğinden beri hep endişeliydi ve endişesi onu tekrardan yanıltmadı Ryujin geçirdiği kaza sonucu ağır yaralanıp hastaneye kaldırıldı tam olarak 1 yıl 5 ay komada kaldı ve savaşı kaybetti asla kaybetmeyen Ryujin ilk defa kaybetti...

Yuna çok üzgün o daha 19 yaşında birlikte yaşadığı artık annesi gibi gördüğü 2 kişiyide kaybetmişti Lia ve bende pek iyi durumda değiliz ama Yeonjun ve Hyunjin çöktüler ikiside ablalarının gidişinden beri evlerinden çıkmıyorlar Felix her gün Hyunjin'i kontrol ediyor, Soobin de aynı şekilde Yeonjun'u kontrol ediyor kendilerine zarar vermelerinden korkuyoruz aynı Yeji gibi...

Yeji ve Ryujin'i hepimiz çok özledik..
----------------------------------------------------------

Yeji'nin intihar mektubu

Merhaba evet ben siz bunu okurken ben sevdiğim kadınla birlimte sizi izliyor olucağım... Dayanamadım onsuzluk çok zor geldi kaldıramadım. Hyunjin'e çok iyi bakın onu sana emanet ediyorum Felix. Aynı şekilde Soobin, Yeonjun'a iyi bak :).

Güzel kızlarım Jisu, Chaery ve Yuna bizim için üzülmenizi istemiyorum özellikle sen Yuna artık odalarımıza istediğin kadar girebilirsin yasağın kalktı çizgi romanlarımı okuyabilirsin izin veriyorum.

Chaery ve Jisu size gelirsek siz hep yaşınıza göre olgundunuz ve olgun davrandınız sizin başarılarınızı görmek çok hoşuma giderdi. Sakın ağlamayın sizi çok özliyeceğim ne zaman olur bilmiyorum ama Ryujin'le sizi burda bekliyor olucağız ne kadar sürerse sürsün sizi hep izliyeceğim sizi çok seviyorum...

-Yeji

Comming Home | ryejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin