Nem maradok el tőled, sem el nem hagylak...

17 1 0
                                    

Vasárnap 16:40
Mikor legutoljára láttam Kait, tudtam hogy egy ideig nem fog visszajönni. Nem hibáztatom. Valószínűleg nehéz távol tartania magát tőlem, vagyis ezt mondta. Biztos figyeli valamelyik párkányról ahogy most az ágyban fekve filmezek. Nincs túl sok energiám máshoz, és az az igazság, nem is akarom hogy legyen. Abban reménykedek valamikor majd felbukkan, és elszórakoztat a goromba stílusával, vagy a dacos ajkaival, ahogy mesél arról, milyen démonnak lenni.

Egy romkomot kapcsoltam be, hogy elüldözzem a rossz kedvem, de csak még magányosabbnak érzem magam.
Egyszer csak megcsörren a telefonom, majd mikor ránézek, és meglátom hogy az anyám hív, elbizonytalanodok felvegyem e. Végül megadom magam a bosszantó csengőhangomnak.
-Szia. - mondom egyszerűen.
Anyám kimérten megköszörüli a torkát a telefonba, aztán köszön.
-Szervusz Ada. Hogy vagy mostanában? - kérdezi, és vissza hallom magam a telefonba, ami azt jelenti, még annyi ideje se volt, hogy teljesen rám figyelve tudjon felhívni.
-Sok minden történt, de megvagyok.
-Azért hívtalak igazából, mert azt szeretném kérni, hogy gyere haza a születésnapomra. Ez lesz az 50. ugye, és szeretném nagy családi körben megünnepelni.
-Most kedden? Anya, ugye tudod hogy dolgozom?
-Igen, tudom. De reménykedtem eltudod intézni hogy szabadnapod legyen. Megtennéd értem? - kérdezi kedves hangon.
-Meglátom mit tehetek, de nem ígérek semmit.
-Azért érdekes lenne, kislányom, ha pont te nem jönnél el, mindenki más meg igen.
-Igen? És erről én tehetnék? Mármint, talán ha hamarabb szólsz, nem két nappal előtte, akkor talán tudnék szabadnapot kérni. De így igen nehéz lesz! - mondom dühösen.
Mindig azt várja el tőlem, hogy készenlétben legyek neki, bármi van. Mai napig játszanom kell a lánya szerepét, akivel dicsekedhet, úgy hogy egy szavam se lehet. Ugyan nem értem el sok mindent, de így is néha zavaróan többre tart mint a bátyámat, Liamet. Sokat veszekszek vele miatta is anyával. Vagyis nem hibáztatni akarom, csak anyám szereti nekem kibeszélni. Így sokkal nehezebb bárki mellé állnom a családi vitákban, mert Liamet helyezem mindenki elé a családban.
-Ne beszélj így velem! Szólj ha eltudtad intézni. Ha nem, akkor inkább ne is hívj! Szervusz. - mondja, majd rám rakja a telefont.
Ironikus hogy régen mindig én csináltam ezt vele. Most szerintem viszonozni próbálja a kedvességemet.
-Ahhh! Akkor rakd rám! Minek hívtál fel egyáltalán akkor?! - üvöltöm a telefonnak, majd a szoba másik végébe hajítom. Az se érdekel ha összetört. Legalább akkor nem lesz min keresnie bárkinek is.
Hétfőn megkérdezem tudok e szabit kivenni. De biztos lehetetlen lesz bárkit is beintézni magam helyett.

22:43
Elaludtam a filmnézés közben. Talán már a negyedik műsor megy mikor felkelek. A TV megvilágít egy alakot a fotelemben. Régebben megijedtem volna ettől. Mostmár csak dühösen nézek az alak irányába.
-Új szokásod lett, hogy alvás közben figyelsz, Kai? - mondom idegesen, és fáradtan.
Halk nevetés, aztán feláll a fotelből, és a TV mostmár eléggé megvilagítja az arcát, hogy tudjam, nem Kai az.
A szívem a torkomban kezd dobogni.
-Ha a kis felvigyázód jobban figyelne rád, és úgy, ahogy a főnök megparancsolta, biztos nem figyeltelek volna már pár órája. - suttogja rémisztő hangon.
-Ki vagy!? - kérdezem remegve.
-Én is démon vagyok, mint a kis haverod. Csak nem vagyok Bel talpnyalója. Szabad vagyok, míg ő pincsikutyaként teszi azt, amit az Ördög mond. Szánalmas alak. - mondja undorodó hangnembe.
-És tőlem mit akarsz? - teszem fel a kérdést, amire úgy tűnik, örömmel válaszol, mert elmosolyodik.
-Szerintem számodra sem újdonság, hogy tiszta lelked van, Ada Fisher. Ilyet ritkán találni ezekben az időkben, és sokan, köztük én is, nagyon megszeretném kapni azt az ártatlan lelkedet. De nem kell félned. Kíméletesebb leszek annál, mint amit Bel akarna tenni veled. - mosolyog, majd az ágyamhoz lép.
Ültömbe felnézek rá, ahogy gonosz szemeivel engem vizslat. Teljesen lehül a szobám, amit valószínűleg az ereje okoz. Olyan a kisugárzása, hogy rögtön észre kellett volna vennem, hogy ez nem Kai. Mellette nem fagy meg bennem a vér is.
-Olyan jó érzés lesz végre valamiben megelőzni az Ördögöt. Ada, kérlek ne sikíts. Jobban szeretem a csendes munkát, nem mint a barátod.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 15 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 - AZ ÖRDÖG JOBB KEZE -Where stories live. Discover now