YEONUMUN GOT GİDİYAH
Yeonjun üstünde fotoğraf çekiminden kalan kıpkısa siyah şortu, şortunun altındaki file çorabı ve sadece göğüslerini kapatan şortuyla aynı renk olan cropunu çıkarmamış sadece üstüne beyaz bir hırka geçirmişti fermuarini açık bırakıp mutfağa gitmişti
Evindeki aburcubur dolabından bir cips bir çikolata alıp salona gitmiş ve oturmuştu. Çikolatasının paketini açıp ağzına götürmüştü. Soobin gelince ne izleyeceklerini seçmeye çalışıyordu. Bl dizisi? Olabilir. Soobin homofobik olsaydı onunla asla konuşmazdı, taehyunla arkadaş olmazdı değil mi?
Jun and jun? The eight sense? You make me dance? İndividual circumstances? Cherry blooms after winter? Bump up business? A shoulder to cry on? Semantic error? Wish you?
Evet
Semantic error'u seçmişti. En sevdiği bl dizisiydi nede olsa. Diziyi açmış ve birinci bölümün başında durdurup Soobin'i beklemeye başlamıştı
Kapı yaklaşık beş dakika sonra çalmış ve yeonjun'un koltuğundan kalkıp kapıya yönelmesine sebep olmuştu. Kapı merceğinden bakınca soobin olduğunu görmüştü. Kapıyı açtığında soobin kocaman gözlerle ona bakıyordu. Sessizce kıkırdayıp "hoşgeldin soobin" demişti
"Neden bunları giydin?"
Yeonjun gözlerini kaçırıp cevap vermeye çalışmıştı
"Ş-şey fotoğraf çekmiştim, çıkarmaya üşendim bir de dans etmiştim. O yüzden de rahatsız olduysan çıkarayım. Neden soruyorsam içeri geç bekle değişip geleyim-"
"Gerek yok yeon. Rahatsız olmadım, şaşırdım sadece"
Yeonjun şaşırmış olduğunu belli etmeden soobinle beraber salona gitmişlerdi. Yeonjun koltuğa oturmuş ve soobinin de oturmasını sağlamıştı.
"Aburcubur ne getireyim?"
Soobin karşısındaki güzelliğe gülümsemiş ve"bir şeye gerek yok teşekkür ederim" demişti. Yeonjun da gülümseyip soobine "bunu sever misin?" Diye sormuştu
"Severim"
Böyle konuşa konuşa 7. Bölüme gelmişlerdi. Yeonjun bu bölümü biliyordu.
5. Dakika 02. Saniye
Soobin yeonjun'a bakmıştı. Yeonjun bunu hissetsede dönüp bakmamıştı. Bakmamıştı.
"Yeonjun"
Yeonjun kafasını yavaşça soobine doğru çevirmiş ve gözlerini gözlerine sabitlemişti. Soobin ise onun tam tersine, yeonjun'un dudaklarına bakıyordu. Yeonjun soobinin dudaklarına baktığını gördüğünde istemsizce dudağını yalamış ardından da kışkırtıcı bir şekilde ısırmıştı.
Soobin yeonjun'un dudaklarına yapışmış ve anında sertçe emmeye, yalamaya başlamıştı. Yeonjunda ona karşılık vermeye başlamıştı. Soobin karşısındakinin dolgun alt dudağını dudakları arasına alıp dişlemiş, ağzının içine inlemesine sebep olmuştu.Soobin bununla daha da keyiflenirken elini yeonjun'un çıplak beline yerleştirmiş elini sıkılaştırarak yavaşça kucağına çıkmasını sağlamıştı.
Yeonjun Soobin'in kucağına çıktığında fark ettiği ilk şey altındaki büyük şişlikti. Yeonjun olduğu yerde ileri geri gidiyor sertçe sürtünüyordu. Soobin ellerini yeonjun'un dolgun kalçalarına koymuş, kısa şortundan içeri kaydırmıştı. Avuclari içine almıştı küçüğünün kalçalarını. Sıkıyor, okşuyordu. Yeonjun kalçalarındaki eller yüzünden inliyor, Soobin'i daha fazla tahrik ediyordu.
Soobin yeonjun'un dudaklarından ayrılmış boynuna yönelmişti. Karşısındaki beyaz tene mor izler bırakıyordu. İlk önce emmiş sonra ısırmış daha sonra ise öpmüş ve omzuna geçmişti. Soobin yeonjun'un boynundan omzuna kadar her noktaya öpücüklerin konduruyor, arada da ısırıklarını bırakıyordu.
Soobin yeonjunu tek bir hareketle altına almış, tekrar dudaklarını birleştirmişti. Yeonjun ellerini soobinin boynuna dolamış bacağını ise beline sarmıştı. Soobin yeonjun'un dudaklarından ayrılıp gözlerine bakmıştı
"Devam edebilir miyim jun?"
Yeonjun dünden razıymış gibi kafasını sallamış ve dudaklarını tekrar birleştirmişti. Soobin dudaklarını ayırıp yeonjun'un cropunu çıkarmıştı. Gördüğü küçük tepecikeri ağzına almış emmeye başlamıştı. Birden yeonjun'un göğüsünü ısırmasıyla yeonjun yüksek bir sesle inlemişti.
~★(>~<)★~
HAHAHHAGA NE GUZEL YERDE BİTİRİDİM
Ya ben niye hiç utanmiyom smut yazarken
Anormal bı insanmiyim acaba
NEYSEEEE
BOLUM NASİLDİ ASKLARİM
OY VERİP YORUM YAPMAYİ UNUTMAYİN SİZİ SEVİYORUM BAYYYYYYYYY💋💋💋💋♥️♥️♥️❣️❣️❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Femboy/Taegyu
RomanceFiziğini beğendiği için eğlencesine Instagram hesabı açıp yüzünü paylaşmayan beomgyu insta hesabının bu kadar ünleneceğini bilmiyordu. okulun popüler çocuğunun görebileceği kadar ünleneceğini... \/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\...