HAHAYTTT

157 17 34
                                    

"ABLAAAA EVLENİYORUZ "

"NE KİMLE BEN SENİ KİMSEYE VERMEDİM?"

Eve girdiğim anda ablam ve sevgilisi minjiye bağırmış taehyunla kenetli olan elimdeki yüzüğü göstermiştim. Mutluluktan delirecek seviyeye gelmiştim artık.

Minji noona bana gülümseyip "Hayırlı olsun beom'um, düğüne geliriz" diyerek göz kırpmıştı.

Gülümseyip " Abla annemi arayıp trolleyelim mi?"demiştim. Annemi trollemeyecektim sadece biraz sabrını zorlayacaktım.

"HADİ ARAYALIM" demişti ablam.

Bende taehyunla aralarına oturmuş ve telefonumu çıkarmıştım. Annemin numarasını tuşlamış beklemeye başlamıştım. Biraz çaldıktan sonra alışık olduğum ses kulaklarımıza dolmuştu.

"Anee napiyosun?"

Annemden kikirti sesi gelip cevap vermişti."Oturuyorum oğlum sen?"

Sesimi biraz kısıp üzüntülü bir ses eklemiştim." Şey anne. Sana bir şey demem lazım."

"Noldu gyu? Bir şey mi var?"

Gülmemek için kendimi sıkarken cevap vermiştim." Ben... diploma alamadım."

"Nə"

Ablam mutfağa doğru gidip bağırmıştı."OYLE PAT DİYE SOYLENİR Mİ?"

"Ane iyimisn?"

Annemden bir ses gelmeyince endişelenmiş ve uzatmamaya kara vermiştim. "Diplomamı aldım anne bu şakaydı ama telefona gelmezsen evlendiğimi söyleyemeyeceğim?"

"NE?" bu sefer bağıran babamdı. Annemde çığlık atmış ve babama doğru konuşmaya başlamıştı. "Chul çabuk biletleri ayarla Kore'ye gidiyoruz"

Dordumuz birden kahkaha atınca annem kaç kişi olduğumuzu sordu." Taehyun bir ben iki ablam üç minji noona dört"

"Cus sülaleye dinletseydiniz"

"CHUL SUS"

Herkes gülerken "Ee anne beni veriyor musunuz taehyuna" demiştim. Annem ve babam aynı anda gülüp" Ay aman alsın da senin gotun bize lazım onu almasın yeter"

"ANNE"

"Ne var çocuğum hiç mi gormedik"

Sanki annem görebilecekmis gibi kaşlarımı çatıp didiklenmeye başladım." Ayıptır söylemesi anne 25 yaşına giricem"

"Tamam tamam kapat şimdi telefonu geliriz bı hafta sonra"

Telefonu kapattıktan sonra taehyunla beraber odama çıkmıştık. Yatağa kendimi atıp gözlerimi kapattım. Yanımda bir beden hissedince ona dönüp sarıldım.

"Diplomamı aldıktan sonra seni göremeyince çok korktum. Canın yanacak diye çok korktum. İyi değilsin diye çok korktum."

Eliyle çenemi kavrayıp dudağıma bir buse kondurdu. Geri çekildiğinde gözlerinin dolu olduğunu gördüm. "Senin o minik kalbini yerim. Korkma bebeğim. Korkma güzelim. Sen hayatta oldukça bana asla bir şey olmayacak. Hem artık evleneceğiz değil mi? Hep yanımda olacaksın. Endişelenme güzelim."

Kafamı göğüsüne gömüp gözyaşlarımı serbest bıraktım. Doğru söylüyordu. Evleniyorduk biz. Kimse ayıramazdı bizi.

"Teşekkür ederim sevgilim."

~★(>~<)★~

Bir kaç gün sonra

"Ulan mallar! Düğününüz var bir hafta sonra siz burda camış gibi yatıyorsunuz. Kalkın yoksa üstünüze atlarım"

Femboy/Taegyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin