ben gerizekali(M)ıyım

273 24 45
                                    

Bakın bak ben bok gibi smut yazarim sonra a beğenmedim diyip fici okumayı bırakmayın zaten sırf okuyanlar için yazıyorum burayı da

Yeonjun'un sırtı yatağa degdiginde gözlerini sonunda açmış ve soobine bakmıştı. Soobin üstündeki ince beyaz gömleğin düğmelerini yavaş yavaş açıyordu

Yeonjun, deliriyor olabilirmiydi?
(Oh, sen biraz delisin!)

Soobin gömleğinin son düğmesini de açıp üstünden atmıştı kumaş parçasını. Yeonjun'un üstüne çıkmış ve başını boynuna gömmüştü. Dişlerinin arasındaki teni ısırıyor, emiyor, yalıyor ve izler bırakıyordu. Aşağı indikçe hızıda artıyor daha sert davranmaya başlıyordu. Yeonjun inlemeleriyle kendini belli ederken Soobin'i daha fazla zorluyordu. Soobin küçüğünün altındaki şortu çıkarmış sadece file çorabıyla kalmasını sağlamıştı. Kendisinin pantolonunu da çıkarmış penisini azda olsa serbest bırakmıştı.

Yeonjun gözlerini Soobin'in alt tarafına çevirdiği anda geri çekmişti.
Çok büyüktü. VE YEONJUN BUNU İÇİNE ALACAKTI!!Yeonjun kendini sakinleştirmeye çalışırken göğüsünün ısırmasıyla çığlık atmış ve kendini geri çekmeye çalışmıştı. Tabi başarılı olmuş muydu?

Hayır

Soobin yeonjun'un üstünden kalkmış ve dolabını karıştırmaya başlamıştı. Yeonjun ne yaptığını anlamayınca sorar bakışlarla ona bakmıştı. Soobin yeonjun'un anlamadığını görmesiyle konuşup kendini açıklamıştı.

"Kediciğimi kuyruk ve kulakla görmek benim de hakkım değil mi?"

Yeonjun gözlerini kocaman açmış ve hazır anlamisda kafasını sallamıştı. O demir şeyi içine almak istemiyordu. Soobin bulduğu şeyin zaferiyle sırıtmış ve arkasına dönmüştü.

"Buldum kediciğim."

Yeonjun yatakta geri kaçmaya çalışsa da başarılı olmamıştı. Soobin tek eliyle kalçasından kendine çekmiş ve kulakları takmıştı. "Asıl şey şimdi geliyor güzelim"

Elindeki pembe tüylü, kurdeleli kuyruğun sivri demir kısmını yeonjun'un deliğine değdirmiş ve inlemesini sağlamıştı.

Elindeki pembe tüylü, kurdeleli kuyruğun sivri demir kısmını yeonjun'un deliğine değdirmiş ve inlemesini sağlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"S-soobin onu istemiyoru- ahm! İstemiyorum!"

Soobin sırıtıp yeonjunun dudağına bir öpücük bırakmıştı.

"Özür dilerim bebeğim. İstemediğin bir şeyi yapacağım."

Demir kismin tamamını yeonjunun deliğine itmişti. Yeonjun içinde hissettiği sert soğuklukla inlemiş ve yatağa uzanmıştı.(zorunlulukla) Kafasını yastığa bastırıyor deligindeki şeyle baş etmeye çalışıyordu.
Tabi yeonjun bir şeyi unutmuştu.

Bu soobinin aletinin yanında hiç bir şey değildi.

Yeonjun ciddi anlamda kıvranıyordu. Soğuk bir şey istemiyordu içinde. Soobin'i istiyordu sadece. İnleyerek soobinin ismini söylemişti. Soobin ise "Ayağa kalksana jun, kedimi göremiyorum böyle."demişti sadece. Yeonjun Soobin'i dinleyip ayağa kalkmıştı, tabi yamuk duruyordu. Bu ayrıntıyı siktir edelim lütfen!

Soobin karşısında file çorap giymiş, pembe kuyruk ve kedi kulağı takan yeonjunla delirmemek için büyük çaba gösteriyordu

Soobin yeonjunu tekrar yatırmış ve ardından konuşmuştu."sevgili kediciğim beni içine almak için sabırsızlanıyor mu?"

Yeonjun sonunda beklediği şeyin geldiğini anlamış ve kafasını sallamıştı. "Evet babacığım. Sabırsızlanıyorum"

Soobin duyduğuyla tekrar sırıtmış, küçüğünün deligindeki demiri çıkarmadan kucağına çekmişti.

"Hareketlen kitty"

Yeonjun Soobin'i dinleyip içindeki demiri umursamadan soobine sürtünmeye başlamıştı. Canı acıyordu ama umursamıyordu. Tabi canı acıdığı kadar da acıtıyordu. Soobin artık yeterince sertleştiğini anlayınca yeonjun'u yatağa yatırmış ve üstüne çıkmıştı.

"Özür dilerim bebeğim. Canın çok acıyacak bu gece."

Bende özür dilerimmmm smutın devamını yazacaktım ama watty bütün yazdıklarımı silmiş o yüzden yazmadım wattpade inat

BOLUM NASİLDİ?

Bı sonraki bölüm yeonjunun insta hesabı olacakkkk🥳🥳🥳

Birisi istediği için yaziyorummm

Oy verip yorum yapmayı unutmayinnn sizi seviyorum

GORUSURUZZZZZZZ💋💋💋💋💋

Bid bugün kardeşimin doğum günü😢
Çok çabuk buyuyo velet

Femboy/Taegyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin