PENGAKUAN..

7K 65 1
                                    

Selepas aku masuk je dalam bilik, aku tengok ibu tak de...aku pun buat tak tau, terus naik atas katil nak tidur..sebab aku pun dah keletihan..
Kemudian tiba2,ibu masuk ke bilik dengan berkemban towel..lalu aku pun bertanya ...
"Eh, ibu daripada mana pulak..sampai berkemban towel..."

Ibu : "ada kat bawah minum air, masa aiman tengah 'urut' auntie ana tadi..ibu nak terkencing, lepas tu basah pulak terkena air...tu yang ibu pakai towel je ni "

Aku : "owh...patut la berkemban towel je, dah tu tadi ibu ke mane pulak, tak nampak pun tadi kat bilik air..."

Ibu : "eh, macam polis pulak nak tanya ibu macam2, ibu ada lah kat bawah minum air

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ibu : "eh, macam polis pulak nak tanya ibu macam2, ibu ada lah kat bawah minum air...aiman tu, , mcm mne urut auntie tadi, okey tak.."
Jawab ibu semacam ll aku ngan auntie td...

Aku :"urut biasa je bu, upah pun tak dapat lagi...'

Ibu : "laaa...tadi bukan upah ke, hehe"

Aku : "upah ape plak bu...?"
Aku pura2 tanya,aku rasa ibu macam dah tau perbuatan kami tadi...

Ibu : "tak de ape lah, esok dapat lah tu kot..." Kata ibu sambil senyum seolah2 menyindir aku...

Kemudian, dia pergi ke almari terus capai G aun tidur dia bunga2 paras lutut, dan pakai sikit wangian di leher dan badan nye...terus dtg naik tidur di sebelahku..lepas baring je di sebelahku, lalu ibu cium dahi dan pipiku sambil wish Good Night...
Lalu ibu matikan lampu, dan baring mngadap sebelah sana...lalu ibu meminta aku peluk nya dari belakang seperti biasa...
Aku pun terus peluk je ibu..tapi aku tak rapatkan konek aku ke bontotnya,takut tiba2 dia keras dan ibu akan perasan pulak.. Masa aku peluk dia tu, aku rapatkan muka aku dibelakang kepalanya...aku cium rambut ibu harum dengan wangian shampoo, lalu aku turun ke bawah sedikit dah letakkan bibirku di tengkuk ibu dan berkata..
"Hurmm,wanginye....
Ibu ni nak tidur pun nak wangi2.."
Sambil aku mencium2 tengkuk ibu..

Lalu ibu pun menjawab..
"Iskhh..jangan lah buat macam tu, geli lah...Orang ppuan memang lah mcm tu, nak sentiasa wangi...perempuan kan suka dengan wangi2an.."

Ibu cuba menegurku dari mencium tengkuknya..dan aku sebenarnya tak tahu pun yang ibu tengah stim dengan perbuatanku, yelahh..dia pun dah berapa lama tak dapat belaian dari seorang lelaki...
Tak lama kemudian, kami pun tidur sambil aku masih lagi memeluk ibu dari belakang...lepas tu, dalam sekitar 3 pagi, seperti biasa aku akan terjaga nak terkencing, sebab tak biasa tidur dalam air-cond...aku bangun dan terus ke bilik air....Lepas aku masuk bilik dan naik ke katil semula, aku cuba melelapkan mata..namun aku teringat bontot ibu,seperti malam semalam...sekali lagi aku cuba mencium lagi dan amik aroma bau bontot dan pepet ibu,dan kali ni aku cuba hendak meramas bontot ibu pulak.. Lalu aku pusing ke arah ibu, dan ibu masih lagi membelakangkan aku..kemudian aku mengensot kebawah sikit, dan cuba singkap gaun tidur ibu ke atas secara perlahan2..
Lepas slow2 aku tarik ke atas, akhirnye tersingkap juga gaun tu sampai ke paras pinggang ibu..
Kemudian dalam keadaan samar2, dapat aku lihat permandangan bontot ibu yang memakai spender berwarna merah lace jarang2...

AKU KESAYANGAN IBU..Where stories live. Discover now