Selepas ibu naik ke atas dan aku dengar bunyi pintu bilik dia tutup...aku pun bangun dari bersila, capai bantal dan terus baring di sofa panjang sambil meletakkan lenganku di dahi...Aku cuma mampu merenung kesilapanku, atas kebodohanku dengan nafsuku sendiri...
Namun apekan daya, aku cuma lelaki yang mempunyai nafsu meskipun aku tau itu ibuku sendiri,tapi siapakah yang mampu menahan nafsu bila nampak macam tu di depan mata...
Tapi lepas setengah jam kemudian aku terdengar Pintu bilik ibu terbuka dan ibu memanggilku..
"Aimann...aimannn...kenapa tak naik tidur lagi, dah pukul berapa ni ni...
Esok nak sekolah..."Aku : "takpa la bu, malam ni aiman tidur bawah je.." balasku dengan suara yang tidak berapa kuat...
Ibu : "Yang mengada-ngada nak tidur bawah tu dah kenapa..?? Sakit badan tu nanti...cepat naik tidur, ibu nak kunci pintu ni.."
Balas ibuku balik..dan kali ni suara dia agak keras sedikit..Aku pun bangun, tutup lampu ruang tamu dan terus naik ke bilik dia dengan wajah sungul..masuk je bilik aku terus naik atas katil, terbaring sambil meletakkan lengan di dahi lagi..kemudian ibu pun terus kunci pintu dan menutup lampu bilik..dia cuma bukak lampur tidur shaja..
Lepas tu ibu pergi depan almari,bukak baju kelawarnya tu campak ke tepi...lalu dia terus sarung gaun tidur jarang sexy berwarna merah paras peha je,dan baju ni punya jarang sampai boleh nampak spender hitam dan bra hitam yang ibu tengah pakai..kemudian dia pun sembur wangian di leher dan badan nya sedikit, terus naik ke atas katil dan baring di sebelahku..Dah tu, ibu pun bangun sedikit untuk cium dahi dan pipi ku lalu baring meletakkan kepalanya di celah ketiakku sambil memelukku..dan berkata "ibu tak marah pun..ibu sayangkan aiman.." sambil tersenyum memandangku..
Aku pun membalas "Aiman pun sayangkan ibu..maafkan aiman bu.."
Sambil membalas pelukkan nya,dan meletakkan tanganku di bahu nya..
Aku pun mematikan lampu tidur yang berada di sisi katil dan terus tidur..kemudian ibu terus bersuara
"Man..tak panas ke tidur pkai seluar ni? Bukak je lah, tidur pkai boxer je..ibu dah slowkan air-cond tu.."Aku pun malas nak berkata banyak, terus bukak je seluar tu dan campak ke bawah...lalu aku menarik selimut dan selimutkan kami berdua hingga paras pinggang je.. sewaktu aku hampir2 terlayang masa tu, ibu yang masih berada di ketiakku tu pusing dan baring mngadap syiling...tapi apa yang aku perasan ibu sengaja meletakkan tangannya di atas konekku yang masih berspender tu..dia usap perlahan2 dan aku terasa mulai stim dan terangsang sebab spender aku ni jenis spendex licin...
Sampai lah menjadi keras..Bile dia dah terasa konekku keras, lagi laju dia usap2..kemudian dia masukkan tangan di kedalam boxerku dan terus menggenggam konekku...terasa kelembutan tangan nya yang membelai2 batangku dengan lembut..namun dia tak bergerak, cuma genggam je..tak lama lepas tu, baru lah dia usap perlahan2, masa tu memang dah tahan lagi konekku mengeras hingga terkeluar sikit air mazi ku....Dan bila aku tengok kelakuan ibu ni yang sexy walaupun dalam keadaan samar2, aku pun berani meletakkan tanganku
Juga di atas cipap ibu yg masih dengan spender hitam tu..
Selepas aku meletakkan tu, aku diam je sebab nak tunggu reaksi ibu...namun ibu hanya diamkan diri sahaja,Dan sewaktu tanganku berada di atas tundun cipapnye..aku dapat rasakan yang ibu Seolah2 menjadi semakin geram kerana cara di genggam konekku semakin rakus dan dia goncangkan semakin laju...
o aku pun memang tak tahan la bila di perlakukan sebegitu,aku pun mengosok2 alur cipapnya yang masih berspender hitam licin tu..dan ibu masa tu tangan lagi sebelah ibu genggam pula pergelangan tanganku yang sedang gosok pepek nya,lepas tu aku terasa lembab kebasahan di spender dia...
YOU ARE READING
AKU KESAYANGAN IBU..
RomanceNama aku aiman, aku baru berusia 17 tahun dan aku menetap bersama ibu kesayangan ku.. Nama ibuku shazreen seorang Janda berusia 42 tahun...Kami tinggal di perumahan rumah 2 tingkat di sekitar kajang.. kami hanya tinggal berdua shaja kerana aku anak...