Effy egyik nap arra ébredt, hogy az egész teste remeg.
Egyből felismerte, hogy miért, hisz nem is olyan régen is pont ez okozta majdnem a végzetét. Beletúrt a táskájába, ott volt egy egész csomag penge. Kivett egyet, majd bement a fürdőbe és megengedte a kádba a vizet, közben a pengét a kád szélére tette. Levetkőzött, majd belefeküdt a kádba, ami már félig volt forró vízzel. Égette a testét, de nem érdekelte. A víz alá bukott, majd feljött.Lassan a pengéért nyúlt, függőlegesen a karjára helyezte. Most úgy érezte, nem ő irányította a testét, a mozdulatait, a gondolatait, hanem egy belső hang, ami évek óta végig ott suttogott a fejébe, és ami most ki akart törni.
– Tedd meg! Miért hezitálsz? Tudod, senki se szeret, mindenki csak sajnál téged. Látod, hogy nézel ki? Azok a hájas combjaid, a nagy hasad, meg a fejed…
– De Evans… ő szeret – suttogta a lány halkan, miután enyhén rányomta a hideg pengét a forró karjához.
– Azt hiszed szeret? Csak kihasználod őt, mert figyelemre vágysz. Nélküled mindenkinek jobb lesz, hidd el. Még neked is. – suttogta a hang – Gyerünk. Csak egy vágás és vége a szenvedésnek.
A lány hezitált. A hang rákiabált.
– Tedd már meg!
Effy sírva nyomta rá és húzta végig a pengét a karján, amiből egyből csordogálni kezdett a vér.
– Látod, ügyes vagy! Ne félj, hamar elmúlik. – mosolyodott el gonoszul a hangocska.
Mindeközben Evans a parkban sétálgatott, amikor hirtelen rossz érzése támadt. Gyorsan a lány házába rohant, majd rosszat sejtve a fürdőszobába szaladt, de az ajtó zárva volt. Nem gondolkozott, berúgta az ajtót. A látvány ami fogadta, lesokkolta. A lány, akit mindennél jobban szeretett, most véres karral, véres pengével a kezében fekszik a kádban. Egyből a lányhoz lépett, majd ujjait a nyakához rakta. Élt még. Gyengén, de dobogott a szíve.
Evans gyorsan hívta a mentőket, és bediktálta az adatait.
– Jöjjenek gyorsan! A barátnőm… – zokogott elcsukló hangon – megpróbálta megölni magát egy borotvapengével! Siessenek kérem!!
YOU ARE READING
Sínek mentén 🔞
Random🔞 FIGYELEM! AZ ÍRÁS ÖNSÉRTÉST ÉS FELKAVARÓ JELENETEKET TARTALMAZ! 🔞 Egy fiatal lány szomorú története. Kergetőzés az élettel, miközben őt a halál kergeti. De vajon melyikük győz? Az Élet vagy a Halál?