Luna- Çok lezzetliydi.
Milagro- Her zamanki gibiydi. pek bir fark yok aslında.
Luna- Her neyse. hangi okula gideceksin?
Milagro- Academia Del Amanecer
Luna- Annemlerde beni oraya gönderecek. Desene yine bir aradayız.
Milagro- vampirler için en büyük 3 okul var zaten. Ve annemlerde eskiden gittikleri okula gönderecekler mantıklı olarak.
Luna- doğru. Belki yeni arkadaşlarımız olur.
Milagro- Bilmem. Sadece hemen bitmesini istiyorum o kadar. Sıkıcı olucak muhtemelen.
Luna- Hadi ama. Orası çok büyük ve daha çok kan var. Hem yeni şeylerde öğrenecez.
Milagro- Evet kan fazla olmasını sevdim.
Luna- Duyduğuma göre ormanın ortasındaymış. Ama çox aşağıda insanlar yaşıyormuş. Bazı köylülerde kan bağışı yapıyormuş, o yüzden okulda kan çok varmış. Diğer okullardan daha fazla kan deposuna sahib.
Milagro- evet annem her zaman eskiler hakkında konuşur.
Luna- bizimkilerde. Neyse boş versene, hadi gidelim mavulumuzu toplayalım.
Milagro ve Luna evlerine gidip mavullarını toplarlar. Milagro gece dışarı çıkıp gökyüzüne uçmaya başlar ve Luna gilin evine gider Luna odasının penceresine tıklatır. Luna perdeleri aralayıp, pencereyi açar.
Luna - Noldu..?
Milagro- uçmaya ne dersin?
Luna- hmm aslında uyumam gerek çünki yarın okula gidicez son kez ama.. seninlede gelmeyi çok istiyorum. (Biraz düşünür) Aslında ne var biliyormusun. Hem uykum kaçtı, hem zaten okuldaki son günümüş biraz geç kalsak zarar gelmez. Bir dakika bekle üstüme birşey alıp geliyorum.
Milagro- tamam. Biraz çabuk ol. Herzamanki ağaçta oturub seni bekleyeceğim. Sakın uyuya kalma yolda.
Luna güler ve tamam der. Luna üstüne birşey alıp uçamya başlar, Milagronun dediyi yere. Ve uçarken bundan 12 yıl önce 6 yaşındayken ilk uçmak dersleri aklına gelir .12 yıl önce
Büyükler yemek ve şarab içiyor. Konuşuyor ve gülüyordular. Çocuklar ise bir köşede oturub oyun oynuyordular ouıja tahtası ile ruhlarla konuşuyordular.
Luna- (Ağzını buruşturarak) Böyle çok sıkıcı oluyor. Senin yüzünden okulda hiç arkadaşımız olmuyor.
Milagro- benim ne suçum var..?
Lina- okulda çocuklara gülmüyorsun ve konuşmuyorsun. Ve en kötüsü tüm çocuklar senden korkup kaçıyor. Bunu kesmen gerek. Herkes saklanbaç oynarken biz ikimiz bir tarafta oturub onları izliyoruz.
Milagro- istersen yarın, sabah olunca birlikte saklanbaç oynaya biliriz.
Luna- İki kişi oynamak zevkli değil. Ve baban buraya doğru geliyor.
Milagro kafasını babasına çevirir.
Miraglo- bir şeymi oldu baba?
Francisco[Milagronun babası]- Uçma saatimiz geldi. Gelin.
Milagro- Tamam baba. Geliyoruz.
Luna kafasını sallar ve uçmak için dışarı çıkarlar.
Francisco- Ben sizi herzamanki ağaçta bekleyeceğim. Çabuk gelen kazanır. Zaten kuralları biliyorsunuz. Yarış başlasın
Francisco kızlardan çabuk uçub ağaçta oturur ve ilk geleni bekler. Bir kaç dakika sonra Milagro gelir. Ve ağaça oturur.
Milagro- Ben geldim, kazandım.
Francisco- Tebrikler, ilk sen geldin.
Luna'yı beklerler. Bir kaç dakika daha geçer ama Luna gelmez.
Milagro- Baba kaç dakika oldu Luna gelmedi. Bu kadar yavaş uçmuyordu. Şimdiye burada olurdu. Yaşlı vampirler bile şimdiye burada olurlardı.
Francisco- Doğru söylüyorsun. Gidip onu arayalım, başına bir şey gelmiş ola bilir.
Milagro babası ile gökyüzünde Luna'yı ararlar.
Milagro- Baba Luna burada.
Luna gökyüzünde uyuyordur.
Francisco- O uyuyormu.?
Milagro- Evet, sanırım. Uçarken uyuya kalan ilk vampirdir herhalde.
Luna'yı uyandırırlar ve eve giderler. Milagro her fırsatda bu konuyu açıb Luna ile şakalaşırlar.Zamanımız
Luna bunu düşünerek herzamanki o ağaça gelir. Milagro ağaçta oturuyor ve etrafa bakıyordu. Luna ağaca oturur.
Luna- yarın bu şehirdeki son günümüz. Çok uzakta ormanın ortasında bir yerde kalıcaz. Belki tatilerde ailemizi ziyarete gele biliriz.
Milagro- Evet. Orada yeni gücler öğrenib, daha güclü olucaz ama.
Luna- Aslında okul hakkında bildiğimiz sınırlı. Büyüklerimizden duyduklarımız var. Orası acaba nasıl bir yer.
Milagro- çok büyükmüş ve bir odada 3 veya 4 kişi kalıyorlarmış.
Luna- bir kişilik odalarda var.
Milagro- oda boyutuna göre değişiror en fazla 4 kişilik oda varmış.
Luna- biz iki kişiyiz aynı odada kalırız değilmi..?
Milagro- büyük bir ihtimal evet.
1saat konuşurlar, uçarlar ve evlerine giderler. Sabah olur.
Milagro uyanıb masaya oturur ve yemeğini bitirib Luna'yı bekler. Luna ile birlikte okula giderler derslere girerler.
Milagro koridorda yürürken karşına okulun sözde serseri tipleri çıkar. Milagro'ya sataşmaya başlarlar.
Roberto- İsmi garip ve sessiz kız yine gelmiş. Noldu Luna nerede!? Onunla ayrı gezermiydiniz siz hiç. (Gülerler)
Milagro birşey demez yoluna devam eden son gün olduğu için fazla olay çıkartmak istemez
Roberto- Yapışık çakma ikizler! (Yine gülerler)
Milagro ayağını yukarı kaldırıb Roberto'nu karnına sertce vurur. Roberto yere düşer. Yanındaki arkaşları Milagro'ya doğru yürümeye başlar. Milagro onlara yumruk atar. Hepsi yere düşünce. Arkasını dönüb yoluna devam edeceği sırada Roberto arkadaşlarından biri kalkıb bıçağını çıkarıb, Milagro'nun arkasından vurmak için elini kaldırır. Herkesin yüzünde korku ifadesi vardır. Milagro sertce ayağı ile vurur bıçak yukarıya uçar, o sırada Milagro o adamada ayağı ile vurur vere düşer adam. Bıçağı yukarıdan düşünce yakalar ve cebine koyub yoluna devam eder. Sınıfa girer. Olay 5 dk önce yaşanmasına rağmen tüm okul bunu konuşuyordur. Milagro yerine oturur.
Luna- Yine ne yaptın....?
Milagro- Bildiğin şeyleri sorma lütfen. Bu son ders. Eve gidip hemen yeni okuluma gitmek istiyorum.
Luna- bendeee. Çok heyecanlıyım.
Son ders biter eve giderler. Akşam dopladıkları bavullarla birlikte bahçeye inerler Luna ile Molagro'nun ailesi aralarında konuşurlar.
Sofia [Luna annesi]- hadi kızlar sizi ben bırakacam arabaya binin.
Kızlar arabaya binerler. Ve uzun Yolculuk sonunda büyük demir kapılı yere gelirler yukarısında ACADEMİA DEL AMANECER yazılıdır. Kapılar açılır kızlar arabadan inib. Okula doğru yürümeye başlarlar.
Luna- Güle güle anne. (El sallar)
Milagro sadece başını sallar. Sofia el salar ve arabasını sürüb oradan uzaklaşır. Bina kocamandır. İçeriye girerler.
Luna- müdürün odasına gitmemiz lazım.
Milagro- hadi canım, yemin et. Bende onu düşünüyorum nasıl bulucaz.
Luna- Birine mi sorsak?
Serpiente- Selam kızlar. Müdürün odası nerede.?
Milagro- bizde onu bulmaya çalışıyoruz
Serpiente- birinemi sorsanız..? Kolay olurdu sanki ha.
Luna- bizde birine soracaktık ki, sen geldin. Sen kimsin?
Serpiente- ismim Serpiente. Buraya yeni geldim. Bu kadar.
Milagro- yılan. İsmini anlamı yılan niye.
Serpiente- vampir yılan soyundan geliyorum.
Luna- ne kadar garip. O nasıl oluyor ki?
Serpiente- yılanlarla konuşa biliyorum ve buraya bu gücümü daha da güçlendirmek için geldim. Bide burada çok kan varmış. Lezzetli.
Luna- hmm garipmiş. Bizimde gelme sebeblerimiz aynı ama ben yılan soyundan gelmiyorum tabi. Ben Luna. Luna ay demek. Ayın gücüne sahibiz.
Serpiente- peki yanındaki mükemmel sesiz kız kim?
Milagro- benim ismim Milagro. Milagro mucize demek. İşte o soydan geliyorum.
Serpiente- tamam. Şimdi okulun ortasında durmak yerine birilerinden müdürün odasını soralım.
Milagro- mantıklı.
Luna birini durdurur.
Luna- Merhaba. Biz yeni geldikte. Müdürün odası nerede acaba?
Alessandra- selam. Öncelikle hoşgeldiniz. 3katta 6 oda. Zaten odanın kapısında müdür odası yazıyor.
Luna- tamam teşekkür ederim. İsmin ne?
Alessandra-Alessandra. Senin?
Luna- benim ismim Luna. Bunun ismi Milagro. Ve buda Serpiente.
3çü yukarı kata çıkar ve müdürün odasına girerler.
Luna- Merhaba. Biz yeni öğrencileriz.
Julia(müdür)- Merhaba. Hmm isimlerini söyleyin.
Luna- Benim ismim Luna.
Milagro- Milagro (der sadece)
Serpiente- bende Serpiente. Merhaba
Julia- tamam. Oturun.
Otururlar.
Julia- ilk öncelikle hepiniz hoş geldiniz. Siz ikiniz, Milagro ve Luna aynı odada kalıcaksınız. 48ci odada. Serpiente sende 47de kalırsın bir kişi daha var onunla. Dersler saat 2de başlıyor. Burayı eviniz gibi göre bilirsiniz. Uzun zaman burada kalacaksınız. Kantin 1 katta, futbol sahasıda 1katta ve dışarıdada var. 2 ve 4katta kütüphane var. Ormana çok gitmeyin veya uzaklaşmayın. Derler içi orayada gideceksiniz. (Dolabı açar. 3 dosya götürür) alın bunlar sizin. Hepiniz için ders programı felan var. Bide okul hakkında daha fazla bilgi. Şimdilik güle güle.
3'de odadan çıkar.
Serpiente- odalarımız çok yaknmış ya.
Luna- evet
Milagro- acaba birlikte girdik diye bizi dost mu sandı.
Luna- ola bilir.
Serpiente- bundan sonra çok fazla görüşücez. Arkadaşlarım.
Milagro- arkadaş? Vay be okula girer girmez arkadaş edinen ilk bizizdir herhalde
Luna- bence güzel oldu yeni bir arkadaşımız oldu.
Milagro- neyse odalarımıza gidip eşyaları yerleşdirelim sonra derse girmemiz gerek.
Serpiente- tamam.
Luna- ben hep en yakın arkadaşlarımla film gecesi felan yapmak istemişimdir.
Serpiente- ne kadarda büyük hayalerin var. Ama güzel ola bilir.
Odalarına girib eşyalarını felan yerleşdirirler.
Felix(Serpiente oda arkadaşı)- merhaba. Yenisin sanırım.
Serpiente-Merhaba. Evet..