Ben Asi ,17 yaşındayım , lisede okuyorum seneye son senem , tabi bu sene kalmazsam , malum notlar sizlere ömür . İsmimi sevgili dayım koymuş , "neden?" Diye sorduğumda ise "Doğduktan sonra seni kucağıma vermişlerdi çok asiydin , daha küçükken başkaldırmaya çalışıyordun" Demişti . O an anladım ben ismimin anlamını taşımıyorum , ben o ismin anlamının ta kendisiyim . Şimdi hadi gelinde size hayatımdan bahsedeyim .
Orta gelirli bir ailenin kızıyım ,zenginlik içinde yokluk yaşıyoruz . Aile demeye bin şahit ister gerçide, bakma işte formalite . Bu nedenle ailenin en asi , en kendini bilmiş , en haklı , en şımarık çocuğuyum, gerçi sevgiyle şımartılmış biri olarak algılamayın , ben sevgisizlikle şımartıldım. Her zaman kendi isteğimi yapan , istediğimi istediğim şekilde söyleyebilen biriyimdir. Ankastre benden korkar . Haksızlığa gelemem , heleki bunu yakınlarıma yaparlarsa, kötü bir ölüm tercihidir . Ben bu yaşta güzel para kazanırım, yaptığım işi şuana kadar kimse öğrenemedi , öğrenemezde. Bundan dolayı kimseden para almam. Kendimi yeterince tanıttım şimdi sıra formalite ailemde .
Biricik annem Suzan Yaman , otoriter bir kadındır kendisi, istek ve arzuları ön planda olan Suzan Yaman kocası aklına gelince saçını süpürge eder. Ah bu kadınlar , erkesiz güçlü ama erkek olunca masum ,yardıma muhtaç bir kediye dönüşüyor,ne komik. Gerçi doğanın gereği böyle , yardıma ihtiyacı olan ve sırf bu yardımı yapanın ömür boyunca hayatının kahramanı yapması, bu ilişkilerde de var . Her ne kadar yardıma ihtiyaçları olmasada ,artık öyle bir algı varki kimse inanmıyor, kendi başına kimseye ihtiyaç duymadan kendi sorununu halledebileceğini. Annemde tam bu algının içinde kaybolmuş durumda. Suzan Yaman kahramanı olmadan kendini bir hiç gibi görüyor. Oysa kendi gücüden haberi yok, ölene kadarda olmaz galiba.Şimdi gelelim Suzan Yamanının biricik kocasına ,Aziz Yaman
Aziz Yaman ,babamı tanımayan insanlar ondan korkar ,konuşmasından değil, hareketlerinden korku salmaz sadece bakışları, korkucu bakmadığını söyler,normal bakışım der. Lakin siz bide karşı tarafı görün ,kaçarlar. Babam annem gibi otoritedir ,bildim bileli onun üzerine söz söylenemez ,klasik türk dizindeki baba. Zaten oscarlık bir aileyiz.
Gelelim yurtdışındaki fazla hatta ultra yakışıklı abime.Bekir Yaman kendisi bir hatası yüzünden yurtdışına sürgün edildi. Moda programlarının da dediği gibi "Bizimle değilsin". Her yaz görmeye giderim aramız da kedi köpek ilişkisi vardır, zaten yurt dışına onu özlediğim için gitmiyorum. Babamın zoruyla gidiyorum,"Git abini kolaçan et diyor" ,sanki orda onu takip eden adamları yokmuş gibi. Bu arada abimin yutdışına gitme sebebi; adam yaralamaktan, yaraladığı adam da benim üniversitenimin Bakanı. Sinirliymişmişte ,ters konuşmuşmuşda vesaire vesaire , hepsi palavra bunun altında başka sebep var biliyorum ama bunu abim ve babam benden saklıyor emin ama benim adım Asi'yse de bulurum. Evet gelelim önemli konuya bu evde garip şeyler oluyor ve bu garip şeyi sizle bulucaz, ailemi tanıdığımız göre hadi başlayalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Formalite Aile
General FictionAsi adlı bir genç kızın hayat hikayesi , isminin hakkını veren bu kız olaylar zincirine takılı ve kurtulmak için asiliğini bir kenara bırakması lazımdır , peki bunu yapbilecek midir?