𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟𝑚𝑎𝑡ℎ + 𝑎𝑡𝑡𝑒𝑚𝑝𝑡 𝑡𝑤𝑜

36 0 9
                                    

𝚃𝚎𝚡𝚝 𝚋𝚞𝚋𝚋𝚕𝚎𝚜:
(𝚃𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝𝚜)
"𝚂𝚙𝚎𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐"

{𝟹𝚛𝚍 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝙿𝙾𝚅!}
𝚂𝚘, 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚒𝚗𝚌𝚒𝚍𝚎𝚗𝚝,
𝙿𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚜𝚙𝚕𝚒𝚝 𝚞𝚙 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙𝚜 𝚘𝚏 𝚝𝚠𝚘. 𝙱𝚞𝚝 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚊𝚗 𝚘𝚍𝚍 𝚗𝚞𝚖𝚋𝚎𝚛, 𝚘𝚗𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎.
𝙷𝙴𝚁𝙴 𝙰𝚁𝙴 𝚃𝙷𝙴 𝙶𝚁𝙾𝚄𝙿𝚂:
𝙶𝟷: 𝙿𝚒𝚋𝚋𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝙻𝚎𝚊𝚏𝚢.
𝙶𝟸: 𝚁𝚎𝚖𝚘𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙱𝙷.
𝙶𝟹: 𝙼𝚞𝚒𝚌𝚑𝚒𝚛𝚘, 𝙵𝚒𝚛𝚎𝚢, 𝚊𝚗𝚍 𝙽𝚎𝚙𝚝𝚞𝚗𝚎.
_______________________________________
𝚂𝚘, 𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚝𝚎𝚍, 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚙𝚕𝚒𝚝 𝚞𝚙. 𝙶𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚜𝚙𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚌𝚊𝚖𝚙 𝚘𝚞𝚝, 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚝𝚠𝚘 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚜𝚙𝚒𝚝𝚊𝚕 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚖𝚎𝚍𝚒𝚌𝚊𝚕 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚕𝚒𝚎𝚜, 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚏𝚘𝚘𝚍, 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚜𝚙𝚒𝚝𝚊𝚕. 𝙻𝚎𝚝'𝚜 𝚐𝚘 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚘𝚗𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝.
    𝚆𝚑𝚒𝚕𝚎 𝙿𝚒𝚋𝚋𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝙻𝚎𝚊𝚏𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚏𝚒𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚜𝚙𝚘𝚝, 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚌𝚘𝚕𝚕𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚠𝚘𝚘𝚍. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚎𝚟𝚎𝚗𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚙𝚘𝚝. 𝚆𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚁𝚎𝚖𝚘𝚝𝚎 𝚜𝚎𝚝 𝚞𝚙 𝚊 𝚌𝚊𝚖𝚙𝚏𝚒𝚛𝚎, 𝙿𝚒𝚋𝚋𝚢 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎.
    𝙿𝚒𝚋𝚋𝚢 𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚊𝚒𝚍, "𝙷𝚎𝚢! 𝚆𝚎 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊 𝚜𝚙𝚘𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚘𝚍𝚜. 𝙿𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚏𝚒𝚛𝚎." 𝚃𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚘𝚗𝚍 "𝙾𝚔𝚊𝚢." 𝚘𝚛 "𝙰𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝." 𝙽𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗𝚝𝚏𝚞𝚕.
    𝚆𝚒𝚝𝚑 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚝𝚠𝚘, 𝚏𝚒𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎𝚍𝚒𝚌𝚊𝚕 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚕𝚒𝚎𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚑𝚊𝚛𝚍, 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚐𝚕𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚋𝚊𝚜𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎. 𝙱𝚞𝚝, 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚜, 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚐𝚘𝚝 𝚏𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚎𝚍𝚔𝚒𝚝𝚜. "𝚁𝚎𝚖𝚘𝚝𝚎, 𝙱𝙷, 𝚠𝚎 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊 𝚜𝚙𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚢. 𝙼𝚞𝚒𝚌𝚑𝚒𝚛𝚘, 𝙻𝚎𝚊𝚏𝚢, 𝙵𝚒𝚛𝚎𝚢, 𝚊𝚗𝚍 𝙽𝚎𝚙𝚝𝚞𝚗𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎. 𝙸'𝚕𝚕 𝚕𝚎𝚊𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚌𝚖𝚘𝚗!" 𝚂𝚊𝚒𝚍 𝙿𝚒𝚋𝚋𝚢, 𝚘𝚋𝚟𝚒𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢 𝚋𝚛𝚒𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚌𝚊𝚖𝚙𝚜𝚒𝚝𝚎 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛. 𝚂𝚙𝚎𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎..
    𝙶𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚛𝚍𝚎𝚜𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎. 𝙽𝚘𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚕𝚒𝚝𝚌𝚑, 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙. 𝙵𝚒𝚎𝚛𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎. 𝙼𝚞𝚒𝚌𝚑𝚒𝚛𝚘 𝚊𝚗𝚍 𝙽𝚎𝚙𝚝𝚞𝚗𝚎? 𝙽𝚘𝚝 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑. 𝙷𝚎𝚢, 𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚎𝚝𝚏𝚞𝚕? 𝙲𝚘𝚗𝚟𝚎𝚗𝚒𝚎𝚗𝚝! 𝙵𝚒𝚛𝚎𝚢 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚔𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛, 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚎𝚟𝚎𝚗𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚙. (𝚃𝚘𝚘 𝚕𝚊𝚣𝚢 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝙿𝚒𝚋𝚋𝚢 𝚜𝚌𝚎𝚗𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍.) 𝙾𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚙, 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙, 𝚠𝚎𝚕𝚕, 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚗𝚢 𝚗𝚎𝚊𝚛𝚋𝚢 𝚒𝚗𝚏𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍. 𝙱𝚞𝚝, 𝚍𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚍𝚞𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚝𝚘𝚘 𝚋𝚊𝚍 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎: 𝙱𝙷 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙. 𝙸𝚏 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚗𝚎𝚊𝚛, 𝙱𝙷 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚠𝚊𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚑𝚞𝚛𝚝. 𝙱𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐, 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚖𝚙𝚝 𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍.

_______________________________________
*𝐒𝐈𝐆𝐇𝐈𝐍𝐆 𝐈𝐍𝐓𝐄𝐒𝐓𝐈𝐅𝐈𝐄𝐒

𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐢𝐧𝐜𝐥𝐮𝐝𝐞 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐦𝐩𝐭 𝟐, 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐢𝐝𝐞𝐚𝐬 𝐨𝐫 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐦𝐨𝐭𝐢𝐯𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧. 𝐁𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐲, 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐦𝐩𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐬 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐧𝐨𝐰. 𝐏𝐥𝐮𝐬, 𝐈 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝟕 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬.  (𝐏𝐢𝐛𝐛𝐲, 𝐋𝐞𝐚𝐟𝐲, 𝐅𝐢𝐫𝐞𝐲, 𝐌𝐮𝐢𝐜𝐡𝐢𝐫𝐨, 𝐍𝐞𝐩𝐭𝐮𝐧𝐞, 𝐑𝐞𝐦𝐨𝐭𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐁𝐇.) 𝐒𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐭𝐨𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐁𝐅𝐃𝐈 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬, 𝐈 𝐫𝐚𝐧 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐢𝐝𝐞𝐚𝐬.

𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐨𝐝 ;(

(𝟑𝟖𝟕 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬..)

Fandom ApocalypseWhere stories live. Discover now