𝙰𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝, 𝙸'𝚖 𝚝𝚢𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛. 𝙽𝚘 𝚗𝚎𝚠 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎.
_______________________________________
𝙻𝚊𝚜𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚠𝚎 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚘𝚏𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚊𝚠 𝙱𝙵. 𝚈𝚘𝚞 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔, '𝙾𝚑 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚊𝚜 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚋𝚕𝚊 𝚋𝚕𝚊 𝚋𝚕𝚊' 𝙽𝚘. 𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚍.(𝙽𝙰𝚁𝚁𝙰𝚁𝙰𝚃𝙾𝚁)
𝚂𝚞𝚛𝚙𝚛𝚒𝚜𝚒𝚗𝚐𝚕𝚢, 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎- 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚢. 𝙽𝚘𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚢 𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢!! 𝙻𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚖𝚝𝚑. 𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛! 𝙷𝚎𝚛𝚎, 𝙸𝚕𝚕 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠.
𝙼𝚒𝚌 𝟷 𝚑𝚊𝚍 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚞𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚗 𝚒𝚍𝚎𝚊, 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚌𝚞𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚕𝚒𝚝𝚌𝚑. 𝚂𝚖𝚊𝚛𝚝, 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚎𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚜𝚝 𝚒𝚝 𝚘𝚗. 𝙵𝚘𝚛𝚝𝚞𝚗𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝙱𝙵, 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚑𝚘𝚜𝚎𝚗. (𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚊𝚜𝚔 𝚖𝚎 𝚠𝚑𝚢, 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠.) 𝙼𝚒𝚌 𝟷 𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚞𝚛𝚎 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚖, 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚑𝚊𝚕𝚏-𝚌𝚞𝚛𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖, 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚞𝚗𝚕𝚒𝚔𝚎𝚕𝚢 𝚝𝚘 𝚊𝚝𝚝𝚊𝚌𝚔 𝚢𝚘𝚞. 𝙰𝚜 𝚊 𝚛𝚎𝚜𝚞𝚕𝚝, 𝚒𝚝 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚞𝚛𝚒𝚗𝚐. (𝚢𝚎𝚜 𝙸 𝙵𝙸𝙽𝙰𝙻𝙻𝚈 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙!!)
𝙴𝚖𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚠𝚘𝚛𝚔, 𝚜𝚘 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚝𝚛𝚢 𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚖. 𝙿𝚊𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚑𝚎𝚖𝚒𝚌𝚊𝚕 𝚍𝚘𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑, 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚛𝚍𝚎𝚜𝚝 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚒𝚜 𝚃𝙷𝙸𝙽𝙺𝙸𝙽𝙶 𝚘𝚏 𝚌𝚞𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖. 𝙸𝚏 𝚒𝚝'𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚌𝚑𝚎𝚖𝚒𝚌𝚊𝚕, 𝚑𝚎𝚜 𝚊 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚕𝚢 𝚐𝚞𝚢, 𝚜𝚘 𝚢𝚘𝚞'𝚍 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚋𝚊𝚍 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚎𝚖. 𝚈𝚘𝚞 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚋𝚎 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐, '𝚠𝚑𝚢 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚞𝚛𝚎 𝚝𝚠𝚒𝚌𝚎?' 𝚆𝚎𝚕𝚕, 𝚒𝚝 𝚒𝚜𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚊𝚜𝚢, 𝚘𝚋𝚟𝚒𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢! 𝙲𝚑𝚎𝚖𝚒𝚌𝚊𝚕 𝚒𝚜𝚗'𝚝 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚑𝚊𝚛𝚍, 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚊𝚒𝚗𝚜 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚛𝚊𝚛𝚎 𝚒𝚗𝚐𝚛𝚎𝚍𝚒𝚎𝚗𝚝𝚜. 𝙰𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚎𝚝'𝚜 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚕𝚜𝚎!
𝙰𝚕𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍, 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚜 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚊𝚏𝚎. 𝙱𝚕𝚊 𝚋𝚕𝚊 𝚋𝚕𝚊, 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚕𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗𝚏𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚘𝚗𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗. 𝚆𝚑𝚢 𝚍𝚘𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛? 𝚈𝚘𝚞'𝚕𝚕 𝚜𝚎𝚎 𝚒𝚝 𝚊 𝚑𝚞𝚗𝚍𝚛𝚎𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢! 𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝, 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚗𝚍𝚘𝚖𝚜 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚏𝚎𝚝𝚎𝚛𝚒𝚊. 𝚆𝚑𝚢? 𝚃𝚘𝚘 𝚎𝚊𝚝, 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚕𝚜𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚒𝚝 𝚋𝚎 𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛?? 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚖𝚙𝚝 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚠𝚎𝚕𝚕, 𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚜𝚗'𝚝 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚝𝚘 𝚒𝚝 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚗𝚘𝚠.
_______________________________________𝐎𝐤𝐚𝐲, 𝐈 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫! 𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐮𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡, 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲. 𝐈 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐬 𝐚 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐛𝐟 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞, 𝐰𝐞𝐥𝐥, 𝐦𝐲 𝐚𝐮 𝐨𝐟𝐜. 𝐍𝐨𝐭 𝐬𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐜𝐮𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡!
(𝟑𝟑𝟑 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬)
YOU ARE READING
Fandom Apocalypse
أدب الهواةIt's based from Pibby, but different. Very different. (FULL CREDITS TO FOXTLE FOR THE COVER)