Kulaklık Hayat Kurtarır

20 2 2
                                    


Doktor kağıdı araladı tam okumasını bekliyordum ki öksürük krizine girdi.De haydeeeee 

"Eftalya Karan %99,9 kan bağıyla Aziz Aykan'ın kızı,Berna Aykan %99,9 kan bağıyla Sıla Karan'ın kız kardeşidir.Hastanemiz adına tekrardan özür diliyorum."

Bir saniye ya bir saniye ben %0,01 kimin kızıydım.

Ablam beni kendine doğru çekti ve sıkıca sarıldı.Yanımıza diğer aile geldi.Veletlerden kız olanı baya şeker ve sevecen görünüyordu.Erkek olanı için aynı şeyi söyleyemeyecektim.Huysuz bir tipe benziyordu.

"Ben yeni bir aile hatta aile bile istemiyorum.Yurt dışına çıkacağım kısacası bu beni ilk ve son görüşün Sıla Karan"deyip,ardından odayı terk eden kızın ardından birkaç saniye baktık."Mükemmel,ben Ada peki sen?"Az önce odayı bilmem kaç yıllık ömrünü beraber geçirdiği ablası terk etmişti, kızın tepkisi cidden bu muydu?Bu kızı sevmiştim.

"Eftalya" dedim.Çok rahat,çok profesyonel

"Kızım ben Sema annenim...bu biraz garip bir konuşma her neyse isterseniz bir kafede oturup konuşalım" Sema Hanım'ın bu fikrini herkes olumlu karşıladı.

Kafede oturduğumuzda konuyu ilk açan kişi Aziz Bey oldu."Konuyu hiç uzatmayacağım.Eftalya bizimle yaşamanı istiyoruz.Yasal yollara başvurmaktada bir sakınca görmüyorum"

Aziz Bey kısaca ya bizimle yaşayacaksın ya da adliye koridorlarında velayet davası bekleyeceğiz diyordu.Ablam yavaşça ayağa kalktı "Müsaadenizle kardeşimle özel olarak konuşacağım"dedi.Bende ablamın peşine takıldım.

"Eftalya kan bağıyla filan ilgilenmiyorum.Sen benim kardeşimsin ama bir ailen olmasını istiyorum.Bu ne olacaksa olsun, takmıyorum tavırların bana sökmez.Duygularını kendinden bile sakladığını biliyorum ben,düştüm,düştük benim seni toplamam gerekirken sen hem kendin hem benim için savaştım.Özür dilerim her şey için ve teşekkür ederim her şey için...Bir ailen olsun istiyorum.Sende çocukluğunu yaşa,idip onlara hemen sarılmanı beklemiyorum yine de dene.Zaten davayı açarlarsa pek şansımız yok gibi gözüküyor"

Haklıydı.Başımı onaylar bir biçimde salladım.Masaya geri döndüğümüzde her şey o kadar hızlı oldu ki önce diğer huysuz veletle tanıştım, adı Atlas'mış.Sonra ablamla hüzünlü bir vedalaşma anı yaşadık.Oysa yarın görüşeceğim.Şimdi ise kendimi arabanın içinde iki telefon arasında eve giderken buldum kendimi bu arada velet dediğim çocukların 16 yaşında çıkması şoku 

Araba villaların bulunduğu bir sitenin önünde durdu.Yani şimdi ablamla iki katlı müstakil bir evde kalıyor olabilirdim ama burası ayrı bir hoştu.

Ada arabadan resmen fırlayarak indi"Daha abimlerle tanışacaksın"diye söylenip koşarak evin kapısını çaldı.

Abimler?

Hayır abiyi anlarımda o sondaki çoğul eki nedir?

Sema Hanım"Evine hoşgeldin " dedi gülerek bu şey fark ettim de bu Atlas susmaktan başka bir gök yapmıyordu eve girince çalışan olduğunu düşündüğüm ablaya kafamla selam verdim.Salona doğru yöneldim içeri girdiğim- 

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM

İçeride Aziz Bey ve Atlas 'da dahil olmak üzere tam 7 erkek vardı.Biri bana bunların en azından bir kaçının kuzenim olduğunu falan söylesin 

Ada tam bir sevgi pıtırcığı gibi konuşmaya başladı"Ailenin ilk üyesi Asaf Aykan kendisi 29 yaşında mimar bir beyefendi not olarak evde kaldı."Gösterdiği adam kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu.Benim gibi mavi gözleri ve dağınık kumral saçları vardı."İkinci şahsiyete geçiyorum".     

"Ben kendimi tanıtırım kızıl,bendeniz mükemmel mi mükemmel,eşsiz mi eşsiz Meriç Aykan Basketbol antrenörüyüm aynı zamanda 26 yaşında gözde bir bekar olup taliplerimi bekliyorum"dedi ve çapkınca göz kırptı.Meriç denen adamda mavi gözlü ve kumral saçlıydı ama onun saçları daha düzenli görünüyordu.

"Meriç abim kendini tanıttığına göre sırada  Çınar abim var.Çınar beyefendiler 23 yaşında olup makine mühendisliği bölümünden mezundurlar."Lan niye buradaki herkes birbirine benziyor.

Kardeş oldukları içindir belki salak 

"Sıra Alp abimde 22 yaşında olan bu yarışmacımız tıp okumaktadır"Çok şükür dış görünüşü farklı biri, görünüşü Aziz Bey'i andıyordu simsiyah saçlara ve gözlere sahipti.

"Veee son yarışmacımız Yaman 17 yaşında olup aktif olarak öğrencilik yapmaktadır."Al işte bu çocukta bana benziyordu.

Herkes şaşkın şaşkın birbirine bakarken en sonunda Çınar denilen çocuk konuştu "Bu kim?"

"Kardeşiniz" dedi Aziz Bey işte tam o anda kıyamet koptu."Ne demek kardeşimiz?O kız biti bir de bu mu çıktı?"diye bağırdı adını az önce öğrendiğim ama hemen unuttuğum en büyükleri."Beni Ada'dan başka kız kardeşim yok" dedi, üçüncü veliaht prens 

"Bu kız mı benim ikizim şuna bakın iğrenç birine benziyor" 

"HEMEN ÇENENİZİ KAPATIN YOKSA BEN KAPATMASINI İYİ BİLİRİM " İşte feraset işte fazilet işte Sema Hanım 

"Bu ne olduğu belirsiz kız için kardeşlerime bağırdığına inanamıyorum anne"Hıh şimdi hatırlamıştım adını Sahaf mıydı, Asaf mıydı?"Abimler haklı anne" dedi, Atlas bak sen velede neyse çekirdek istiyorum kaos kaos kaosss!!!!Ben çekirdek bakınırken tam karşımda Alp durdu.

"Ne sanıyorsun bu aileden olabileceğini falan  ya da seni sevbileceğimizi, üzgünüm diğerinden yeni kurtulmuşken bir orospuya daha gerek yok."

 "ALPPPP" diye kükredi Aziz Bey.Ah neyse ablama verdiğim başımı beleya sokmayacağım sözünü yeterince tutmuştum.

Alp'e biraz daha yaklaştım"Biliyor musun?Çokta sikimdeydi" diyip kafa attım.Herkes yere yapışan Alp'in başına toplandı. Meriç bir yandan bana şaşkınlıkla bakıp "Harikaydı" dedi ve gülmeye başladı, bu ailedeki favorim olacağı belliydi.Kulaklığımı yavaşça kulağıma taktım,şarkı yarım kalmıştı.

Salondakiler resmen batmakta olan Titanik'in yolcuları gibi telaşlı telaşlı koşup bir yandan da bana kötü bakışlar atıyorlardı.Bu Alp'te baya narin çıkmıştı.Bütün bu olaylar arasında ben sakince müziğimi dinledim.Titanik batarken şarkıya devam eden orkestra bu hissediyordum.

Ünlü  olmayan düşünür Eftalya'nın bir sözü vardır bilir misiniz? 'Kulaklık Hayat Kurtarır '


--------746 Kelime-------- 

Ayyyy nerelere geldik.Sonraki bölüm enişte bey ile tanışacaksınız hazır olun



















MERMAİD(Gerçek aile)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin