"Eftalll!" diye bağıran ablamın sesiyle uyandım. Üzerimi giyinip salona gittiğimde ablamı ağlarken görmeyi beklemiyordum. "Hey, ne oldu? Niye böyle yapıyorsunuz hanımefendi sizi kim üzdü umarım bir sabah uyandıklarında götlerini fareler yemiş olur umarım yeni çorapla ıslak terliğe basarlar, umarım..."
"Sen üzdün" bir dakika ben mi?Niye her işin altında ben vardım ,lan ben yine ne yaptım? "Bedduaya hiç gerek yok her insan hata yapar.Her neyse ben ne alaka?Bu hafta gayet usluydum.Kavga etmedim, Küfür etmedim,grafiti yaparken yakalanmadım,öğretmene laf sokmadım, müzik kulübü ile de kavga etmedim.Hakikaten ben bu hafta nasıl hiç disiplin yemedim ? Fazla uslu durmuşum hatırlattığın iyi oldu."
"Dalga geçme,az önce doğduğun hastaneden aradılar doğumda karışma ihtimalin varmış DNA testi için çağırdılar" Yok ebenin nikahı "Abla sen ne dediğinin farkında mısın" umarım gördüğü rüyadan filan bahsediyordur."Evet Eftal ama unutma sonuç ne olursa olsun sen benim kardeşimsin her zaman yanındayım." Tamam sakin olmalıydım sakin,sakin...
"O zaman niye ağlıyorsun ki sende şunu unutma peşini asla bırakmam,başına hep belayım kim olursan olayım." Biz birbirimizin ailesiydik düştüğümüzde beraber kalkardık zaten başka bir seçeneğimiz yoktu.
Sımsıkı sarıldık bir süre sonra madem hasteneye gidiyoruz o zaman okul formamı çıkarmalıyız düşüncesi ile odama gidip 7/24 giydiğim kıyafetleri alıp üzerime geçirdim.
Siyah ve beyaz uyumuna bayılıyordum .Kulaklığını boynuma taktıktan sonra ablam ile beraber arabaya bindik .Aile olaylarını düşünmemek için kafamı meşgul etmeye çalışıyordum.
Adım Eftalya Karan,17 yaşındayım.Ablam Sıla ile beraber yaşıyorum. Ablam Sıla bir Turizm şirketinde çalışıyor.Bunlar kendim hakkında emin olduğum şeylerdi ve artık bunlardan da emin olamıyordum harika gerçekten harika
Hastanenin önünde durduğumuzda sakince indim.Ablam arabayı park ericek bir yer arıyordu.Danışmanın önünde durdum"Pardon,ben DNA testi için gelmiştim". "Eftalya Karan?" "Evet" "5. Kat,231numaralı oda " danışmadaki kadına teşekkür edip asansöre doğru ilerledim ve Sürpriz! 'ASANSÖR ARIZALIDIR'
Bunun üzerine merdivenlere doğru yöneldim. Odaya ulaştığımda kapıyı iki kere tıklatıp yavaşça girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERMAİD(Gerçek aile)
De TodoÇok ciddiye almayın gecenin üçünde can sıkıntısı ile yazmaya başladım