tanişma hikayesi

84 13 3
                                    

Resimdeki çocuk savaşin tipinde

Eline kahveyi alir ve tek arkadasi kankasi Emirin yanina gitmek birlikde kahve içmek ister .bu zaman abisi zann ettiyi adamin konusmasini duyar

Emir: aşigim ben Cemreye benim olucak er ya da geç .Yillardir uğraşiyorum elde etmek için aonunda kankasi olmayai başardim .Aşik edicem onu kendime.

Yikilir Cemre koşarak ağlamaya başlar. Bu zaman bir vicuda çarpar .kahve üstune dökülür adamin. Cemrenin de üstüne dökülür ama Cemre üzüntüden yandiğini hiss etmiyor bile.

Savaş: iyimisin ?hey. ...yaktin beni üzür dilemiycekmisin?

Cemre hiç bir şey demeden koşmaya baslar. Kendisinin yalniz kalmak için saklandiği odaya girer .Univrsitede böyle odalar çok az olur. Savaş peşinden gider kiz üzür dilesin diye .inadim inat üzür diliyceksin diye .Ama odaya bir girer Cemre kendi kendine konuşuyor dinler ilk önce

Cemre: Ya niye ya? Abi diyordum sana ya abi. ...Yazik diğilmi bana? Ne yapdim ki ben? Güvendim sadece sana ....

Savaş kizin ne durumda olduğunu anlar .inatçidir da bu durumda kiza üzür dile diyecek hali de yok her halde. Ağlarken bakar kiza ne kadar da güzel bir kiz kim alatdi ki onu? Hiç bir şey demeden gider ve oturduğu verde sarilir Cemreye .Cemre sanki yillardir taniyormuş gibi kafasini yaslar Savaşa ve uyur. Savaş da memnundur durumun dan da bir az qarip gelir ona. Uyandiğinda Cemre ne olduğunu anlamadan sorar

Cemre: sen kimsin ya ne yapiyorsun burda sen?

Savas da qicikliğini yapmaya başlar o an .

Savaş: Yakmiştin ya beni .Neyse ya ben Savaş.

Cemre: Ben de Cemre .Teşekkür ederim .

Savaş: Sadece teşekkürmü edeceksin şimdi?

Cemre: üzür dilerim kendimde diğildim o an .Ben böyle biri diğilim aslinda üzür dilerim.

Savaş: Nasil birisin bilemem ama üzür dilemek için çok geç kaldin .

Kavqa baslar böylece .çok sert konusurlar ikisi de. En sonunda cemre

Cemre: Sen kimsin yaaa? Çik def ol git hayatimdan .git kendini karizmatik zanneden qiciklardan birisin isde isdemem ben senin kimi leri yanimda def ol. ..!

Savaş: Ben kimim önemli diğil.karizmatiğim evet ne var? Sen hiç guzel diğilsin ama .makyaj ne bilmiyorsun bile ..aynaya bak arada kizim. ....

Bu kelimeleri ettikden sonra pisman oldu aslinda savas .ama fark etmesin diye güldü. Cemre ise kirilmadi aslinda .bu kelimeleri her aynaya baktiğinda diyordu kendine. Hiç bir sey demeden gider sadece

Savaş: Ne yapiyorsun oğlum? Ne yapiyorsun ?bu kadar güzel bir kiza söylenir mi bu? Salaksin işde salak!

Ertesi gun Cemre universteye süslenrek gider. Savaş onu gördüğünde çok beyenir ilk başta tanimaz. Çapkindir hem de bir az ......

Savaş: Nerden geldin güzelim?

Cemre :kantinden ...kahve dökücekdim de. ...))

Savas anlar o an Cemre olduğunu ve kendini koruma amaçli

Savaş: Tanidim zaten .Yine de bi şeye benzememişsin sen .....

Cemre: Teşekkür ederim. ...(((

Der ve gider kizlar tuvaletine .ağlamak için. ....Savaşin arjadaşlari ona yalnis yapdiğini söylerler savaş da anlar yalnişini. ..istemeden söylemişdi zaten. ...ardindan kizkar tuvaletine girer) )mendil çikarir ve Cemrenin makyajini silmeye başlar.

Savaş: Sen bakma bana .Ben serserinin tekiyim ,salağin tekiyim işde. Sen çok güzelsin ..makyaja gerek yok sen sahte diğilsin ..benim laflarima bakma .üzülme sen. ..

Cemre: üzülmedim ki mutluluk göz yaslari bu. ..yillardir kendime çirkinsin diyorum ben. ..tastik eden ilk insan olduğun için mutluyum sadece. ...

Çekib giderken savas kolundan tutarve der gel böyle yapalim bir iddiaya girelim. ..satranç oynayalim. ..kazanan emr verir kayb eden yerine getirir. ..dediğinde cemre kabul etmez .savas korkuyorsun didiğinde Cemre kabul eder. ...satranç oynarlae savaş kazanmak için çik jafa yorar ve kazanir. ....

Savaş: şimdi emrim. ....1 hafta ne dersem yapicaksin. ..

Cemre kabul etmek istemez ama savaş da inatçi ya mecbur kabul eder

Savaş: yarin parti var benle gitceksin ama siyah giymiyceksin. .beyaz giyiceksin itiraz yok.

Cemre evlerini gider ve uyur Savaş gizlice otagina girer ve odada divardan asilmiş yuzlerce resmi görür .Bir çocuk yakaşikli da kim ki bu şimdi? Cemrenin universtede sevgilisi yok ki. ......e bir de notlar var ...Cemre yazmiş ....onu nasil sevdiyini anlatmiş. Savaş hayatinda ilk kez ağlar. ....Çocuk gibi. ...sesizce ağlar. ..aşık diğilim ben Cemreye der kendine ama yalan oldugunu kendi de bilir. ..Üstüne dökülen kahvenin yeri acir sanki. ..Okulda Cemreye sadece akşam hazir ol. ...gidiceğiz der. .Aksam olur Cemre arabaya biner beyazlarin içinde melek gibi gözüküyordu. ...Savas onu uçurumun kenarina göturür ..Cemre korkmaya baslar. ..

Savaş: odana geldim dün. .resimleri gördüm .çocuk yakasikli ama salak. .senin gibi. .sen şimdi merak edersin neden söylüyorum bunlari diyim yorma kafani. ..Nefret ediyorum çünki sana iyreniyorum senden ...burakmiş ya çocuk seni oh be ela olmuş ...Yazik sana bu kadar salak olma. ..Hala peşinden koşna yazik sana ..Ama kullanicam bunu sana karşi ...Yüzüne vurucam her defa. ...

Cemre: evet sevdim onu çok sevdim. ..hatta ayrildiktan sonra yalvardim beni bırakma diye diz çokdüm ....varmı? Sevdim çünki. .Benim canimi yak ama sakin aşkımı kullanma! Sakın. Burdayin döv vur ne istersen yap ama aşkımı kullanma bana karsı. .

Savaş Cemreni partiye göturur .sonlariydı zaten partinin .Dans müziği seslenir ve Savaş dans edelim der cemre istemez ama kimin umrunda ki? Cemre hayatindaki ilk dansini eder. .

Savaş :sen onu sevmemelisin biliyorsun dimi? O seni hak etmiyor...
Yillardir başka birine bakniyorsun bile onun yüzünden .....Yapma !!

Cemre: sus. ..sadece sevdim ben ve pişman digilim. ....

Eve giderler. Savaş Cemre uyurken tüm fotoraflari yakar. Ertesi gün Cemre okula koşarak gider .Savaşi öldürecekmiş gibi. ...Savaş da zaten bekliyordu onu. .Cemre odaya girdiğinde kapiyi kilitler. Cemre bağirmaya başlar.

Cemre: niye yapdin? Niye?

Savas onu zorla oturtur ve azini kapatir.

Savaş.:ya bir sus diğicem. Mutlu ol istedim sil onu .O gelmiycek artik anla diye

Cemre kalkarak Savaşi vurmaya başlar küfür ederek. .savaş kipirdamaz bile. .

Savaş: isdediyin kadar vur acimaz zaten. Ama sonra dur ve düsün

Cemre ağlayarak yere möker ve

Cemre: teşekkür ederim. ..kapiyi aç çikicam ...

Savaş: şimdu amiyorum ams unutma daha 5 gun emrimdesin. ..ha bir de ben mutlu ol istedim sadece ......Neyse

Cemre çikar savaş ertesi gun cemreye yaklaşir kantine gidelim der

Cemre: tamam ama ben sadece kahve alirim. .

Savaş: Asla olmaz. Zaten hiç bir şey yemediğin için kantine gidiyoruz. ..

Cemre :zorlama beni ......lütfen.

Savaş: inatçi karizmatik biri olarak sizi ikna edeceyim den eminim hadi gidelim itiraz yok. ...

Çok ısrar eder ama Cemre yemez .O an Emir gelir .Cemrenin guya ki kankasi olan herif. O an Savaş Cemrenin kolyesini fark eder ve merak eder .Bir yandan da Emir pisliyinin Cemreden üzür dileyerek kendini aff ettirmesine sinir olur

cemre-kahve lekesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin