Bu çocuk da resulun tipinde
Her kes okula yeni gelen çocukdan bahs ediyordu. Yakaşikli falan .Cemrenin umrunda bile diyildi .Kantinde oturup kahve içiyordu. Savaş da ona bakiyordu arkadaslarinin yanindan .yeni gelen çocuk kizin kafasina dikilir ve merhaba der. Cemre kafasini bi kaldirir Resul bu. ....hemen boynuna sarilir .Biliyordum geliceğini biliyordum. Benim için geldin dimi? Sesiz kalir resul. ...
Resul: hayir aslinda okulu kazandim sadece. ...seni burda görünce bir selamlaşiyim dedim. Nasilsin? Iyimisin?
Cemre: Yani bildiğin gibi işde. ..
Resul: Sorun diğilse yakniz bi yerlere gide bilir miyiz?
Cemre :tabi. .hadi gel. ..
Birlikde Cemrenin her zaman saklandiği odaya giderler.
Resul: Sana deyer veriyorum ...biliyorsun sen de. Arkadaş ola bilir miyiz? Senden uzakta olmuyar ama senle de olmuyor. .anla beni lütfen. ..ha bir de söz vermiştik ya bir gün her hangi birini seversek ilk önce bir birimize söylücez diye. ...Hala aşık olmadim .Olsam diycem. Sen de dersin lütfen
Cemre :tamam
Der ve gider sadece. Resul hala aşıktir ona ama birlikte olmak istemiyordu. Cemre Savaşa gider ve sarilir ağlar öylece çaresizce. Savaş o an nefret eder Resula .Yanina gider Resulun .Savaş: ben Savaş. Açik konuşucam Cemre benim her şeyim. Ona ya git tekrar birlikde olalim de ya da gözüne gözükme. .
Resul: Tamam
Savaş gunlerce Cemreyi güldürmeye çalisir. Ama o gülmez. Resulsa saklanarak Cemreye bakar sürekli. ..kiskaniyormu,?falan derken gelip cemreye bir kıza aşık oldum der savaşın yanında.
Cemre: Tamam mutluluklar!
Resul guder.
Savaş: üzülme
Cemre: üzülmedim ki. ..
Savaş: peki ne hiss ettin?
Cemre :bilmem ..boşluk sadece . o sevgiye olan inamimi kirmişdi .O kadar. ..
Gider Cemre
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cemre-kahve lekesi
Diversosbu hikaye savas ve cemre ile ilgili. cemre gizemlinhiç konusmayan bir kiz .sadece abisi var hayatta. savaşsa inatci ve duyqusal bi çocuk Cemreye aşık olur ama ilk önce ona eski sevgilisini unutturmali ve hastaliğini yenmelidir. başarıcakmıydı acaba?