uçurum ve son

24 4 2
                                    

Savaş inanmaz Cemrenin bu oyununa .zaten inandirici da diyil di ki birine anlamsizca seviyorum demek alakasiz yani. ..sonra Cemre koşarak okuldan gider ve ertesi gun okula gelmez. Savaş meraklanirken Cemre arar telefonu açar ve bir erkek sesi. Savaş daha konuşamadan hastaneye gel der. Savaş koşarak gider ama gerçekden koşarak tırafikde arabayla zaman kayb etmez. Hastaneye gelir ve Cemrenin abisi savaşa Cemreye git son kez mutlu et onu der. Savaş ilaç kokan duvarlara bakar kapıyı acar ve karsisinda cemre uyuyor. Gözlerinin alti mos mor. Elleri delik deşik iynelerden. Bir de bıçak yaralari. Kesikler. Bıçakla kollarına öl artik yazmiş. ...Cemre gözlerini açar ve savaş konuşmadan ben kahve dökdüyüm gömleyini çaldim .ama sen de benimkini çalmişsin zaten sorun yok son kez nefesim olurmusun? Bu çirkin kizi makyajsiz sevmeye devam edermisin?

Savaş: son kez ne canim hep yaninda olucam ben senin. ..

Cemre: ölücem ben umut yok artik.

Savaş: bak söz veriyorum hep ama hep yaninda olucam. ..

Der ve odadan çıkar cemre seslenir ardindan ama bakmaz 5 dakika sonra geri döner ve

Savaş: kalk gidiyoruz der

Cemre soru sormaz gider. Hastanede not burakir. Ve kimseye gözükmeden çıkarlar. Uçurumun kenarina giderler.

Savaş: mutlu ölelim hadi. Doktorun umut yok dedi bana .ben de hastayim bu gun ölücem benimle ölürmüsün?

Cemre evet anlaminda kafasini sallar. Birlikte atllarlar el ele. Cesetleri bulunur ken de el elelerdi zaten .Cemre hep cesaretsizken korkaken ayriliğa çozüm bulamayacak kadar çaresizken Savaş güçlüydü .Zaten aşk da zıt kutupların bir arada olmasi diğil midir? 1 kadini ancak aşk iyi yapar aşk iyileşdirir. SavaşCemreye gerçek ilacı verdi. .. aşkı. ...mezarlari yan yana olur ...ve savaşın son namesi üstüne yazar mezarin

Dünya bu kadar küçükken büyük oldu aşkımız. .Her kes nasil sevdiyimizi gördü. Şimdi nasil acı çekdiyimizi de anlayacak ...ölürken sizi düsünmedik sanmayin size bir sey burakdik. ...kahve lekeli gömleklerimizi ...bizi özlerseniz onlari koklayin .Belki biz kokmayacak ama aşkımız kokacak .

cemre-kahve lekesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin