beni son kez sever misin ?

29 5 2
                                    

Resimdeki Savaş ve Cemrenin ruh hali

Savaş çok üzgündü .Cemresiz çok zordu ona .Ilk gördüyü andan Cemreye yapmadiği fedakarlik kalmamişdi. Ama Savaş Yapdıklarını az bile buluyordu. Kaş ki .....Keş ki son bir defa baksa bana ...sevse beni yine ...Çılqın ,çok konuşan biri olmasin ,siyah giysin yine. Ama yaninda olsun .

Bu arada Cemre üzülüceyini bile bile hain bir plan yapar. Kendisi savaşdan daha çok üzgundü aslinda. Sevmişdi savaşi. Canı yanmışdı belki ama sevmisdi. Ağlıyordu her gece. Çünki gözlerini kapattiğında Savaş vardi sadece.

Savaş sınıfa girer Cemre sahte bir gülümseme atar

Cemre: ne haber kanka?

Savaş: son kez. .......

Cemre :ne diyon abicim?

Savaş :(bağirarak) sus! Dinle beni .son kez ,son kez sarıl bana (ağlamsınarak) lütfen. ...nefes alamıyorum sensiz .ellerinle boğ beni öliyim .kurtuluyim sensizlikden lütfen ...

Cemre hain planını işlemeye başlar .

Cemre: Savaş ....son aşkım olur musun? Kahvelerimi hep sen alirmisin?

Savaş: dalqa mi geçiyorsun? ................her zaman. AŞKIM. ..

Cemre üzülür aslında ama yapmak zorundadi bu pisliyi. Resulun hala ona aşık olduğunu biliyordu .savaşı sevgilisi gibi taktim edince Resul kıskançlık kirizine girecekdi ve plan işe düsücekdi. ...
Öyle de oldu .Savaş gittiyi anda

Resul: inadima yapıyorsun dimi? Onu sevseydin ilk bana diyecekdin hani. ...

Cemre: Noldu cicim kıskandın mı?

Resul: evet çok kıskandın. Hatta delirdim. Sen benimsin tamammı benim sen benim tipik delimsin(bir birilerine taktiklari lakap)

Savaşın geldiyini görerek yüksek sesle konuşmaya başlar.

Cemre: evet seni seviyorum Savaş umrumda diyil .seni seviyorum ben seni

Aslında ise Resul umrunda diğildi bile .o Cemreyi o kadar kırmısdı ki artık aşkı yok olmuşdu .onunla oyuncak gibi davranması bitirmişdi aşkıni. Şu an sadece Savaş ağlayacak üzüntüden diye kendinden nefret etmekle meşkuldu. ...Savaş gerçekden inana cak miydi?

YENI BÖLÜMDE SIZLERE. LÜTFEN YORUM YAPIN

cemre-kahve lekesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin