Nefise
Oyunu 12-8 kazanmıştık daha kolay şekilde yenmemizi bekliyordum fakat öyle olmamıştı.benchlerimize geçmiş muratın gelmesini beklerken bernayla olan konuşmamızı düşünmeye başladım.
Saçma bir sohbet olsada çok fazla hoşuma gitmişti onunla olan herşey hoşuma gidiyordu.murat konuşma için geldi ve söze başladı.
"Evet arkadaşlar bugün zor bir gündü iki takım arasında rekabet son seviyeydi kırmızı takımı tebrik ederek mavi takıma dönüyorum.bugub yüksek performans göstererek 4-3 yapan Bernaya veriyorum sözü"
Tamda düşündüğüm gibi olmus ve Berna benden sonra çıktığı oyunları almıştı.
"Bugün zor bir parkur ile karşı karşıyaydık bence parkur becerisi olarak karşı takımdan ustunduk fakat morelimiz ve sakatliklarimiz becerimizin önüne geçti sağlık olsun diyelim bu kadar diyeceğim"
Haklıydı bir süreye kadar önde gelmişlerdi parkur olarak kesinlikle iyilerdi ama morelleri bozuk olduğu için ve üstüne sakatliklarda yaşanınca iyice düşüşe gecmiş ve yenilmişlerdi
"İyi bir mucaledeydi iki takimida tebrik ediyorum bugünki dokunulmazlık sembolünü 5/5 yapan nefiseye veriyorum performansıyla resmen ağzımızı açık bıraktı"
Alkış sesleri yükselirken benchten atlayarak sembolü aldım ve takımdaki herkes elini dokundurduktan sonra yerime döndüm.
"Sizi daha fazla güneşin altında tutmak istemiyorum adalarınıza dönebilirsiniz"
Kayıtlar durduktan sonra adaya gitmek için ekip arabasını bekliyorduk bernayı yine damlayla konuşuyordu kıskanma hissi tüm vücüduma yayılırken Berna damlanın elini sıkınca kafayı yemeye iyice yaklaşmıstim.fırsatim olsa damlayı öldürürdüm cidden öldürürdüm.
Kıskanmaktan saçmaladigimi fark edince sinirden gülmeye başladım tekrar bernaya döndüğümde göz göze gelmiştik hizlica gozlerimi kaçırdim
Niye bana bakıyordu şimdi bu
Beni izlediğini bilmek nefes alamamama sebep oluyordu
Yunusun "iyimisin kıpkırmısısın" demesiyle yunusa dönüyordum ki elindeki mataradaki tüm suyu yüzüme bosaltmisti.anlik şokla ne olduğunu anlamamistim kendime gelince kaçtığını gördüm bütün devrelerim atmıştı acaba şimdi onu elimden kim alıcaktı bechten 2 matara kapıp hızlıca peşinden koşmaya başladım yakalamam 1 dakikamı almamıştı elimdenki mataraları başından aşağı gülerek boşalttıktan sonra ekip arabalarının geldiğini gördüm
"Bidaha bana bulaşmıycağını umut ediyorum "dedikten sonra koşarak ekip arabasına atladım.
Bernanın butun keyfi kacmiş gibiydi bakışlarını yunusa dikmişti ve kızgın olduğu dıştan rahatlıkla gorulebiliyordu.
Aklımdaki tek düşünce
Bernanında bende hoşlanıyo olabileceğiydi...
__________________________________________
Selamm🥹artık diğer bölümlerde bazı yerlerde 3. Kişi anlatimina geçmeye karar verdim 1. Kişi anlatımı kullandığım için bazı sahneleri çok fazla uzatmak zorunda kalıyorum😭
TT:d3x0iz
IG:d3x0iz