0.2

702 26 11
                                    

Nefise

Omzumda hissettiğim elle arkamı döndüm Berna arkamdaydi ve elini omzuma koymuştu.ne ara buraya gelmişti?.kalbim yerinden çıkıcakcasına atıyordu dünün heyecanı hala gecmemisken şimdi bu durum olunca iyice heyecanlanmıştım bu heyecanın sebebini anliyamiyordum ve bu aptalmisim hissi yaratıyordu.

Bı kaç saniye baka kaldiktan sonra önüme döndüm ve duelloyu izlemeye koyuldum Sercan ve poyraz ikilisi güçlü iki isimdi.izlemeye döndüğüm anda fark ettiğim şey poyrazin stresi oldu.bunun onu kötü bir sonuca vardircagini şimdiden hissetmiştim.

1 2 3 4 derken Sercan 5-0 bir galibiyete varmıştı.arkami dönüp bernaya bakmak istedim elini hala omzumda hissetmek adeta güven veriyordu.döndüğüm anda onuda beni izlerken buldum anlık şokla gözlerini kaçırdı bu çok hoşuma gitmişti.kucuk bir gulumseme takinarak önüme döndüm.

Düellonun sonuna gelmiştik elenen isim poyraz olmuştu eski arkadaşım olan birinin gitmesi üzülmeme sebep olsada dışa yansitmadim her zaman duygularimi içimde yaşayan bir kiz olmuştum ve bu böylede devam edecekti.

Oyundan sorna kameralar ve diğer aletler toplanırken arkadaki ağaçlık alana kafa dinlemek için gittim bı ağacın kenarına oturdum ve gözlerimi kapattım.

Birkac dakika sonra gözlerimi açtım ve oyun alanına doğru ilerledim.son işlerde bittikten sonra adaya dönme vakti gelmişti yarın zor bir oyun bizi bekliyordu bir yandanda kolay olucaktı çünkü mavi takımdaki çöküş dıştan görülebilecek derecede fazlaydı...

You Are My Poison | NefBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin