Murat'ın ağzından;
Gece evden çıktım ve hızlıca depoya gittim. Ofise doğru ilerlerken Tunç yanımdaydı.
"Bulmuş."
"Yanıma gelsin."
Laboratuvarın ortasındaki deri koltukta otururken Tunç ve diğer adam içeri girdi. Adamın elindeki formül dosyasını aldım ve inceledim.
"Güzel, deneylere başlayın. En ufak hatanda.."
"Anlaşıldı, efendim."
Adam işine dönerken, Ejder'in bizi izlediğini görüp sert bir bakış attım. Ne demek istediğimi anlayıp işine dönerken sırıttığını hissettim ama görmezden geldim.
...
Ahmet imza için yanıma geldiğinde duraksadım.
"Kim geldi?"
"Yeni rehber hocası? Onay yap demiştiniz ya, Tamer Bey-"
"Ben öyle bir şey söylemedim, ver dosyayı!"
Dosyayı elinden aldım ve kapağını açtığım an duraksadım.
"Ejder..?"
İşe yeni alınan kişi Ejder miydi? O olduğuna eminim, bu yüz... İsim!..
"Murat Bey, iyi misiniz?"
"Neden benden habersiz iş yapıyorsun Ahmet!?"
"Ama Tamer Bey demişti ki..."
"Çık dışarı!"
Ahmet çıktıktan bir süre sonra dosyayı inceledim ve yavaşça sandalyemden kalktım. Yavaş adımlarla üst kata çıktım ve kapının önünde durdum. Psikolojik rehber... Kapıyı çalmadan açtığımda, Ejder'i rahat bir şekilde masasının üstünde otururken gördüm. Sırıttı ve alaycı bir sesle sessizliği bozdu.
"N'aber Müdür?"
......
Ahem...
Kısacık bölüm yazmak eğlenceliymiş baya, sevdim.
Okulda Ahmet hocayı gördükçe yazasım geliyor ama buraya geçirmeye üşeniyorum. Adam gariban uke olmak için doğmuş, kıvırtarak yürüyor bir de.
Neyse, hadi bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
N'aber Müdür?¿
Fanfiction"Teneffüs zili çalacak birazdan, öğrenciler gelecek...." "Salla, sen daha önemlisin." ... (Kitabın varlığından haberi olmayan hocalarımdan özür dilerim efendim.) ⚠bxb⚠