Pohľad Blair
Sedela som doma na posteli a hľadela do stropu. Modeling je úžasný, no vyčerpávajúci. A presne to som bola- vyčerpaná. Od kedy otec umrel, mama na mňa tlačila. Na móle som bola skoro stále a musela som byť dokonalá a to mám len 16. Mama chce aby som šla študovať právo, no ja na vysokú ísť nechcem. Zatiaľ je môj život veľmi chaotický. Po prvé; moja staršia sestra s ktorou ma mama stále porovnáva. Po druhé; pred týždňom som sa rozišla s Thomasom, mojím priateľom, alebo teda ex priateľom. Po tretie; som skoro stále na módnych prehliadkach a na stránkach časopisov. Po štvrté; nech mamu akokoľvek prehováram, musím ísť na vysokú študovať právo. A po piate; toto není život ktorý chcem. Život ktorý chcem je úplne iný. Chcem mať dobrého manžela, mať deti, študovať odevný dizajn, bývať na Floride, blízko pláže. Lenže to všetko sú len moje sny, ktoré sú na stránkach môjho denníka. Jediní ktorí o mojich snoch vedeli, boli moja najlepšia kamarátka Jessica, teta Louis a moja babka. Osoby bez ktorých si neviem predstaviť život. Vstala som z postele a pozrela sa do zrkadla. Vyzerala som hrozne. Mám tmavé kruhy pod očami, mastnú hlavu, širokú mikinu a pyžamové nohavice. Ale bolo mi to fuk. Jessica vošla do mojej izby.
,,Jess? Čo tu robíš?" spýtala som sa jej.
,,No tak Blair, viem ako sa kvôli všetkému trápiš, tak som musela prísť" podporujúco sa na mňa usmiala.
,,Ak myslíš rozchod s Tomom, tak sa absolútne netrápim" povedala som a podoprela som si kríže.
,,Nemyslím rozchod s Tomom, myslím to ako sa trápiš kvôli modelingu. Si vyčerpaná, musíš si oddýchnuť. Sľub mi Blair, že si oddýchneš." sadla si na posteľ a usmiala sa na mňa.
,,Jess, som v pohode, je mi fajn. A ty by si sa mala sústrediť na prijímacie skúšky na medicínu." povedala som a sadla som si vedľa nej. Pozrela sa na mňa ako na zmoknuté káčatko.
,,Blair, vyzeráš hrozne." objala ma. Objatie som jej opätovala a usmiala sa.
,,Ja viem." Povedala som a zasmiala som sa. Keby nebolo Jess, nebola by som ani ja. Jess je jednoducho kamarátka snov každého dievčaťa.
YOU ARE READING
Blind Game
RomanceOna je modelka ktorá má pred sebou úžasnú budúcnosť. On je vojak a jeho budúcnosť je neistá. Ich životy sa prepletú. Ale čo ak jediná vec zmení budúcnosť jedného aj druhého? !!!Kniha môže obsahovať nevhodné scény!!!