Merhabalarr
Bölüm atmayalı uzuun zaman oldu.
Sebebi ise emeklerimin karşılığını alamamam.
Neysee. Artık bölüme gecelimm🫶🏻
Resmen şoka uğramıştım nerdeyse bayılacaktım. Sevgilisiyim ne demek ? Ben şimdi abime ne söyleyeceğim ya.
Hemen şoka uğrayan surat ifademi değiştirip cidii bir ifade takındım suratıma. Sonra Kuzeye kaş göz işaretleri yaptım.
Kuzeyse kulağıma eğilip sessizce "İdare etmeliyiz." Diye fısıldadı. O fısıldayışı bende farklı bir hiss yaratdı. Ne? Liza sen ne saçmalıyorsun? Ne hissi? Ne farklısı?
Abim sanki öfkeden alev alıyordu. Ateşleniyordu sanki. Artık içinden geçenleri ruhuna saklamayı değilde, söylemeye karar verdi galiba.
"Ne sevgilisi lan? Liza bu ne konuşuyor?"
Aha şimdi ayvayı yedik.
"Doğru söylüyor abicim. Kuzey benim sevgilim." Bunları söylerken Kuzeyin hayranlıkla bana baktığını gördüm. Her halde cesaretimden etkilenmişdi. Zaten başka yolu da olamazdı.
"Ne zamandandır?" Bu karma- karışıklığın içinde annemin sesini duyduğumda ona taraf baktım. Annemin burada olduğunu bile unutmuştum.
Ben bir cevap uydurmaya hazırlaşırken birden Kuzey konuşmaya başladı.
"2 ay oldu."
Ne? Ne 2 ayı? Bari düzgün bir şey uydursaydın ya.
"Demek 2 ay oldu ve siz bunu bize açıklamadınız ha? O zaman şimdi şuarada açıklamaya başlayın. Hemen." İlk defa annem böyle bir şeye kızıyordu. Ben şok üstüne şok geçirince tabi konuşamadım yine. O yüzden Kuzey sözü aldı.
"Liza bana çok ısrar etti," hemen yanıma dönüp Kuzeye baktım. Neye ısrar etmişim pardon? "Yani size söylememiz konusunda amma ilişkimiz daha ciddi değildi malesef. O yüzden açıklayamamıştık."
"Özür dileriz anne" dedim
"Tamam çocuklar. Anlıyorum bir hata yapmışsınız. Bize söylememişsiniz. Amma anne yüreği işte ne yapsın? Affediyorum sizi" oh bee içim rahatladı "Peki ya düğün ne zaman?"
Kuzeyle aynı zamanda öksürmeye başladık. Lan buğulmayalımda.
"Ne düğünü anne?" Diye soru sordum anneme
"Şaka yaptım kızım şaka. Bu yeni neslin çocukları da şakadan anlamıyorki"
"Korkmayın biz çocuğumuzu şakadan anlayacak tipde yetiştiririz" Allahım sabır yaa ne çocuğundan bahs ediyor bu?
Sonra birden Kuzeyin telefonu çaldı.
"Kim?" Diye sordum. "Kerem" dedi. Kerem kimdi ki. Neyse arkadaşı falandır her halde.Sonra kulağıma eğilerek "Annenin adı neydi?" Diye fısıldadı. "Yasemin" diye mırıldandım bende.
"Yasemin teyzecim bizi bir arkadaşımız çağırıyor. Üniversiteye gitmeliyiz acilen. Sağolun."
Kuzeyle birlikte evden çıkarken " Tamamm. Şimdi bu oyunu bana açıklamalısın. Ne yapıcaz ? Bu nasıl bir oyun böyle?" Diye sordum
"Orada ne diyeceğimi bilemedim yuvarladım işte ortaya bir şey. Ölmek istemiyordum. Daha doğrusu abin tarafından öldürülmek"
"Tamam. Şimdi açıkla" dedim. Sesim baya ciddi çıkıyordu.
"Herkes bir süre bizim sevgili olduğumuzu sanacak. Ondan sonra da anlaşamadık ayrıldık diyeceğiz."
"Bizi hakikaten universiteden çağırıyorlarmı?"
"Hayır. Yalan söyledim"
"Peki nereye gidiyoruz?"
"Kerem ve Muratın yanına"
"Onlar kim peki?"
"Arkadaşlarım"
Kuzeyin arabasına binip bur restoranta gidiyoruduk. Yol boyu hiç birimizin ağzı açılmadı. Restoranta vardığımızda Kerem ve Muratın yanına geçtik.
" Oooo bu kız kim abi?"
"Sevgilim Murat"
"Yengee nasılsın?" Yenge ne lan ?
"İyiyim."
Çaktırmadan bir Kuzeye baktım. Baktığımda beni izlediğini gördüm. Sonra istemsizce ona bakarak göz kırptım.
"Demek sevgilin ha? O zaman öpsene yengeyi"
"Saçmalama Kerem ne öpmesi?"
"Öp işte sevgilin değil mi?"
Kuzey bana izin alır gibi baktı. Evet anlamında göz kırptım.
Sonra bana yakınlaştı ve dudaklarını dudaklarımın üzerine örttü. Nefes alıp verişim hızlanırken beni tutkuyla öptüğünü fark ettim. Bende ona karşılık vermeye çalışıyordum. Olduğu kadar işte .
Birden restorantın kapısında Efeyi gördüm. Efe… Efeyi… Hemde Yıldızla beraber…
Evett bolüm sonuu
Bölümü beğendinizmi civcivlerimm?🫶🏻
Bu bölümde yakınlaşmalar çok fazla oldu biliyorumm. Hele o öpücük sahnesi beni benden aldıı.^^
Yazım yanlışlarım olduysa özür dilerimm.
Birdahaki bölümde görüşürüz civcivlerimm🥹💐