°•~°'•'~•°" Things we love most, hurt us the most. Uncle, did you know that? " Syahsha Kiara.
" Cinta uncle pada Kiara dari awal lagi sudah salah. Banyak hati yang terluka disebabkan cinta uncle itu " Syahsha Kiara.
" Kalau dari awal kau tak sudi, kenapa perlu jerat aku, kau buat aku gila, Kiara! " Abraham Ash.
" Disitulah letak salahnya Kiara. Kiara betul-betul tak tahu yang pertemuan itu akan memakan kita, akan hancurkan banyak orang. " Syahsha Kiara.
" Kiara juga tak tahu kalau perasaan uncle sedalam itu pada Kiara... Kalau Kiara tahu, Kiara akan berontak, sekalipun uncle paksa Kiara " Syahsha Kiara.
" Kiara... " Abraham Ash.
" Maaf uncle.. Kiara jahat " Syahsha Kiara.
°•~°'•'°~•°
Nama : Abraham Ash.
Umur : 38.
Tinggi : 187.
Hobi : Tenung muka Kiara.
Pekerjaan : Member minta. dirahasiakan.
Nama : Syahsha Kiara.
Umur : 21.
Tinggi : 166.
Hobi : Menari, berfangirling.
Pekerjaan : Talent di satu kumpulan dance cover.
Nama : Han Gusion.
Umur : 25.
Tinggi : 181.
Hobi : Menari.
Pekerjaan : Satu divisi dengan Kiara.
Nama : Mehra Ann.
Umur : 26.
Tinggi : 176.
Hobi : Shopping.
Pekerjaan : Model.( Akan ada pertambahan seiring berjalannya cerita )
°•~°'•'°~•°
HI HELLO ANYEONG
ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA.Saya hanya ingin memberitahu
Cerita ini pure hundred percent dari kepala hotak saya, sedikit pun dalam cerita ni tidak menciplak karya mana-mana pihak, jika sekiranya ada kesamaan, mungkin kepala hotak saya dengan orang itu sehubung jadi boleh buat cerita yang sama.
Cerita ini juga mengandung ayat cringe, baku, kasar, dll.
Dilarang keras untuk menciplak cerita ini!! sekiranya anda tetap kepala batu dan tetap juga nak ciplak, sila sertakan link acc & link cerita saya ini dekat cerita anda ( Sebaiknya janganlah anak muda )
Cerita ini juga tidak ada sangkut menyangkut dengan mana-mana pihak, mau yang sudah berada di alam kematian ataupun yang masih ada di alam dunia yang penuh tipu-tipu ini.
Jika ada kesamaan nama/tempat, dll saya mohon maaf sekali lagi, mungkin itu hanya kebetulan.
Ambil baiknya dan buang yang buruknya, kerana semua yang buruk itu datangnya dari saya.
Sekian dan terima gaji ;)
- SEMUA PERBUATAN DALAM CERITA INI TIDAK UNTUK DITIRU!
YOU ARE READING
𝐂𝐨𝐯𝐞𝐫 | 𝐎𝐆
Teen Fiction𝐂𝐨𝐯𝐞𝐫 Gadis mungil yang selalu menari tarian kpop di jalanan itu sudah menarik perhatiannya. Kalau dulu dia kurang tertarik untuk menjalin hubungan bersama lawan jenisnya, kali ini tidak lagi selepas bertemu gadis yang gemar menari itu. Dia di...