(Herkez selamm, merak etmeyin ölmedim yaşıyorum)
(Sınav haftası diye yazamadım sonra işte bayram tatili falan girdi araya unuttum bu kitabı)
(Üzgünüm valla)(Arkadaşlar *()* bu parantezin içine alınan konuşma içten konuşmadır)
(Yıldızla yorum isterizz!)(Neyse hadi GECEK HİKAYEYE)
POV: Sizi ağır yaralı olarak buldular
(Angst vaarrrr!!!!!!)
Dazai:
**
*
"Y/N!!!"
Dazai...yağmurlu bir havada sizi bulmaya çalışıyordu....
"Y/N NERDESİN?!"
Sizi bulmak umuduyla her tarafa bakınıyor ve size sesleniyordu....ama ses veren yoktu
"Neden sanki onun yanında durmadım...."
*
*
*
Sizin yanınızdan ayrılmadan önce -
"Dazai...bence birlikte duralım. Eğer ayrılırsak çok kolay yem oluruz"
"Merak etmee~! Sana ve bana hiç birşey olmayacak. Sadece ayrılıp suçluyu aramamız gerek~ Sucluyu bulduktan sonra bana teşekkür edersin Y/N ciğim~"
"Emin misin Dazai?"
"Elbette! Hiç benim planlarımın yanlış gittiğini gördün mü?"
"Ama ne olur olmaz-"
"Ah, canım Y/N'm sen endişelenme, bütün herşeyi planladım!"
"Peki..."
*
*
*
Şimdi-
"Bütün her şeyi planlamışmışım!"
Eski bir depoya hızlıca girerken kendi kendine sinirle mırıldadı...eğer sana bir şey olursa...kendini asla affetmezdi.
Biraz ilerleyip etrafına hızlıca göz gezdirir ama birisini göremez derken acı içinde inleyen bir kadının sesi kulaklarını doldurur...
Çabucak oraya gider ve....seni görür, zeminde omuz üstü yatıyor, acıyla karnını tutuyordun. Karnın bıçaklanmış, çok kötü kanıyordu. Bıçak büyük ihtimalle derine girmişti. Seni öyle görünce kalbi düşüp parçalara ayrıldı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Bsd x Okuyucu Şeysi~
Fiksi PenggemarBu bsd x Okuyucu tepki olck mesela: Siz onlara "Seni seviyorum" derseniz ne olur? bunun gibi. İnş bu kitap okunur. Diğer kitabımı sildim çünkü hikaye bok gibi ilerliyordu. Neys hadi okuyun bakalim