První lekce byla podle Cyruse zajímavá. Jednalo se o lekci se zbraněmi a konala se v místnosti tichá. Celkem ironické pomyslel si Cyrus.
Učil je Akolyt Dreius. A brunet by klidně vsadil všechny své dýky které měl, že už od pohledu ho nemá Akolyt rád. ,,dnes jsem si pro vás připravil jen lehkou věc. Budete bojovat ve dvojicích které já osobně vyberu. Budete bojovat jakoby to byl váš opravdový nepřítel.
Dreius postupně vyvolával dvojice. A pak zaslechl brunet své jméno. ,,Cyrus a proti němu Kallias" oba se postaví do kruhu, který byl osvětlován pouze světlem z kruhu nad nimi a tím dokonale vytvářela místo kde Novici ještě mohli být a kde už ne.
Cyrus si vybral jednoduchý stilet a do druhé ruky vzal delší gladias. Naopak Kallias si vzal dlouhý těžký meč a do druhé Ligus.
Ligus byla kratší zbraň ovšem velmi zákeřná. Nikdy neprořizla svým zpěvem vzduch, ale vždy osobu zabila. ,,zajímavý výběr zbraní, koffi.." zašvytořil menší a hned poznal jak většímu stoupá jeho pomyslná vlna vzteku. Vztekle se po něm ohnal a zem mu prořízl hrdlo. Brunet se usmál a začal boj.
Kallias vedl neustále údery buď na nohy ruce nebo hruď. Proto taky Cyrus skončil s několika menšími ránami nebo modřinami. Vyšší už vypadal dosti unaveně takže nebylo pochyb o tom, že jestli by Cyrus měl dost odvahy skolil by ho určitě. Jaké štěstí, že brunet odvahu měl, že?
Cyrus se po vyšším ohnal a zandal mu poslední úder do nohy. Kallias se skácel k zemi a vzdal se. Cyrus též dosti těžce odechoval. Měl několik menších rán a taky měl nejspíše pohmožděna žebra od toho jak dostal rukojeti do boku. Odešel spět k ostatním Novicum a postavil se vedle Tiniana. ,,všem Novicum kteří dnes vyhráli gratuluju, ale nemyslete si že bych vám teď nějak extra nadržoval" pak postupně začali novici bojovat s ním. Dreius nebyl lehký soupeř. Ještě aby byl, že? Pokaždé co se podíval na Cyruse zamračil se a odvrátil tvář. Nechápal co mu udělal, že se na něj tak díval.
Brunet šel až jako poslední. Znovu si vybral zbraně jako předtím a sledoval co si vybere Akolyta. Ligus. Jak jinak u něj. Tak nějak mu došlo, že je v prdeli. Akolyta se uměl bránit a zároveň dobře útočit. Odrud se v pořádku nedostane. Jakmile se někde ozval gong, boj začal. Cyrus ze začátku sledoval Dreiusovu taktiku a až poté začal útočit. Použil při tom i stíny. Různě je kroutil a dopomáhal si s nimi.
Ostatní novici na něj překvapeně hleděli. Stíny jakoby sami ožili. V jednu chvíli Cyrus obmotal Akolytovo nohy a stiletem ho lehce škrábl na tvář. Všichni přítomní zalapali po dechu. Cyrus se usmál, úsměv mu však má tváři nezůstal dlouho. Dreius ho silně chytl za ruku až brunet povolil stíny a ty se stáhli zpátky. Akolyt na něj hleděl nenávistnimá očima a poté mu jeho vlastní stilet vrazil do břicha.
Cyrus vytreštil oči a volnou ruku si přiložil k raně. Dreius se usmál rukojeti ho majzl přes hlavu a poslal ho tak do bezvědomí. Ostatní novici na něj šokovaně hleděli. Bruneta mezitím vzali do náruče Šedovci a odnesli ho bůh ví kam.
◾◼️◾
Cyrus se probudil a první na co myslel. Byl mrtvý? Ne nebo... Rozhlédl se kolem sebe. Nepoznával to tady, ale mrtvý určitě nebyl. Pokusil se si sednout, ale místo toho zaupěl bolestí. Koukl se na své břicho nic tam, ale neviděl. Žádný obvaz ani ránu která tam předtím byla. Co to? ,,naše tkadlena je velmi šikovná, nemyslíš?" Cyrus se podíval na Nali, která právě přišla. Její slova, ale nechápal. ,,jak myslíte?" Zeptal se jí a na druhý pokus se narovnal.
,,tkadlena ti ránu zacelila a mluvčí ti navratil všechnu krev, kterou si cestou ze síně tichá až sem ztratil. Za pár dní budeš zase v pořádku, ale do síně tichá se nejspíš pár obratů nepodivaš tak bych ti radila síň masek." S tím se Nali otočila a odešla.
Síň masek? Co to mělo být?
.
.
.
.
Dneska mi vůbec nešlo psát, nebo spíš nechtělo jelikož mám závody, takže na to Cyrus trošku doplatil. Každopádně doufám, že se příběh líbí.680 slov
ČTEŠ
Rudá Církev
FantasyMladý učeň Meceuse se vydá na cestu do rudé církve. Tam ho čeká mnoho učení aby se z něho mohla stát plnohodnotná ocel a mohl se tak postit Konzulovy Scaaovi za to že neprávem zabil jeho otce matku i její malou sestru ...