Černí assassíni

268 17 7
                                    

Píše se rok 1756 kdy se stala zvláštní věc která změnila celý můj život. Kdysi jsem se přidal k assassinům. Přimělo mne se k nim přidat, protože jsem zaslechl že assassini se snaží zvrhnout krutovládu templářů, ale přidal jsem se ke špatnému řádu assassinů. Jsou to černí kteří se snaží ochraňovat templáře a zabíjet bílé ke kterým jsem se chtěl přidat. Ke vší smůle jsem už složil přísahu.   Zabíjení bílých není tak lehké jak to vypadá, jedna věc jej najít, a pak je sledovat, černí jsou inteligentní, ale bílí jsou rychlejší.
Když jsem se přidal k černým bylo to skvělé ale pak při mé prvním úkolu mi řekli že mám zabít Garena Ringastra, v mém prvním úkolu jsem přežil jen se zraněním. Garen byl jeden z deseti nejlepších bílích assassinů. Když jsem se dozvěděl že černí spolupracují s templáři, a snaží se zabít vůdce bílých, tak jsem nejdřív nesouhlasil, ale pak se to celé zvrtlo a přišli jsme o několik bratrů. Templáři byly s námi ale potom se jeden z učňů černých se snažil zabít velitele templářů, ale nepřežil. Jmenoval se Áron Samuels. Byl to můj přítel, ale zničil nám spojenectví s templáři.

Zdravím a děkuji že jste to do četly sem,doufám že se vám tato kapitola líbila dejte like pokud se vám tato kapitola líbila, můžete napsat i komentář, a poraďte mi co mám změnit... Díky.

Budocnost assassinů Kde žijí příběhy. Začni objevovat