Město Karloj: Varování

74 4 0
                                    

Bílí byly vyděšení z toho že je u nich ve skrýši černý. Brain odpověděl.
"Nebojte se, já vám nic neudělám."
"Nebojte se ho, Brain je můj bratr,ale nic vám neudělá."
Všichni se podívali tak nedůvěřivě. Byl jsem všem nebezpečný, ale jedna assassinka se ozvala.
"Je možná černý assissin, ale můžeme mu věřit."
"Ty jsi se snad zbláznila Karo, vždycky byl černý assassin a vždycky bude, to nezměníš a on se taky nezmění, nevěřím mu."
"Tak nevěř, ale já vám nic neudělám."
A Brain odešel a Kara urazila Jorge a běžela za Brainem.

"Braine počkej.!"
"Co potřebuješ Karo."
"Nic jsi z toho nedělej Jorge je pořád naštvaný."
"Jo, ale je vidět že mě tu nikdo nechce."
"Tak se k nám přidej, černí jsou prý dobří bojovníci,  hodil by ses k nám, ale je to na tobě jestli se k nám přidáš."
"Budu o tom přemýšlet."
A Brain odešel po sřechách, a zatím co přemýšlel tak černí se připravovali na útok, a chtějí ovládnout Karloj.

Ráno:
Kara nevěděla kam se schoval Brain a měla o něj strach jestli ho neuchytili templáři.
A v tom přišel Raien a povídá Kaře.

"Karo na koho tu pořád čekáš, snad nečekáš na toho assassína...nebo snad ano?"
"Ne"
Ale lhala. A Raien se tak divně podíval, a odešel. A Kaře se ulevilo, ale nechtělo se jí čekat vylezla ne nejbližší věž ze které se rozhlédla, ale Braina nikde.
V tom ale zahlédla lézt po věží assassína, ale neviděla ho pořádně tak musela jít blíž.
A poznala že to je Brain, ale viděla někoho za ním, netušila kdo to je ale musela mu pomoct.
Vyběhla a viděla jednoho špeha z černých assassínu.
K

dyž vyběhl z po za rohu druhý černý assassín a shodil Braina ze střechy.
Kara netušila co má dělat ale zezadu omráčila jednoho z těch černých assassínů a druhému Brain podkopl nohy.
"Díky Karo za pomoc nevim co bych si bez tebe počal díky."
"Není zač ale jsi v pořádku?"
"Jo jsem ale jeden mě trefil do nohy."
V tom někdo trefil Braina kuší do nohy, Brain se opřel Karu a pak se otočil a uviděl svého přítele.

"Zdravím Braine koukám že si našel novou skupinu a odešel si o nás a dostal za úkol zabít zrádce ale dnes ještě nezabiju ale příprav se že tebe a ostatní assassiny napadneme a města Karjol bude naše... Zatím sbohem, zase se brzo setkáme ale tentokrát se setkáme a jenom jeden z nás odejde."

Čus po dlouhé přestávce jsem se zase vrátil ke psaní a pokusům se vydávat Budoucnost assassínů co nejdřív a napište mi prosím jak se vám tato kniha líbí. Děkuji za každý komentář.

Budocnost assassinů Kde žijí příběhy. Začni objevovat