Yang Jeongin
Sadece Changbin i düşünüyordum onu en son gördüğümde gözleri kapalıydı.Saat .08.30 du bugün okula gitmek istemiyordum ama gitmek zorundaydım.Hızlıca hazırlandıktan sonra kimseye bir şey söylemeden evden çıktım.Yine otobüsle gidecektim gittimde.Bindiğimde otobüste kimse yoktu.Okula geldikten sonra hızlıca sınıfa girdim.Sınıfa girdiğimde hoca gelmemişti ve herkez otistik gibi davranıyordu.Hızlıca sırama oturdum.Seungmin yanıma oturdu.-Jeongin Changbin neden okula gelmedi
-Bilmiyorum
-Galiba hastaneye gitmiş
-Niye
Dedim.Aklımda o kan geldi.
-Boşver söylemeyim iyi görünmüyorsun
-Söyle söyle iyiyim ben
-Changbin beyin kanaması geçirmiş.Han la beraber hastanede
Dedi.İyi değildim.Sandalyemden düştüm.Gözlerim açıktı ama herkez ölmüşüm gibi beni uyandırmaya çalışıyorlardı.Haraket edemiyordum.Panik atak gibiydi.Kendime geldiğimde Hyunjin ve Seungmin yanımdaydı.Başka kimse yoktu.
-Nerdeyim ben
-Revirdeyiz Jeongin iyi görünmüyordun hala değilsin.Panik atak gibi bir şey geçirdin sandalyeden düştün sonra tavana bakıyordun haraket bile etmiyordun.Herkez seni uyandırmaya çalıştı.Sonra hoca geldi seni sedyeye yatırıp buraya getirdik.
Dedi Seungmin.
-Daha iyi misin
-Evet iyiyim teşekürler beni düşündüğünüz için.
-Rica ederiz
Dedi Hyunjin.5 dakika sonra sınıfa gittik.
-Jeongin nasıl oldun iyi misin
-Daha iyiyim hocam
-Sevindim geçin.
Dedi hoca ve yerime geçmiştim.Yalnız oturmuyordum yanımda Seungmin vardı.Sürekli kafamı sevip duruyordu.Okula Lee Know ve Han gelmemişti.Han ı merak etmemiştim ama Lee Knowu merak ettim.Dersteyken gizlice telefonuma baktım.Lee Know mesaj yazmıştı.Hemen ona baktım.
Minho
Merhaba Yang Jeongin derstesin biliyorum ama bunu yazmak istedim.Yang Jeongin ben bir...Neydi çok merak etmiştim ama tam orayı okurken hoca telefonumu hızlıca aldı.Tüm herkez yine bana bakmaya başladı.Ellerim titriyordu,korkmuştum.
-Ailen söylemedi mi derste telefonuna bakma diye.He sen şimdi yandın Jeongin.Anneni ve babanı arayacağım.
-Hocam lütfen aramayın çok kızarlar.Öldürürler beni lütfen.
-Bunu ben yapmadım sen yaptın.Yaptığının bir suçu var.
Bir şey diyemedim.Hoca allahtan o mesaja bakmamıştı.Telefonumu aldı ve masaya koydu.
Ders bitmişti.Telefonumu istiyordum ama hala geri vermemişti.Sinirim bozulmuştu ve kafamı masaya koymuştum.Aradan 5 dakika sonra Seungmşnşn elinde telefonum vardı.
-Verir misin telefonumu?
-Az önce hoca getirdi al.
Dedi ve elinden telefonumu almıştım.Arkamdan bir el hissetim ve arkama baktım.Lee Know du.
-Ne ara geldin
-Sorgulama mesajıma neden görüldü attın.
Oldukça sinirli gözünküyordu.
-Hoca bir yanda telefonumu aldı dersteydim.
-Yalan söyleme
-Ciddiyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Love (Jeongbin)
General Fiction-Bana bebeğim demeyi bırakır mısın? -Hayır bebeğim. 0.2