Uyarı:Bu bölümde smut bulunuyor. Smutu arkadaşıma yazdırdım ben yazamazdım yani onun kitaplarında çoksel isterseniz bakın!!!
Fotoğraf umarım gözüküyordur neyse
Kitaba geçelim...***
SANDY
Gözümü açtığımda sandalyede bağlıydım.Karşımda maskeli bi kız duruyordu...Tam gözümü açamadığımdan anlamıyordum ama korkuyordum.Kendim için değil, karnımdaki çocuk için...Birden bir ses geldi bu ses Jessie'indi. Kıskandığını biliyordum ama bu kadarıda EBESİNİN NİKAHI yani...Adım sesleri yaklaşıyordu galiba uyandım mı diye kontrole geliyordu.O sırada arkadan bağlı ellerimi çözmeye çalışıyordum.En sonunda geldi ve;"Vay vay vay kimler uyanmışş"
"Ne istiyorsun? Rahat bırak artık!"
"Sadece Leondan uzak durmanı istiyorum..."
"Jessie ondan hamile olduğumu ikimizde biliyoruz"
"O yüzden bir teklifle geldim"
"Jessie bana başka birini bulsan bile Leonun çocuğu gerçeğini değiştirmez sal artık bizi!"
En sonunda arkada bağlı olan ellerimi çözmüştüm.Jessie bu dediğime üzülmüştü,yüzünden hayal kırıklığı yaşadığı çok belli oluyordu."Bende bebeğe zarar veririm"dedi.Üstüme
gelmeye başladı.Hem o anda keskin bir kahkaha atıyordu.Sesi her yere yayılıyordu.İçimde korku vardı."Kolaysa dene bakalım Jessie peki buna Leon ne diyecek?"dedim. Sırıttı eline bıçak aldı ve tekrar üstüme gelmeye başladı bende tam bana yaklaştığında bacağına tekme attım ve koşup çıkışı buldum.Eve koştum.Kapının önünde Leon vardı.Beni görünce hemen üstüme atladı.Bende ona sarıldım.Yüzüne bakınca hem endişe hemde öfke vardı.
"Neredeydin!!? Hemen anlat yoksa bir daha seni dışarıyı göremezsin"dedi.
"Tamam.Sankin ol sevgilim her şeyi anlatıcam önce içeriye geçelim"dedim.
Başından geçenleri anlatır...(1saat)
Leon anlıma bir buse kondurup hemen geleceğini söyledi bende o sırada televizyonu açıp kızılcık şerbeti yeni bölümünü izledim.
LEON
Sandye yaptıklarını duyunca tabiki sakin kalamazdım.Bende masum rolü oynayarak Jessieyi X kafesine çağırdım.O da olur dedi.Gittiğimde oturuyordu.Karşısına oturdum ve hemen konuya girdim."Neden yaptın? O benim sevgilim Jessie ve o bir hata ile benden hamile kaldı ama o sevdiğim biri lütfen benle artık arkadaşlık kurma!!"
"Leon bir dakika lütfen dinle.Evet bir hata yaptım.Ama engel olamadım çünkü sana aşığım..."