5.Bölüm ALDATMAK ?!

169 15 11
                                    

Aradan 1 hafta geçmişti.Sandy'nin karnındaki bebek her geçen gün daha da büyüyordu.Sandy'nin daha karnı çıkmamıştı...(YN:Fikir yoksunuyum bana aldanmayın)

Her zamanki gibi okula hazırlanıyorlardı.Fakat Sandy endişeliydi ve bunu Leona söyleyemezdi çünkü Jessie onun kankasıydı...Ne diyebilirdi ki?Jessie senden hoşlanıyor mu diyecekti.Sandy gitmeden bunları düşünürken Leon arkasından sinsice gelip sarıldı.Sandy yerinden sıçramıştı."Öyle gelinir mi? manyak"dedi.Leon sadece sırıttı.Elini karnına koydu ve Sandy'in yanağına bir buse kondurdu.

Okula giderler işte...

SANDY
Her zamanki gibi sınıf bizi shipleyip konuşuyordu ki Jessie gelene kadar her girdiğinde bana kötü bir bakış atıyordu.(YN: Jessieyi hep kötülüom görende karakter kalmadı sanıcak..HBNKTDEDVKOD)Ders bittikten sonra Leona söyleyip bahçeye gittim.Çok uykum vardı.Bir banka oturup dinlenirken penny yanıma gelip "Sandy kalk aldatılıyorsun"dedi.Birden afalladım ."

"Nasıl yani Leon beni aldattı mı?"dedim.O beni çekiştirirken.

"Gidince görürsün"dedi.

Geldiğimizde ise herkes toplanmıştı ve Leonun etrafını sarmışlardı.Penny, ikimizi kalabalığın arasından sıkıştırıp Leonun yanına götürdü.İçimde kötü bir his vardı ve hala çözememiştim.Geldiğimizde Leon yüzüme bakmıyordu.Penny iğrenir şekilde Leona bakıyordu.En sonunda"Ne oluyor biri bana açıklayabilir mi?"dedim.Edgar ise kızgın bir şekilde beni kendine çekti ve kulağıma fısıldadı "Jessie ile öpüştü" dedi. O an afalladım...

Ders başlamıştı Leonun yanındaydım.Hiç bir şekilde yüzüme bakmıyordu...Acaba benden sıkılmış mıyıdı?O zaman neden ondan hamileyim diye düşünüyordum.Durumu düzeltmeye çalışmadı öyle sessizce oturuyordu.Benim başımdan kaynar sular dökülüyordu ne yapacaktım ben bu bebekle?! Birden hoca bana seslendi

"Sandy çocum iyi misin?"dedi.
"İyiyim hocam dalmışım sadece"dedim.O sırada yandan bana Leon baktı.Bende ona bakınca gözlerini hemen çekti.Sanki ben bişi yapmışım suçlu benmişim gibi...

Çıkışta belki yanıma gelir dedim ama onuda yapmadı.Beklemiştim ama o Jessieyi seçmişti.Yanıma Edgar ve fang geldi ve kendimi üzmememi söylediler ama ben ondan hamileydim sorun buydu.Onlar bana teselli verirken durdum ve

"Edgar,Fang ben ondan hamileyim..."dedim.
Birden ikiside durakladı ve bana baktılar daha çok sinir olmuşa benziyorlardı.Yol boyunca beni kırmamak için hiç bişi demediler yoksa Edgar ordu toplamaya başlayıp Leon ve Jessienin birliğine saldıracak gibi duruyordu.Neyseki eve gelmiştim ve hemen yattım.Sonra Leonla aynı evde kaldığımız aklıma geldi ve endişe ettim...Sanki suçlu benmişim gibi...

Uyuyordum ki Penny aradı ve açtım.

"lan sen ne ara hamile kaldın?!"

"Valla kaza ile oldu bilerek değil"

"Off artık seni orda tutamayız bence Jessie ile oda değiştirin yarın benle kalıcaksın itiraz yokkk"dedi ve telefonu şak diye kapattı.

(YN:Azıcıkta Leon apimiz ne düşünüyor ona bakalım😎)

LEON
Çıkışta sandyi beklememiştim.Utanıyordum ama Jessie nasıl olduysa Sandynin hamile kaldığını öğrenmişti ve beni onunla tehtit etmişti.Sandynin bana kızgın oldugunu biliyordum ama ne yapabilirdim arkadaş grubumuz bana neredeyse düşman olmuştu ne yapıcaktım...Beyinim çok bulanıktı ki Edgar aradı ve

"Çocuğu hamile bırakıp nasıl gidersin leonn!?"dedi.Şaşırmıştım nereden biliyordu.

"Bak Edgar hiçbir şey göründüğü gibi değil inan bana"

"Leon bu öyle bir şey değil artık rica ediyoruz bak ediyorum değil ediyoruz Sandyi daha fazla üzme"dedi ve suratıma kapattı.

Jessie sadece bana bakıp gülüyordu ama benim kafama şimdi dank etmişti benim hamile bir sevgilim var ben bir iki tehtitle bir kızın yanındaydım.Birden Jessieyi ittirdim ve evin yolunu tuttum.

***

Leon eve gelmişti.Baktığında Sandy uyanıktı ve telefonla uğraşıyordu.Leonun geldiğini bile umursamamıştı.Çünkü bütün gün ağlamıştı ve bebeği aldırmaya karar vermişti.Leonun bundan haberi olsa ne olucak?zaten çocuğunu istemiyordu.Diye düşünürken Leon yanına gidip sarıldı ve "Her şeyi anlatıcam lütfen bana zaman ver" dedi.Leon .

Sandy ise onu ittirip"zaten çocuğu istemiyorsun ve gelip benden nefret eden bi kızı öpüyorsun!"diye bağırdı Sandy.Gözlerinden yaşlar akıyordu ki birden kusmaya gitti ve kapıyı kilitledi.

Leon ise peşinden gitti ve

"Sevgilim isteyerek yapmadım.Gerçekten tehtit etti beni yalvarırım aç şu kapıyı o bizim çocuğumuz"dedi ama nafile.

Sandy kapıyı bir kaç dakika sonra açmıştı ve "Leon ben çocuğu aldırıcam sakın bana karışmaya kalkışma!"dedi.Leon afallamıştı ve sinirlenmişti Sandyi omzundan tutup duvara ittirdi ve"Kusura bakma ama o ikimizin çocuğu ve benim buna iznim yok"dedi.

Sandy ise "B-bırak o-mzumu"dedi. Sonrasında ise"Yarın Jessie ile odamızı değiştiricez o zaman işi pişirirsiniz hem"dedi.Ve odasına çıktı. Leon afallamıştı kendisini suçlu hissediyordu bunu nasıl affettiricekti ama herşey yanlış anlaşılmaydı.

SABAH OLUNCA YANİ SONRA Kİ GÜN İŞTE...

Sandy bavulunu hazırlamıştı ve Pennyi bekliyordu.Jessie odadan çıktığını gördü ve bavulunu alıp gitmeye başladı.Leon uyuyordu.Artık umrunda değildi Sandynin.

Sandy pennynin yanına yerleşince Pennye sarıldı ve ağlayarak ne yapacağını sordu.Penny ise"Merak etme elimizden gelini yapıcaz ama sen aldırmayı düşünüyor musun"dedi.Bense olanları anlattım.Pennyde aynı şekilde doğurmasını söyledi ama Leona göstermeyerek dedi.

Penny,Sandy,fang ve Edgar birlikte okula gittiler.Fang ve Edgar başka sınıftaydılar o yüzden kendi sınıflarına gittiler.Sandy ve Pennyde kendi sınıflarına gittiler.Jessie ile leonda birlikte oturmuş şekilde duruyordu ama Leon halinden pek memnun gözükmüyordu.Leon en sonunda dayanamayıp Jessie ile kavga ediyordu herkes onlara bakıyordu Jessie ile sinirle birden Sandye baktı.Pennyde meraklı gözlerle ikisine bakıyordu.O sırada ders zili çaldı.

SANDY
Teneffüsde Pennye söyleyip bahçeye gitmişti benim için endişeliydi.Sonra elimi yüzümü yıkamaya laboboya gidiyordum ki bi kol beni tuttu ve kendine çekti...

6.BÖLÜMÜN SONUNA GELDİKKK😔😔😔 PSİKOPAT YAZARINIZ YARIDA YAZMAYI KESTİİ

(Küfretmeyin olm aslında biraz daha geçsin 7.bölümüde atarım bide yarın okul var ya bıktım şu cehennemden neyseki level 8.deki bossumuz yani(LGS) Sonrasında kurtuluyorum ama daha çok batıyorum çünkü netlerim havada 😎😎Burada biraz saçmalıyorum galiba kitapta aldırmayın ua



~LEONDY ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin