Yazdığım bu hikayeyi Ayşegül ve Efeye armağan ediyorum...
Bölüm şarkısı= Esmeray-Unutama beni <3
camda ki yağmur damlalarının süzülüşleri bana her zaman huzur vermiştir. Yağmur yağdığında insanların içindeki kötülükler temizleniyormuş gibi gelir her zaman. sanki insanlar sıfırlanıyormuş gibi.Elimde ki kupada dumanı tüten kahvemle beraber, camımın önüne ayarladığım oturma alanından, dışarıda ordan oraya yağmurdan kaçmaya çalışan insanları izliyordum. kupamda ki kahvemden bir yudum aldıktan sonra telefonuma gelen bildirim sesiyle gözlerimi camdan çekerek, telefonuma baktım. Aydın'da ki yazlıktan arkadaşlarımla oluşturduğumuz gruptan gelmişti mesaj.
YAZ BOMBALARI 💣
Ayla: kızlar ve kendini kız hissedenler
Ayla: size bomba haberim varrrMeriç: burda benden başka bomba göremiyorum ben ama :D
Nida: Meriç ve egosu
Nida: Meriç hayatım egonu çekte yüzünü görelim.Ayla: her neyse şu an seninle uğraşamam Meriç
Ayla:Daha önemli bir konumuz var
Ayla: BİLİN BAKALIM KİM YAZDIINida: Cemil olabilir mi Cemil?
Meriç: Suat olabilir mi?
Ayla: ha ha ha, çok komikti. Neyse Aden nerde ya
Nida: Kim bilir yine hangi yakışıklı ile date gitti.
Meriç: Aden Nidanın yalan söylediğini söyler misin hayatım, hani en çok beni seviyordun.
Mesajlarda ismimin görmemle yazmam gerektiğini anladım.
nida: kim bilir yine hangi yakışıklı... yanıt verdiniz.
siz: kınıyorum seni nidoş
siz: Meriç hayatım elbette hâlâ en çok seni seviyorum.Ayla: hey hey! konumuza dönebilir miyiz?
Ayla: Aden, o yazdı. ne yapmam gerekiyor, yazıyım mı yoksa engelleyim mi?siz: hey sakin ol
siz: yazan kişi Kaan mı?Ayla: Evett!
Ayla: Ne yapmam gerekiyor Aden, lütfen bana yardım et.siz: ne yazdı peki
Ayla: "Ayla biraz konuşabilir miyiz lütfen, sadece bir kez dinle sonra istemezsen, zaten seni rahat bırakırım, sadece bir kez dinle" yazmış ne yazmam lazım?
Nida: ya bu hangi yüzle hâlâ sana yazıyo ya aptal
Kaan...Ayla'yı aldatmıştı, hem de birçok kez. Bizim saf kızımız da, kaan ne yapıyorsa her seferinde Ayla onu affediyordu. Ama kaanın bu sefer ki affettirmesi istediği gibi ilerlemedi gibi.
mesaj bölümünden çıkıp direkt Ayla'yı aradım ve biraz olsun onu rahatlatıp ne yapması gerektiğini söyledim ve telefonu kapatıp yerimden doğruldum. önce mutfağa elimde bitmiş olan kahve kupasını bıraktım ardından odama doğru ilerlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tekrarlı aşk
ChickLit"Hayatıma girdin ve dünyamı tamamen değiştirdin. Kontrolümü kaybettim. Ben artık tamamen değişmiş bir insanım. Kalbim artık bana ait değil, senin. Aşkın olmadan hayatta kalamam çok zor. Çünkü etrafımda olmadığın zaman boğulmuş gibi hissediyorum. Her...