Charlie ders başlayana kadar videosu ile uğraşır ancak hocanın aniden sınıfa dalması ile videoyu paylaştığını fark etmeden telefonunu kapatır ve derse geçerler.
-Birkaç saat sonra-
Lilith gördüğü video ile şok olmuştu. Onu rahatsız eden şey ise müdürü olduğu okulun bunun gibi hoş olmayan olaylarla anılmasını istememesinden çok, videonun hedef aldığı edebiyat hocası Alastor'a olan takıntısıydı.
Tam bunuyapan öğrenciyi çağırıp okuldan atacakken aklına daha iyi bir fikir geldi,belki bu olayı Alastor'a anlatıp ceza verme hakkını ona verirse onun gözünegirebilirdi!
Alastor günün ortasında müdürün onu neden çağırdığını merak etmiyordu. Açıkçası müdire hanımın onu gerekli gereksiz sürekli çağırmasına alışmıştı, fakat alışmış olması rahatsız olmadığı anlamına gelmiyordu. Müdire hanım bazen fazla ısrarcı oluyordu ve bu çok sinir bozucuydu!
Bıkkın bir nefes alıp kapıyı çaldı Alastor, içeriden gelen "Gel" sesiyle odaya girdi.
A: Beni çağırmışsınız, inşallah bir sorun yoktur.
L: Aslına bakarsanız bir öğrenci ile ilgili bir sorun var, bunun cezasını sizin vermeniz daha uygun olur.
A: Hangi öğrenci ve ne yapmış?
L: Charlotte Morningstar, bir sosyal medya platformunda sizin de adınız geçen uygunsuz bir video paylaşmış.
A: Bakabilir miyim lütfen?
Lilith telefonu uzatırken ona dokunabilecek kadar yakın olması ama yapamamasına alışıktı, fakat alışmak her seferinde hissettiği acıyı azaltamıyordu. Alastor un vereceği tepkiyi bekliyordu derin nefes alarak kokusunu içine çekmeye çalışırken. Mimiklerini biliyordu ve vereceği tepkiden emindi, o yüzden daha onu çağırmadan Charlie'nin okuldan atılması için gerekli belgeleri hazırlamıştı. Fakat beklemediği bir şey oldu, Alastor sinirlenmedi hatta eğlenmiş ve neredeyse hoşuna gitmiş gibi bir ifade takınmıştı yüzüne.
Konuşmaya başladı;
A: Bence bir cezaya gerek yok müdire hanım.
Hem söylediği hem de hitap şekli Lilith'i daha çok sinirlendirmişti.
L: Olur mu öyle şey, bu okulda okuyan bir öğrencinin böyle saçma bir şey yapması kabul edilemez! Okuldan atılması gerekli.
A: Gençler kendi aralarında eğlenmiş, bu kadar abartmaya gerek yok. Ayrıca cezaya benim karar vermemi istemiştiniz ve ben herhangi bir cezayı gerek görmüyorum müdire hanım.
Lilith sinirden deliye dönmek üzereydi ancak bir şey demek istemiyordu, ona karşı nazik olmalıydı, ona sadece tatlı ve sevimli olan yüzünü gösterecekti.
L: Peki, siz bilirsiniz. Dersiniz var mı?
A: Evet, bu gün oldukça yoğunum.
L: Anladım, iyi dersler.
A: Teşekkürler.
Lilith beklediği tepkiyi alamamanın hayal kırıklığı ile sandalyesine kendini bıraktı, Alastor ise adeta odadan kaçarcasına arkasını dönüp gitmişti.
-----------------------------------------------
Charlie eve geleli 4 saat olmuştu ve sadece yemeğini yemiş ders çalışıyordu. Sandalyesinde gerindi ve sabahtan beri ilk defa telefonunu açtı. Gelen bildirim sayısı dikkatini çekmişti, hesabı gizli bir hesap değildi ancak o hiç video paylaşmamıştı?
C: HASSİKTİR!
Sabah eğlencesine yaptığı videoyu yanlışlıkla paylaşmıştı! Okuldan kimsenin görmemiş olmasını dileyerek videoyu sildi. Daha sonra Vaggie ile ders çalışmaya devam ettiler, Charlie bu olayı Vaggie'ye anlatmayı unuttu.
Sonraki gün ilk dersi edebiyattı, normalde her soruya atlayan, hepsine parmak kaldıran Charlie'nin ağzını bıçak açmıyordu. Alastor o videoyu görmüş olabilir miydi? Gerçi onun telefonu var mıydı ki? Charlie'nin sessizliğini Alastor fark etmiş olacak ki, Charlie'nin oturduğu sıraya doğru geldi.
---------------------------------------------------------------------
Öncelikle Lilith'in harika(!) boynuzları ve çarpılmış Alastor çizimimden dolayı özür diliyorum ikisini de ilk defa çizdim, okulda bu kadar oldu maalesef.
Sonrasında ise bu kitapta bütün aile bağlarını hiçe saydığımızı tekrar belirtmek isterim ki kafa karışıklığı oluşmasın, yani Lilith Charlie'nin annesi değil veya Lucifer ve Lilith in arasında bir şey yok.
Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederimm.❤
jeyeis senaristimize de kocaman teşekkürler😻😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HH&HB: Cehennem Okulu
Fanfic(Okumaya başlamadan önce bütün akrabalık bağlarını ve onaylı shipleri unut.) Charlie sonunda adeta sonu gelmeyen ve çantasının da ağırlığıyla çıkmanın imkânsızlaştığı merdivenleri çıkmayı başarmış, sınıfına girmiş ve sırasına doğru yönelmişti. Sıra...