Reakcje, snapy, talks

64 8 34
                                    

Nagrody za udział w konkursie dla SweetAndPsycho24


Reakcja na to gdy beznadziejnie tańczysz
(Hobi)

Byłaś na sali treningowej i obserwowałaś jak chłopaki ćwiczą nową choreografie. Po godzinie wszyscy poza Hobim, który miał dalej mnóstwo energii zrobili sobie przerwę i wyszli z sali. Ty jednak zostałaś z Jungiem i obserwowałaś jego ruchy. W pewnym momencie włączył jakąś energiczną piosenkę i zaczął do niej tańczyć.

- A ja mogę też spróbować do tego zatańczyć? Chciałabym kiedyś do was dołączyć - Spojrzałaś na niego z nadzieją.

- No dobra, chodź tu i zaprezentuj swoje umiejętności - Uśmiechną się. Wstałaś, poszłaś na środek sali i zaczełaś bardzo nie umiejętnie tańczyć. Hobi aż się zatrzymał i obserwował twoje beznadziejne i sztywne ruchy.

- Eeeee.... Hmmm... A może spróbuj się bardziej wyluzować? - Nie chciał ci mówić, że twój taniec jest niezbyt dobry.

- No ale ja już jest wyluzowana - Dalej tańczyłaś.

- Ou... To może nauczę cie kilku nowych kroków, co ty na to? - Serio nie chciał krytykować twoich umiejętności, a wręcz je zwiększyć.

- Bardzo chętnie, chciałbym tańczyć jak ty - Uśmiechnełaś się do niego ładnie.

- Da się zrobić śliczna! - Wierzył w to, że po jego lekcjach twoje ruchy będą znacznie lepsze. Dokładnie i powoli zaczął pokazywać ci ruchy, a ty je powtarzałaś i tak zaczęłaś być w tym coraz lepsza.




Reakcja na twoją nieudaną koloryzację włosów
(Yoongi)

Weszłaś do domu Yoona z nowymi, świeżutkimi włosami, chciałaś się mu nimi pochwalić. Ale nie zdążyłaś nic powiedzieć bo gdy tylko cię zobaczył zaczął komentować.

- Jezu co to jest? Co ty sobie zrobiłaś? - Podszedł i złapał delikatnie za twoje włosy. - Ty do cyrku się dostałaś czy co? - Zaśmiał się.

- Ale o co ci chodzi? Nie podobają ci się moje nowe włosy? - Spojrzałaś na niego smutna.

- Totalnie nie, wyglądają okropnie, ja nie wiem kto to ci robił ale nie idź do niego więcej. -

- Sama się farbowałam - Burknełaś, na co Yoongiemu zrobiło się trochę głupio, że tak cię skrytykował.

- Eee no ale zawsze mogło być gorzej i mogły odpaść ci włosy - Wzruszył ramionami. - Chodź do łazienki ja ci to poprawie i będzie ładnie - Złapał cię za rękę i pociągnął do łazienki, w której miał mnóstwo farb po Jiminie. Wszystko starannie poprawił, a ty mogłaś cieszyć się naprawdę zadowalającym efektem.




Reakcja na to że masz więcej pluszaków niż on
(Taehyung)

Dziś Tae wpadł do ciebie gdyż mieliście zrobić piżama party. Gdy wszedł do twojego pokoju, w którym dość dawno był, ujrzał ogromną szafkę z miśkami wybałuszając oczy.

- O jeju jestem w raju - Oglądał wszystkie pluszaki dokładnie. - Ile ty ich masz? -

- Dokładnie 116 - Uśmiechnełaś się.

Fajne Gówna z BtsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz