Nagroda za udział w konkursie dla wafel_szuginista
Reakcja na to gdy się tniesz/chcesz się zabić
Namjoon
Siedziałaś przy ścianie w swoim pokoju z plamą krwi. Znowu to zrobiłaś, tym razem scyzorykiem, który znalazłaś w piwnicy. Nagle niespodziewanie wszedł Namjoon i zatrzymał się gdy cię zobaczył. Stał i patrzył się chwile w szoku, następnie zamkną drzwi żeby po chwili znowu je otworzyć.
- Nie Kurde to mi się nie śni! - Spanikował - Zepsułem twoją psychikę... Ja przepraszam... - Szybko do ciebie podszedł i zdjął z siebie bluzkę, a następnie owinął ją wokół twojej ręki abyś się nie wykrwawiła.
- Ja nie wiedziałem że aż tak cierpisz przeze mnie przepraszam... Obiecuję że się zmienię... - Spuścił głowę do dołu.
Jin
Stałaś blisko torów, czekałaś na swój pociąg, który miał być tym twoim ostatnim. Po chwili usłyszałaś jak nadjeżdża, stanęłaś bliżej torów, kiedy nadszedł ten idealny moment chciałaś się rzucić, ale coś pociągnęło cię do tyłu.
- Oszalałaś?!- Roztrzęsiony Jin zamknął cię w szczelnym uścisku, czułaś jak jego serce biło w zawrotnym tempie. - Nigdy więcej nie próbuj tego robić... - Załzawiły mu oczy. - Wracamy do domu obiad czeka, a po obiedzie poważna rozmowa - Nie puszczając cię ani na sekundę zaczął kierować się do domu.
Yoongi
Siedziałaś w łazience, w ręku trzymałaś żyletkę i robiłaś to co sprawiało ci ulgę. Na twoje nieszczęście lub właśnie szczęście zapomniałaś się zamknąć i do łazienki wszedł Yoongi, który chciał się odlać. Totalnie nie spodziewał się tego co zobaczył, szybko do ciebie podszedł i wyrwał żyletkę z twojej dłoni zdenerwowany. Przyłożył ją do swojej ręki i przeciął skórę.
- Nie! Przestań! - Przestraszyłaś się.
- Za każdym razem gdy to zrobisz ja też to będę robił! - Spojrzał gniewnymi oczami na ciebie, w których zbierały się łzy. - Jeśli ty sie zabijesz to ja też! Ja nie dam rady żyć bez ciebie - Łzy spłyneły mu po policzkach, a ręce zaczęły trząść
- Jesteś najważniejszą osobą w moim życiu, ty nie możesz umrzeć kochanie - Złapał cię za szczękę i namiętnie pocałował.
Hobi
Siedziałaś sobie w salonie i oglądałaś jakąś nudną Dramę, w pewnym momencie przyszedł do ciebie Hobi z sznurkiem w ręku i żyletką w drugiej.
- Możesz mi powiedzieć co to jest? - wskazał na Przedmioty.
- No sznur i żyletka... -
- Znalazłem to u ciebie w pokoju... T/i czy ty się chcesz zabić? - Spytał ale ty nic na to nie odpowiedziałaś. - T/i...przecież wiesz, że możesz ze mną zawsze porozmawiać o wszystkim... Ja zawsze chętnie ci pomogę z każdym problemem. - Odłożył przedmioty i mocno cię przytulił. - Błagam nie rób tego, my wszyscy tu cię kochamy i będziemy bardzo cierpieć jeśli to zrobisz... - wzmocnił uścisk.
CZYTASZ
Fajne Gówna z Bts
MizahMały Jimin nam się stacza Namjoon znowu wpadł do sracza (Talksy, memy, Rp, Reakcje, Odklejka)