copain_1454
hoshiko_yasuke
_________Yine aynı okul sıralarında oturmuş önümdeki günlüğe bir şeyler karalıyordum. Dün annem ile tartışmıştım. Annem ile her tartıştığımda her zaman içimi bu deftere dökerdim. Yada her zaman kötü bir olay olduğunda bu defterimde illaki bulundururum. Yine o günlerden biri. Dün olan şeyler ile alakalı bir şeyler yazıyordum günlüğüme.
Aniden kapıdan gelen gülüşme sesleri ile kafamı o yöne çevirdim o gelmişti. Onun kapıdan girdiğini gördüğüm an bir panik sardı beni. Defterdrki yazıları okumasını istemiyordum. Ani bir panik ile defteri kapatmaya çalışırken defterin üzerinde gördüğüm damarlı eller ile yutkundum. Olmadı dimi.
Günlüğümün üzerindeki eller günlüğü hızlıca eline alıp o korktuğum cümleleri kurdu
"Ne yazıyorsun lan inek" Bana genelde bu şekilde seslenirlerdi. Hayır çalışkan olduğumdan değil. Hastalığım yüzünden.
Defteri elinden almak için ayağa kalktığım sırada günlüğü yukarı kaldırıp geri geri gitmeye başladı.
"Hmmm" yavaşça elindeki defterin sayfalarını karıştırmaya başladığında aniden durdurdum onu
"Ata günlüğüm o" Aniden günlüğümde gezinen gözleri bana döndüğü zaman yutkundum. Geri geri gitmeye başladığımda o da bana dogru gelemye başladı.
"Bir daha kursana o cümleyi!" Üzerime biraz daha geldikten sonra sırtımın duvarla birleşmesi ile yürümeyi kesti
"K-Kaa-"
"Sen bana az önce ne dedin?" Gözlerindeki öfkeyi görebiliyordum.
"A-Ata"
"Peki ben sana daha önce ne demiştim?" Aldığım nefesler yüzüne çarptığı için nefes alış verişlerim hızlandığında yüzündeki ifade değişti ve aramızdaki mesafeyi biraz daha açtı.
Hızlıca elindeki defterin sayfalarına göz gezdirmeye başladığında onu izliyordum
"Annem... Annem... Babam... Annem... Ata... Ata mı? Benim adımın geçtiği bir sayfa... Üstelik Ata yazılmış. Seni daha önce bana Kaan diye hitap etmen için uyanmıştım değil mi?" Ellerini sayfanın üzerinde gezdirdikten sonra sayfayı tek hamlede yırttı.
"Birde dışarda bakalım şu kağıda" dedi ve Aniden kapıya yöneldi. Onun peşinden bende dışarı çıktığımda aniden elindeki kağıdı yüksek ses ile okumaya başlayınca gözlerimi yumdum.
"Hmmm, Sevgili günlük. Klasik bir başlangıç yapmışsın." Hafifçe kıkırdadığı sırada okumaya devam etti.
"Saat 22.09, günlerden salı!" Sesini bilerek daha fazla arttırdığı zaman etrafımıza bir kaç öğrenci toplanıp Ata Kaan'ı dinlemeye başladılar
Ben ise devamını duymak istemediğim için aniden dizlerimin üzerine çöküp ellerimi soğuk zemin ile birleştirdim. Kafam aşağıya doğru bakarken bir yandan onu dinliyordum.
"Annem ile tekrardan tartıştım. Eve geç uğramıştım. Ata beni o okul tuvaletine kilitlediği için.." Utançtan gözüm dönüyordu.
"Annem ile aramın iyi olmadığını zaten söylemiştim. Şu anda kendi odama bile giremiyorum... Hmm ciddimisin?" Bir yandanda kendi yorumunu kattığı için utancım 2 katına çıkıyordu
"O kadından nefret ediyorum" Büyük bir kahkaha daha attıktan sonra okunaya devam etti."Her şey... Her şey onun yüzünden oldu. Yapamıyorum! Artık dayanacak gücüm kalmadı.. Ben her eve gittiğimde annemden saklanmak zorunda değilim ki. Ama onun yüzünden Ata'nın yüzünden oluyor. Bizzat annem kadar kendisinden nefret ediyorum"
İğrenç bir kahkaha attığı sırada gözümden bir damla yaş benden istemsiz bir sekikde akan yaş ile afallamıştım...
Ata Kaan benim yazdığım şeyleri dışından okumaya devam ederken etrafımıza toplanan öğrencilerin bir kaçı kahkaha atıyor bir kaçı kendi aralarında konuşuyordu
'Şiddet mi görüyormuş?'
'Annesi mi?'Etrafımdaki bu iğrenç konuşmalara daha fazla katlanmak istemediğim için hızlıca ayağa kalktım ve Kaan'ı arkamda bırakarak sınıfıma girdim. Sonrada zil çaldı. Aynı sınıflarda değildik. Zaten aynı sınıfta olduğumuzu hayal etmek bile istemiyordum...
________
Selamm Hoş geldin. Yeni bir fic başlıyor. Bu bölümü zorbalık kısımlarını kısaca özetlemek amaçlı yazdıkk (başta etiketlediğim kanallar. Buraya kadar okuduysan oylar mısın? Fikirlerinizi yorum olarak belirtmeyi unutmayınn‼️🙇🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA || BxB
Teen FictionLise'ye başladığı günden beri zorbalanan Ege Efe ve Onu Lise'ye başladığı günden beri zorbalayan zorbası Ata Kaan.