Asi lacivert bikinisini kabinin içindeki aynada düzeltip havlusunu da alıp kapıyı açmıştı. Tam çıkacakken kendini yeniden kabinin içinde buldu. Alaz'ı da kendine yapışık bir şekilde. Çocuğun çıplak göğsüne vurup onu korkuttuğu için kızdı ama Alaz hâlinden memnundu.
"Alaz tamam hadi bırak da yüzelim biraz, denize girmeye gelmedik mi?" deyip bir yandan da çocuğun kolları arasından çıkmaya çalışmıştı ama Alaz kızı bu teşebbüsüyle birlikte daha da kendine çekti. Aralarından küçük kabinde rüzgar bile geçemezdi. "Ben başka şeyler de yapabiliriz diye düşünmüştüm" dedi kızın saçını kulağının arkasına sıkıştırırken.
"Alaz, bırak!"diye yeniden kaçmayı dedi kız ama Alaz bu sefer ellerini sırtına getirip kızı sabitledi. Belli etmek istemese de belindeki eller ve aralarında mesafe bile olmayan adam epey bir etkiliyordu onu.
"Ben bırakmayacağımı kaç defa daha söyleyeceğim sevgilim" deyip kızın boynuna doğru sırnaşırken Asi sadece bacaklarının arasında hissetmeye başladığı sıcaklığı düşünüyordu. Alaz'ın fikrini uygulamayı değerlendirdi bir an kafasında. Ama dışarıda 4 arkadaşları onları beklerken kabinde sevişmek aklına da yatmıyordu.
Sertçe çekildi bu sefer Alaz'ın üstünde uyguladığı güçten. "Alaz şimdi sırası değil tamam mı?" dedi ona ne olduğunu anlamayan gözlerle bakan çocuğa ve kabinden çıktı. Alaz'ın büyük ihtimalle hemen ardından gelmeyeceğini tahmin ediyordu çünkü kırmızı mayosunun önündeki kabarıklıkla abisinin kardeşinin yanında dolaşmak istemezdi.
Asi arkadaşlarının yanına şezlongların olduğu yere ilerleyip denize gitmek için çok heyecanlı bir Çağla'yla karşılaştı. Onlar kabindeyken güneş kremlerini sürmüşlerdi bile. Yaman Alaz'ın nerede olduğunu sordu Asi'ye. Asi omuzlarını silkip "bilmem, giyiniyordur herhalde, kabinlerde bayağı sıra vardı" diye salladı.
Çağla denize girelim hadi diye çıkışınca Asi Alaz'ı öne attı. "Siz girin ben krem bile sürmedim zaten, hem Alaz'ı tek başına bırakırsak akşama kadar konuşur, birlikte gireriz biz" dediğinde Çağla Rüya'yı tutup iskeleye doğru koşturmaya başladı. Cesur ve Yaman da yavaş yavaş arkalarından yürüdüler.
Asi kollarına güneş kremi yedirirken Alaz anca gelmişti. Direkt havlunun üstünde duran kreme uzanıp Asi'nin sırtına sıktı. Yavaşça ovalayarak yediriyordu. Elleri tam bikinisinin iplerinin yakınlarındayken kulağına yaklaşıp "etrafta insanlar olmasa çoktan çözmüştüm bu ipleri, biliyorsun değil mi?" diye sordu. Asi sadece başıyla onaylayarak yetindi. Sonra aniden arkasını dönüp Alaz'ın elindeki kremi geri aldı ve çocuğun gövdesine sıktı. Asi de yavaş yavaş yedirirken böyle bir talebi olmamasına rağmen bunu yaptığı için sırıtarak izliyordu sevgilisini. Kremlenme işi bittikten sonra iskeleden değil de kıyıdan yavaş yavaş denize girdiler.
🐇🐇
Kimse benim için yazmayınca ben kendim için fic yazmaya başladım. Bu hikaye bir süredir notlar app'imde duruyordu ve güzel geldiği için paylaşmak istedim bu da yalnızca başlangıcı... Twitter'da fic açlığı çeken kızlara gelsin... okursanız eğer 👉🥹👈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEASE - AsLaz
FanfictionTatildeler, Rüya ayrı bir odada Yaman ayrı bir odada, bazı sebeplerden ötürü Alaz ve Cesur aynı odayı paylaşıyor, Çağla ve Asi de aynı odayı paylaşıyorlar. Ya Bodrum'dalar ya da Antalya'da. Konu da Alaz'ın tüm gün kızı kuyuda köşede sıkıştırıp tease...