Asi yine aynı odadaydı, fakat yanında yatan kişi en son iyi geceler dediği Çağla değil onun ikiziydi.
Alaz elini ona uzattığında korktu ve hışımla yataktan kendini alenen yere atarak kalktı. Balkona çıkıp hava almak istedi.
Havuzun gece yanan ışıkları dışında pek bir manzara da yoktu izleyebileceği ama havuz da çok güzel görünüyordu.
Kapının tekrar açılma sesini duydu ve arkasından Alaz'ın ona yaklaştığını hissetti. Bu onu yine ürküttü ve refleks olarak yine kaçmak istedi.
Balkondan atlamak... Evet pek parlak bir fikir değildi. Biliyordu ama Işıl ışıl parlayan havuz gecenin bu saatinde de olsa onu korur gibi hissetti.
Gerçekten atladı. Bu mesafeden atladığında normalde çivi gibi gitmesi ama suyun bir beton gibi onu içine almaması gerekirdi. Ama öyle değildi işte, kaydıraktan kaymış kadar rahat buldu kendini havuzun içinde.
Suyun içinde açtı gözlerini, açtığı gibi de kaçtığı yüzle karşılaştı.
Hızla gözlerini kapatıp su yüzeyine çıkmak için kendini yukarı doğru ittirdi ama beline sarılan eller işini kolaylaştırmamıştı.
O kadar kaçmıştı ki Alaz'ın gerçekliğinden, hissettiği bu ilk temas beyin ritmini değiştirmişti resmen.
Birlikte su yüzeyine çıktılar. Asi havuzun kenarına doğru yüzdü, Alaz da peşinden tabii. Asi kenara doğru yüzerken de ilk defa konuştuğunu duydu Alaz'ın. Daha doğrusu serzenişini.
"Kaçacak mısın böyle benden?"
Evet, kaçacaktı, neden kaçtığını da bilmiyordu, içindeki ses öyle yap diyor o da yapıyordu, tamamen hissel hareket ediyor ve daha hızlı yüzüyordu.Kenara ulaştığında ne olmasını bekliyordu hiçbir fikri de yoktu ama ulaşınca Alaz'dan kaçamayacağını ve oraya sıkıştığı için de artık kaçamayacağını anladı.
Yenilmişti, kendi kendine verdiği savaşta.
Alaz alenen kızın dibine girip ıslanıp yüzüne yapışan saçlarını arkaya doğru elleriyle tarayıp yüzünü öne çıkarttı.Asi Alaz'ın yüzüne hâlâ bakmıyordu, hâlâ içindeki sese uyduğu dakikalardaydı. Hatta belki de son dakikalardı bunlar. İradesi Alaz'ın en küçük donuşu, en küçük temasıyla bile yerle bir oluyordu çünkü. Elektrik çarpması hissi yaşıyordu resmen, vücudunun her yerinde.
En sonunda Alaz'ın ay ve havuz ışığında parlayan gözlerine baktığında Alaz dudaklarının çok yakınına gelip konuşmaya başladı. Kazandığının o da farkında olmalıydı.
"Bu kaçışın bedelinin ne kadar ağır olduğunu göstermemi ister misin?"
Basit bir soruydu bu ama onun üzerinde yeni bir dalga şok etkisi yaratmayı başarmıştı bile. Korkarak "nasıl?" diye sordu Asi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEASE - AsLaz
FanficTatildeler, Rüya ayrı bir odada Yaman ayrı bir odada, bazı sebeplerden ötürü Alaz ve Cesur aynı odayı paylaşıyor, Çağla ve Asi de aynı odayı paylaşıyorlar. Ya Bodrum'dalar ya da Antalya'da. Konu da Alaz'ın tüm gün kızı kuyuda köşede sıkıştırıp tease...