Doğruluk Mu? Cesaret Mi?

1.5K 51 18
                                    


Asansörde en yüksek kata basmışlardı ve iner inmez renkli ışıklarla karşılandılar. Alaz Kaanların loca tarzı masasını gözleriyle tarayıp buldu ve oraya yöneldiler.

Alaz selam verip "ben sizi ararım dedim de biz direkt geldik böyle" diye açıkladı ama Kaan bu durumu hiç takmadı. Çocukla tokalaştılar ve herkes yuvarlak masaya yerleşti.

Asi Rüya'nın yanına oturmuştu yanlarımda Yaman ve Alaz oturuyordu Çağla da Alaz'ın yanında dolayısıyla Cesur da onun diğer yanında, karşılarında da Cenk oturuyordu. Damla ve Kaan da Cenkin etrafına oturmuşlardı.

Damla masadaki en büyük kişiydi, Yaman'dan bile büyüktü ama yine de 20'lerinin başında sayılırdı o da.

Alaz herkes oturduktan sonra kimsenin kimsenin adını bilmediğini fark etti ve tanıştırmaya Yaman'dan başladı. "Tanıştırayım ben sizi, Yaman Ali Soysalan Aydın, kendisi kayıp abim olur, arada Yabani de diyoruz, Rüya'yı tanıyorsunuz zaten. Yaman'la sevgililer ayrıca." Tanıştırma sırası Asi'ye geçerken kolunu omzuna atıp bir tık kendine çekti kızı. "Sevgilim Asi, övmeye başlamayayım yoksa susmam, tüm gece beni dinlersiniz"

"Çağla'yı da tanıyorsunuz, geçiyorum. Bu arkadaş da Cesur. Yaman ve Asi'nin bir nevi kardeşi diyebiliriz" diye tanıtırken Çağla araya girdi. "Ve kendisi de benim sevgilim!" Alaz kardeşine döndü. "Hah unutmuşum o detayı evet" dedi.

Kendilerini tanıtma sırası Kaan'a geldi. "Selam Kaan ben, üniversiteden arkadaşlarıyız, yanımda oturan sığır Cenk ve tek çiçeğimiz ablası Damla, memnun oldum" diye tanıttı kendilerini.

Tanışmışlardı ama hâlâ tuhaf bir hava vardı, tamamiyle yeni tanışan insanların ne konuşacağını bilememe gerginliğiydi yaşanan. Kaan ve Alaz okul falan konuşuyorlardı ama onun dışında herkes çok sıkılmıştı ve sadece masaya gelen içecekleri tüketiyorlardı.

Damla da sıkılmış olacak ki isyan etti. " Ayyyhh yeter sadece siz konuşuyorsunuz ve yakın bile oturmuyorsunuz şu müzikte bi sizi dinliyoruz, bence kaynaşacağımız bi şey yapalım"

Herkesin ona hak verdiğini gördü ve ortaya 'O' fikri attı. "Doğruluk mu cesaret mi oynayalım!" dediğinde Çağla direkt kabul etti. Kaos kokusu alıyordu ve eğleneceğine emindi. Cenk'in boş bira şişesini çevirmeye başladı aniden Damla.

Somurtan yüzler görünce "shot oyunu oynatmadığıma şükredin" deyip güldü. Şişe Kaan soracak Çağla yanıtlayacak şekilde durmuştu. "Sana kıyamam kolay soracağım, geçen dönem Yeşim hocanın tablosunu sen mi yırttın?" Çağla gülerek evet dedi ve çevirme sırası ona geçti.

Yaman soruyor Cesur yanıtlıyordu ve Cesur isminden dolayı direkt cesaret seçmişti. Yaman Cesur'dan DJ'e Ankara havası açtırmasını istemişti ama Cesur DJ'le kavga edip geri dönmüştü. Yapamadığı için bir shot içmesi gerekti.

Cesur çevirince Asi soracak Damla cevaplayacak şekilde geldi ve doğruluk seçti.

Asi asla tanımadığı birine daha oyunun başlarında ne sorabilirdi bilmiyordu. Damla da anladı kafa karışıklığını "sende body count soracak gibi bi hava var, öyleyse çekinme" dedi ama Asi asla anlamadı. "Ne olduğunu bilmiyorum" dedi basitçe. "Kaç farklı kişiyle seviştiğin işte" diye o da basitçe açıkladı.

Asi utanmadı ama Yaman'ın bulunduğu bir ortamda konunun ve oyunun ekseni o noktaya doğru hızla kayarken gerilmeden edemedi.

"Tamam madem aşırı cevaplamak istedin, kaç kişiyle?" diye sordu. Kız eliyle saymaya başladı ve en sonunda "6 galiba ya emin de değilim şimdi" diye cevapladı.

Oyun devam ettikçe Yaman ve Cesur'un bakir oldukları gibi bilgiler öğrenilmişti o yüzden onlara seks şakası veya sorusu soramamışları.

Ama cesaretlerden çok güzel sonuçlar çıkıyordu Alaz Kaan'ın verdiği görev için bütün limon ısırıp yutmuştu. Rüya çantasının içini boşaltıp YouTuber gibi tanıtmak zorunda kalmıştı içindeki her şeyi.

TEASE - AsLaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin